4-2-1ررز سلاوی ………………………………………………………………………………………15

 

5-2-1 وضعیت آثار حاضرآماده به عنوان هنر …………………………………………………17

 

3-1 اهمیت هنری ……………………………………………………………………………………….19

 

1-3-1چرخش از فرم به مفهوم …………………………………………………………………….20

 

2-3-1اشیا روزمره به مثابه آثار هنری ……………………………………………………………21

 

3-3-1بازی­های زبانی در نام­گذاری آثار ………………………………………………………..22

 

4-3-1 اهمیت نام­گذاری در آثار حاضرآماده…………………………………………………..24

 

5-3-1 استفاده از امکانات آوایی و حرکتی ……………………………………………………25

 

6-3-1 نفی یگانگی اثر هنری ……………………………………………………………………….26

 

7-3-1 هنر: ضد یا طرفدار ……………………………………………………………………………27

 

4-1 اهمیت فلسفی ……………………………………………………………………………………..28

 

1-4-1 کیفیت خاص زیبایی­شناسانه­ی اثر هنری……………………………………………….29

 

2-4-1 حساسیت منحصر به فرد هنرمند ………………………………………………………..29

 

فصل دوم: بر نظریات فلسفی در مورد آثار حاضرآماده …………………………………….33

 

1-2 آثار حاضرآماده به مثابه مفهوم ………………………………………………………………..34

 

1-1-2 چالش­های تقدم مفهوم ………………………………………………………………………35

 

2-1-2 فهم آثار حاضرآماده به واسطه­ی معنا ………………………………………………….37

 

3-1-2 اعتراض به استیلای فرم …………………………………………………………………….38

 

4-1-2 حضور متناقض معنا ………………………………………………………………………….39

 

2-2اهمیت مؤلف و مخاطب …………………………………………………………………………41

 

1-2-2 مؤلف ……………………………………………………………………………………………..41

 

2-2-2 فوکو؛ اهمیت مؤلف ………………………………………………………………………….41

 

3-2-2 دوشان در نقش مؤلف ……………………………………………………………………….42

 

4-2-2 مخاطب …………………………………………………………………………………………..43

 

5-2-2 جایگاه مخاطب در نظر بارت ……………………………………………………………..44

 

6-2-2 آثار حاضرآماده: جایگاه مخاطب ……………………………………………………….45

 

7-2-2 خودآیینی هنر و اهمیت فردیت …………………………………………………………46

 

3-2 تقریر کانتی …………………………………………………………………………………………48

 

1-3-2 توجه زیبایی­شناسانه به آثار حاضرآماده ………………………………………………49

 

2-3-2 تمرکز بر فقدان زیبایی در آثار حاضرآماده …………………………………………..51

 

3-3-2 تقریر کانتی تیری د دوو …………………………………………………………………..53

 

فصل سوم: نظریه­ی نهادی …………………………………………………………………………………….56

 

1-3 معرفی نظریه­ی نهادی …………………………………………………………………………..57

 

2-3 آرتور دانتو …………………………………………………………………………………………62

 

1-2-3 عالم هنر ………………………………………………………………………………………..63.

 

2-2-3 تاریخی­نگری و پایان هنر ………………………………………………………………….65

 

3-2-3 زیبایی و زشتی ………………………………………………………………………………..68

 

4-2-3 دربارگی …………………………………………………………………………………………71

 

3-3 جرج دیکی …………………………………………………………………………………………73

 

1-3-3 توجه دیکی به اثار حاضرآماده ………………………………………………………….73

 

2-3-3 آثار حاضرآماده به عنوان ضد هنر ……………………………………………………..74

 

3-3-3 توجه به بستر فرهنگی-اجتماعی ………………………………………………………..75

 

4-3-3 نظام سلسله مراتبی نظریه­ی نهادی دیکی ……………………………………………76

 

تعریف نهایی ……………………………………………………………………………………………..78

 

نتیجه­گیری ………………………………………………………………………………………………..79

 

 

 

پایان نامه و مقاله

 

 

 

 

 

فهرست تصاویر:

 

 

 

 

    1. سه نمونه­ی رفوگری(تقدیردرکنسرو)……………………………………………………………….83

 

    1. چرخ دوچرخه ……………………………………………………………………………………………84

 

    1. جابطری ……………………………………………………………………………………………………..85

 

    1. پیش از بازوی شکسته …………………………………………………………………………………86

 

    1. صدای سری ……………………………………………………………………………………………….87

 

    1. چشمه ……………………………………………………………………………………………………….88

 

    1. تله ……………………………………………………………………………………………………………..89

 

    1. .L.H.O.O.Q………………………………………………………………………………………………90

 

    1. بیوه­ی تروتازه ………………………………………………………………………………………………91

 

    1. چرا عطسه نمی­کنی ررز سلاوی ……………………………………………………………………92

 

    1. جلیقه ………………………………………………………………………………………………………..93

 

    1. عزبها عروس را برنه می­کنند حتی (یک) ………………………………………………………..94

 

    1. عزبها عروس را برنه می­کنند حتی (دو) ………………………………………………………….95

 

    1. تصویر چشمه در مجله­ی مردکور ………………………………………………………………….96

 

    1. سلحشوران ………………………………………………………………………………………………..97

 

    1. دستگاه بصری دقیق ……………………………………………………………………………………98

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...