فصل دوم: ی بر ادبیات و پیشینة تحقیق

 

 

    • مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….10

 

    • سرمایة فكــری………………………………………………………………………………………………………………………………………………13

 

    • سیر تاریخی توسعة مفهوم و کاربرد سرمایة فکری………………………………………………………………………………………………….15

 

    • تعاریف، مفاهیم و ابعاد كلیدی سرمایة فکری………………………………………………………………………………………………………..17

 

    • اندازه‌گیری سرمایة فكری: مدلها و روشهای آن……………………………………………………………………………………………………..20

 

    • کاربرد سرمایة فکری در سازمانها……………………………………………………………………………………………………………………….23

 

    • دلایل سنجش سرمایة فکری توسط شرکتها…………………………………………………………………………………………………………..27

 

    • عملكرد………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….30

 

    • عملكرد، تعاریف و مفاهیم آن…………………………………………………………………………………………………………………………….31

 

    • الگوها و مدلهای سنجش عملكرد و مدیریت عملكرد……………………………………………………………………………………………..34

 

    • دلایل بهبود عملكرد…………………………………………………………………………………………………………………………………………38

 

    • نقش هدفگذاری در ارتقاء و بهبود عملكرد…………………………………………………………………………………………………………..41

 

    • استقرار مدیریت عملكرد در بهبود و ارتقاء عملكرد……………………………………………………………………………………………….42

 

    • شاخصهای اندازه‌گیری عملكرد…………………………………………………………………………………………………………………………..45

 

    • چالشها و موانع بهبود عملكرد…………………………………………………………………………………………………………………………….49

 

    • اصول و چارچوب عملكرد در ابعاد سازمانها………………………………………………………………………………………………………..51

 

  • پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..53

 

 فصل سوم: روش اجرای تحقیق

 

 

    • مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………..59

 

    • روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………..59

 

    • جامعه آماری…………………………………………………………………………………………………………………………59

 

    • حجم نمونه و روش نمونه‌گیری……………………………………………………………………………………………60

 

    • روش و ابزار جمع‌آوری داده‌ها……………………………………………………………………………………60

 

  • روش تجزیه و تحلیل داده‌ها …………………………………………………………………………………………..61

 

 فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق  

 

 

    • مقدمه………………………………………………………………………………………………61

 

    • داده‌های اولیة مربوط به جامعة مورد مطالعه………………………………………………………………….62

 

  • تجـزیه و تحلیل استنباطی داده‌های آماری (آزمون فرضیه‌های تحقیق)………………………….71

 

  فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات  

 

 

    • مقدمه……………………………………………………………………………………………………………79

 

    • نتیجه‌گیری ……………………………………………………………………………………………………79

 

  • پیشنهادات …………………………………………………………………………………80
  • پایان نامه و مقاله

  •  

 

-پیشنهادات در راستای نتایج تحقیق………………………………………………………………….80

 

 

    • – محدودیتهای تحقیق……………………………………………………………………………………….82

 

  • پیشنهادات برای محققین بعدی………………………………………………………………………………83

 

 منابع و مأخذ…………………………………………………………………………………………….84

 

پیوست…………………………………………………………………………………………………………….

 

چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………….

 

چـکیده

 

تحقیق حاضر با هدف بررسی تأثیر سرمایة فكری بر عملكرد شعب بانكهای استان گیلان انجام پذیرفته است. روش انجام پژوهش توصیفی از نوع توصیفی ـ همبستگی بوده كه در این راستا فرضیه‌هایی به صورت زیر تدوین گردید؛

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...