2-1-4-3 روش دالکروز…………………………………………………………………………………………………………….19

 

2-1-4-4 روش بالینی ارف نورلوک………………………………………………………………………………………….20

 

2-1-4-5 روش موسیقی و تصویر هدایت شده………………………………………………………………………..20

 

2-1-5 موسیقی درمانی تکاملی.. 21

 

2-1-6 برتری نیمکره­ای در درک موسیقی.. 22

 

2-1-7 موسیقی درمانی و عصب شناختی.. 23

 

2-1-8 کاربرد موسیقی درمانی.. 25

 

دوملکنت

 

2-2-1 ماهیت لکنت… 26

 

2-2-2 تعاریف لکنت… 29

 

2-2-3 انواع لکنت   31

 

2-2-4 علل لکنت   32

 

2-2- 5 نظریه­های لکنت… 35

 

.. 35

 

.. 36

 

. 36

 

.. 37

 

.. 37

 

… 37

 

.. 38

 

… 38

 

. 39

 

. 39

 

. 40

 

2-2-6 درمان­های لکنت……………………………………………………………………………………………………………………………40

 

…………………………………………………………………………………………………………………………43

 

……………………………………………………………………………………………………………………………….43

 

……………………………………………………………………………………………………………………………..43

 

……………………………………………………………………………………………………………….44

 

……………………………………………………………………………………………………45

 

…………………………………………………………………………………………………………………………45

 

…………………………………………………………………………………………………………………………..45

 

…………………………………………………………………………………………………46

 

…………………………………………………………………………………………………46

 

……………………………………………………………………………………………………..46

 

…………………………………………………………………………………..47

 

…………………………………………………………………………………………….47

 

بخش سوم: اضطراب

 

2-3-1 تعریف اضطراب.. 47

 

2-3-2علائم اضطراب.. 50

 

.. 50

 

.. 51

 

.. 51

 

.. 51

 

.. 51

 

2-3-3 طبقه­بندی اختلالات اضطرابی.. 51

 

. 51

 

.. 52

 

…. 53

 

…. 53

 

.. 53

 

.. 54

 

.. 54

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

2-3-4 موسیقی درمانی و اضطراب…………………………………………………………………………………….56

 

2-3-5 موسیقی درمانی و لکنت………………………………………………………………………………………….58

 

2-3-6 اضطراب و لکنت………………………………………………………………………………………………………61

 

2-3-7 بررسی اجمالی پیشینة نظری و سوابق پژوهش………………………………………………………..62

 

فصل سوم: روش­شناسی

 

3-1 طرح تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………..74

 

3-2 جامعة پژوهشی………………………………………………………………………………………………………………..75

 

3-3 نمونه و شیوة نمونه­گیری…………………………………………………………………………………………………75

 

3-3-1 ملاک­های ورود به پژوهش………………………………………………………………………………………….76

 

3-3-2 ملاک­های خروج از پژوهش………………………………………………………………………………………..77

 

3-3-3 ملاحظات اخلاقی………………………………………………………………………………………………………..77

 

3-4 ابزارهای سنجش و مداخله­گری……………………………………………………………………………………….77

 

……………………………………………..78

 

……………………………………….79

 

 

 

3-53-5  ابزارهای موسیقی درمانی…………………………………………………………………………………….81

 

3-6 روش اجرا………………………………………………………………………………………………………………………….81

 

3-7 روش تحلیل داده­ها…………………………………………………………………………………………………………..82

 

3-8 برنامه درمان آوازی ـ ملودیک………………………………………………………………………………………….84

 

: یافته­های پژوهش

 

پرسش­های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………..96

 

4-1 پرسش اول………………………………………………………………………………………………………………………..96

 

……………………………………………………………107

 

4-2 پرسش دوم…………………………………………………………………………………………………………………….108

 

………………………………………………………113

 

پنجم: بحث و نتیجه­گیری

 

5-1 گزارش­های پژوهش……………………………………………………………………………………………………….115

 

……………………………………………………………………………………………………………………………115

 

………………………………………………………………………………………………………….122

 

……………………………..124

 

………………………………..125

 

……………………………………………………………………………………………..125

 

…………………127

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...