1-3 اهداف پژوهش

 

 

16

 

 

 

1-4 فرضیه ها و سؤالات پژوهش

 

 

16

 

 

 

1-5 تعاریف اصطلاحات:

 

 

16

 

 

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش

 

 

 

 

 

 

2-1  اختلال اضطراب جدایی   ( separation anxiety)

 

 

19

 

 

 

2-2 همه گیر شناسی

 

 

19

 

 

 

2-3 سبب شناسی

 

 

20

 

 

 

2-4  تشخیص و ویژگی‌های بالینی

 

 

21

 

 

 

2-5- سیر و پیش آگهی

 

 

24

 

 

 

2-6 درمان

 

 

24

 

 

 

2-7 سبک‌های دلبستگی

 

 

25

 

 

 

2-8  دلبستگی در بزرگسالان

 

 

26

 

 

 

2-9 پیامد های دلبستگی

 

 

30

 

 

 

2-10 اضطراب

 

 

31

 

 

 

2-11  علائم اضطراب

 

 

36

 

پایان نامه

 

 

2-12 بیماری‌هایی كه در اثر اضطراب ایجاد می‌شود:

 

 

37

 

 

 

2-13 نظریه‌های روانكاوی

 

 

40

 

 

 

2-14 اضطراب امتحان

 

 

44

 

 

 

2-15 اضطراب امتحان و ویژگی‌های شخصیتی

 

 

46

 

 

 

فصل سوم: روش اجرا

 

 

 

 

 

 

3-1 روش و نوع پژوهش:

 

 

50

 

 

 

3-2 جامعه آماری، حجم نمونه و روش نمونه گیری:

 

 

50

 

 

 

3-3     ابزار پژوهش و ویژگی‌های روان سنجی

 

 

50

 

 

 

3-3     روش اجرای پژوهش:

 

 

51

 

 

 

3-4     تجزیه و تحلیل داده‌ها:

 

 

54

 

 

 

فصل چهارم: نتایج

 

 

و

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

 

 

 

 

5-1 بحث

 

 

69

 

 

 

5-2 نتیجه گیری

 

 

70

 

 

 

5-3 پیشنهادها:

 

 

70

 

 

 

منایع:

 

 

71

 

 

 

چکیده انگلیسی

 

 

75

 

 

 

پیوست‌ها

 

 

78

 

 

 

 

 فهرست جدول‌ها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-1) ویژگی‌های جمعیت شناختی  
جدول4-2: میانگین و انحراف معیار نمره اضطراب امتحان در نمونه های مورد مطالعه پسران  
جدول 4-3: میانگین و انحراف معیار نمره اضطراب امتحان در نمونه های مورد مطالعه دختران  
جدول 4-4: توزیع فراوانی اضطراب امتحان در دانش آموزان بر حسب جنسیت  
جدول4-5: میانگین و انحراف معیار سبک دلبستگی در نمونه های مورد مطالعه به تفکیک جنسیت  
جدول4-6 : خلاصه نتایج آزمون تی مقایسه میانگین‌های اضطراب امتحان دانش آموزان پسر و دختر  
جدول4-7: ضرایب همبستگی پیرسون بین اضطراب امتحان و سبک دلبستگی در نمونه های مورد مطالعه به تفکیک جنسیت  
جدول4-8: ضریب همبستگی پیرسون بین اضطراب امتحان و سبک دلبستگی در نمونه های مورد مطالعه  
جدول 4-9 : شیوع اضطراب امتحان در گروه پسران بر حسب اضطراب جدایی  
بین انواع اضطراب امتحان و وجود یا عدم وجود اضطراب جدایی ارتباط معناداری وجود نداشت (36/0=X2، 2=df، 83/0=P)  
جدول 4-10: شیوع اضطراب امتحان در گروه دختران بر حسب اضطراب جدایی  
جدول 4-11: خلاصه نتایج آزمون تی مستقل جهت مقایسه میانگین‌های اضطراب امتحان دانش آموزان بر حسب اضطراب جدایی پسران  
جدول 4-12: خلاصه نتایج آزمون تی مستقل جهت مقایسه میانگین‌های اضطراب امتحان دانش آموزان بر حسب اضطراب جدایی دختران  
جدول 4-13 ضرایب رگرسیون استاندارد شده و استاندارد نشده متغیرها  
 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...