دانلود پایان نامه رشته مدیریت :تجارت الکترونیک و سیستمهای فروش اینترنتی |
ورود به یک بازار جهانی نیازمند برنامهای دقیق و حساب شده است. همانطور که در قبل اشاره شد یکی از مهمترین و زیربناییترین مسائلی که باید در راه اندازی یک فروشگاه مبتنی بر وب مورد بررسی قرار گیرد، استراتژیهای راه اندازی فروشگاه است. به طور کلی این استراتژیها به دو دسته استراتژیهای قبل از شروع فعالیتهای تجاری در اینترنت و استراتژیهای در حین فعالیتهای تجاری تقسیم می شوند:
استراتژیهای قبل از شروع فعالیتهای تجاری
این بخش شامل کلیه راهکارها و تصمیماتی است که پیش از شروع فعالیت فروش باید مدنظر قرار گیرد. این بخش در حکم پایه و ستون یک ساختمان است که پی و اساس مجموعه را تشکیل میدهد. بنابراین در صورت اهمالکاری و یا عدم صرف زمان و دقت کافی در این امر در آینده لطمات زیادی را به سیستم طراحی شده وارد خواهد آورد. این قسمت شامل دو بخش عمدهی توسعهی محصول و توسعهی سایت میباشند.
استراتژیهای در حین فعالیتهای تجاری
آخرین مرحله و شاید مهمترین فاز کار را فعالیتهای در حین فروش تشکیل میدهند. استراتژیهای موجود در این بخش به دو بخش استراتژیهای کوتاه مدت و بلند مدت تقسیمبندی میشوند :
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1399-10-11] [ 03:26:00 ق.ظ ]
|