پایان نامه ارشد گروه علوم تربیتی رشته تاریخ وفلسفه آموزش و پرورش و تعلیم وتربیت اسلامی: بررسی تاثیر فناوری اطلاعات برمیزان … |
… 21
… 22
… 23
… 25
.. 26
… 28
… 31
.. 32
.. 34
.. 36
.. 45
فصل سوم: طرح تحقیق
.. 47
2-3 -جامعه ی آماری و روش نمونه گیری.. 48
48
51
فصل چهارم:تجزیه و تحلیل داده ها
.. 53
57
فصل پنجم: استنتاج داده ها
… 62
.. 64
………………………………………………………………………………………………………….65
66
پیوست ها
منابع و ماخذ
76
.. 78
فهرست جداول:
عنوان شماره صفحه
جدول(1- 2)-آمار مدارس هوشمند براساس اظهار ادارات کل استانها( تیرماه 90) 27
جدول (1-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای انگیزه خلاقیت(سیالیت) 53
جدول (2-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای یادآوری محتوی درس… 54
جدول (3-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 55
جدول (4-4) – مقایسه نمره های دو گروه بر مبنای پیشرفت تحصیلی.. 56
جدول (5-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان خلاقیت(سیالیت) 57
جدول (6-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان یادآوری محتوای درس فیزیک… 58
جدول (7-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان انگیزه پیشرفت تحصیلی.. 59
جدول (8-4) مقایسه نتایج آزمون در دو گروه مطالعه و مقایسه مربوط به میزان پیشرفت تحصیلی.. 60
فهرست نمودارها:
عنوان شماره صفحه
. 54
. 54
. 55
. 56
1-1- مقدمه
دوران نوینی در عرصه حیات اجتماعی که به جامعه اطلاعاتی مشهور است آغاز شده که زندگی بشر، مناسبات آن،آموزش و پرورش و رسالت آن را تحت تأثیر قرار داده است.امروزه مهمترین دغدغهی نظام آموزشی و پرورشی یك كشور، ایجاد بستری مناسب جهت رشد و تعالی سرمایههای فكری در جامعهی اطلاعاتی و دانایی محور میباشد. برای آنكه همهی گروههای اجتماعی قادر باشند بطور مؤثّر در چنین جامعهای مشاركت داشته باشند، باید یادگیری پیوسته، خلاقیت، نوآوری و نیز مشاركت فعال و سازندهی اجتماعی را بیاموزند. تحقّق این امر مستلزم تعریف مجدد و نوینی از نقش و كاركرد مدارس به عنوان اصلیترین نهادهای آموزشی در جامعه میباشد.
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-10] [ 02:08:00 ب.ظ ]
|