2 – بررسی رابطه بین ویژگی های علمی مدیران و سبک مدیریت مشارکتی آنان در مدارس

 

3 – بررسی رابطه بین ویژگی های فردی مدیران و سبک مدیریت دلسوزانه آنان در مدارس

 

4 – بررسی رابطه بین ویژگی های علمی مدیران و سبک مدیریت دلسوزانه آنان در مدارس

 

5 – بررسی رابطه بین ویژگی های فردی مدیران و سبک مدیریت تفویضی آنان در مدارس

 

6 – بررسی رابطه بین ویژگی های علمی مدیران و سبک مدیریت تفویضی آنان در مدارس

 

7 – مقایسه سبک مدیریتی مدیران در مدارس راهنمایی و متوسطه دخترانه

 

8 – مقایسه ویژگی های فردی مدیران مدارس دخترانه مقطه راهنمایی و متوسطه

 

9 – مقایسه بین ویژگی های علمی مدیران در مدارس دخترانه مقطع راهنمایی و متوسطه

 

 

 

سوالات پژوهش :

 

– آیا بین سن مدیران و سبک مشارکتی آنان رابطه معناداری وجود دارد .

 

2 – آیا بین وضعیت تاهل و سبک مدیریتی مشارکتی رابطه معناداری وجود دارد

 

3 – آیا بین وضعیت اقتصادی و سبک مدیریتی مشارکتی رابطه معناداری وجود دارد

 

4 – آیا بین مدرک تحصیلی مدیران و سبک مدیریتی مشارکتی رابطه معناداری وجود دارد

 

5 – آیا بین سابقه کاری مدیران و سبک مدیریت دلسوزانه رابطه معناداری وجود دارد

 

6 – آیا بین رشته تحصیلی مدیران و سبک مدیریتی دلسوزانه رابطه معناداری وجود دارد .

 

7 – آیا بین سن مدیران و سبک مدیریتی دلسوزانه رابطه معناداری وجود دارد

 

8 – آیا بین سابقه کاری مدیران و سبک مدیریتی تفویضی رابطه معناداری وجود دارد

 

9 – آیا مدیران مقطع راهنمایی بیشتر از مدیران متوسطه از سبک مدیریت مشارکتی استفاده می کنند

 

10 – آیا بین ویژگی های فردی مدیران ( وضعیت تاهل ، وضعیت اقتصادی ) مقطع راهنمایی و متوسطه تفاوت معناداری وجود دارد .

 

11 – آیا بین ویژگی های علمی مدیران ( مدرک ، سابقه کاری ) مقطع راهنمایی و متوسطه تفاوت معناداری وجود دارد .

 

 

 

 

 

فرضیات پژوهش :

 

1 – بین سن مدیران و سبک مشارکتی آنان رابطه معناداری وجود دارد .

 

2 – بین وضعیت تاهل و سبک مدیریتی مشارکتی رابطه معناداری وجود دارد

 

3 – بین وضعیت اقتصادی و سبک مدیریتی مشارکتی رابطه معناداری وجود دارد

 

4 – بین مدرک تحصیلی مدیران و سبک مدیریتی مشارکتی رابطه معناداری وجود دارد

 

پایان نامه و مقاله

 

5 – بین سابقه کاری مدیران و سبک مدیریت دلسوزانه رابطه معناداری وجود دارد

 

6 – بین رشته تحصیلی مدیران و سبک مدیریتی دلسوزانه رابطه معناداری وجود دارد .

 

7 – بین سن مدیران و سبک مدیریتی دلسوزانه رابطه معناداری وجود دارد

 

8 – بین سابقه کاری مدیران و سبک مدیریتی تفویضی رابطه معناداری وجود دارد

 

9 – مدیران مقطع راهنمایی بیشتر از مدیران متوسطه از سبک مدیریت مشارکتی استفاده می کنند .

 

10 – بین ویژگی های فردی مدیران ( وضعیت تاهل ، وضعیت اقتصادی ) مقطع راهنمایی و متوسطه تفاوت معناداری وجود دارد .

 

11 – بین ویژگی های علمی مدیران ( مدرک ، سابقه کاری ) مقطع راهنمایی و متوسطه تفاوت معناداری وجود دارد .

 

 

 

متغیر ها :

 

تعریف متغیر : متغیر یك مفهوم است كه بیش از دو یا چند ارزش یا عدد به آن اختصاص داده می‌شود .ولی می توان حالتهای مختلفی برای آن فرض کرد و تغییرات را از فردی به فرد دیگر یا از شیئی به شی دیگر نشان داد .  ( دلاور ، 1380 ،ص 58 ) .

 

تعریف متغیر مستقل : به متغیری گفته می شود كه از طریق آن متغیر وابسته تبین یا پیش بینی می‌شود به این متغیر محرك یا درون داد گفته می شود . ( همان منبع ، ص 41) .

 

متغیر مستقل : ویژگی های فردی و علمی مدیران

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...