2-1-2 . مدیریت کلاس.. 17

 

2-1-2-1. سبک های مدیریت.. 27

 

2-1-2-2.  سبک مدیریت مداخله گرا 28

 

2-1-2-3. سبک مدیریت غیر مداخله گرا 30

 

2-1-2-4. سبک مدیریت تعامل گرا 31

 

2-1-3. یادگیری خود تنظیمی.. 34

 

2-1-4. پیشرفت تحصیلی.. 45

 

2-1-4-1. اهمیت پیشرفت تحصیلی.. 48

 

2-1-4-2. اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از لحاظ کاربردی.. 48

 

2-1-4-3. اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از نظر کارآیی نظام آموزشی.. 49

 

2-2. مبانی تجربی.. 49

 

2-2-1. تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 49

 

2-2-2. تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. 56

 

2-3. جمع بندی کلی نظریه ها و تحقیقات.. 73

 

فصل سوم روش پژوهش… 77

 

مقدمه. 78

 

3-1. نوع تحقیق. 78

 

3-2. متغیرهای مورد بررسی.. 78

 

3-3. جامعه آماری.. 78

 

3-4. حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 79

 

3-5. ابزارهای تحقیق. 79

 

3-6. روایی و پایایی ابزار سنجش… 80

 

3-6-1. روایی.. 80

 

3-6-2. پایایی.. 81

 

3-7. شیوه های جمع آوری اطلاعات.. 81

 

3-8. روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها 81

 

فصل چهارم یافته های پژوهش… 82

 

مقدمه. 83

 

4-1: توصیف شاخص های دموگرافیک (بررسی ویژگی های عمومی): 83

 

4-1-1 : وضعیت جنسیت آزمودنی ها : 83

 

        4-1-2: وضعیت میزان تحصیلات:  ……84

 

4-2: وضعیت متغیرهای تحقیق. 85

 

4-2-1: نوع مدیریت کلاس اساتید : 85

 

4-2-2: نمره های مدیریت کلاس اساتید: 86

 

4-3: بررسی فرضیه های تحقیق: 87

 

4-3-1: بین سبک مدیریت کلاس با یادگیری خود تنظیمی دانشجویان رابطه  وجود دارد……..89

 

4-3-2:بین سبک مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه  وجود دارد. 90

 

4-3-3: بین یادگیری خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه  وجود دارد. 92

 

4-3-4: بین سبك مدیریت تعاملی کلاس با یادگیری خودتنظیمی دانشجویان رابطه وجود دارد. 93

 

4-3-5: بین سبك مدیریت تعاملی كلاس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد. 95

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

4-3-6: بین مدیریت كلاس اساتید  مرد و زن تفاوت وجود دارد. 96

 

4-3-7: بین مدیریت كلاس اساتید در رده های مختلف میزان تحصیلات تفاوت وجود دارد. 98

 

4-3-8: بین یادگیری خودتنظیمی دانشجویان مرد و زن تفاوت وجود دارد. 99

 

4-3-9: بین پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرد و زن تفاوت وجود دارد. 101

 

4-3-10: مدیریت کلاس اساتید و یادگیری خودتنظیمی می توانند پیشرفت تحصیلی دانشجویان را پیش بینی کنند. 102

 

فصل پنجم بحث و نتیجه گیری.. 107

 

5-1 مقدمه. 108

 

5-2 توضیح و تبیین نتایج.. 108

 

5-2-1 فرضیه نخست ) سبک مدیریت کلاس با یادگیری خود تنظیمی رابطه دارد. 108

 

5-2-2 فرضیه دوم) سبک مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی رابطه دارد. 109

 

5-2-3  فرضیه سوم) یادگیری خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی رابطه دارد. 110

 

5-2-4 فرضیه چهارم) بین سبک تعامل گرا با یادگیری خودتنظیمی رابطه وجود دارد. 111

 

5-3 پیشنهادهای کاربردی.. 115

 

5-4 پیشنهادهای پژوهشی.. 116

 

5-5 محدودیت های پژوهش… 117

 

منــابع. 118

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...