دانلود پایان نامه ارشد : بررسی رابطه سبك مدیریت كلاس با یادگیری خودتنظیمی |
2-1-2 . مدیریت کلاس.. 17
2-1-2-1. سبک های مدیریت.. 27
2-1-2-2. سبک مدیریت مداخله گرا 28
2-1-2-3. سبک مدیریت غیر مداخله گرا 30
2-1-2-4. سبک مدیریت تعامل گرا 31
2-1-3. یادگیری خود تنظیمی.. 34
2-1-4. پیشرفت تحصیلی.. 45
2-1-4-1. اهمیت پیشرفت تحصیلی.. 48
2-1-4-2. اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از لحاظ کاربردی.. 48
2-1-4-3. اهمیت پیش بینی پیشرفت تحصیلی از نظر کارآیی نظام آموزشی.. 49
2-2. مبانی تجربی.. 49
2-2-1. تحقیقات انجام شده در داخل کشور. 49
2-2-2. تحقیقات انجام شده در خارج از کشور. 56
2-3. جمع بندی کلی نظریه ها و تحقیقات.. 73
فصل سوم روش پژوهش… 77
مقدمه. 78
3-1. نوع تحقیق. 78
3-2. متغیرهای مورد بررسی.. 78
3-3. جامعه آماری.. 78
3-4. حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 79
3-5. ابزارهای تحقیق. 79
3-6. روایی و پایایی ابزار سنجش… 80
3-6-1. روایی.. 80
3-6-2. پایایی.. 81
3-7. شیوه های جمع آوری اطلاعات.. 81
3-8. روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها 81
فصل چهارم یافته های پژوهش… 82
مقدمه. 83
4-1: توصیف شاخص های دموگرافیک (بررسی ویژگی های عمومی): 83
4-1-1 : وضعیت جنسیت آزمودنی ها : 83
4-1-2: وضعیت میزان تحصیلات: ……84
4-2: وضعیت متغیرهای تحقیق. 85
4-2-1: نوع مدیریت کلاس اساتید : 85
4-2-2: نمره های مدیریت کلاس اساتید: 86
4-3: بررسی فرضیه های تحقیق: 87
4-3-1: بین سبک مدیریت کلاس با یادگیری خود تنظیمی دانشجویان رابطه وجود دارد……..89
4-3-2:بین سبک مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد. 90
4-3-3: بین یادگیری خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد. 92
4-3-4: بین سبك مدیریت تعاملی کلاس با یادگیری خودتنظیمی دانشجویان رابطه وجود دارد. 93
4-3-5: بین سبك مدیریت تعاملی كلاس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان رابطه وجود دارد. 95
4-3-6: بین مدیریت كلاس اساتید مرد و زن تفاوت وجود دارد. 96
4-3-7: بین مدیریت كلاس اساتید در رده های مختلف میزان تحصیلات تفاوت وجود دارد. 98
4-3-8: بین یادگیری خودتنظیمی دانشجویان مرد و زن تفاوت وجود دارد. 99
4-3-9: بین پیشرفت تحصیلی دانشجویان مرد و زن تفاوت وجود دارد. 101
4-3-10: مدیریت کلاس اساتید و یادگیری خودتنظیمی می توانند پیشرفت تحصیلی دانشجویان را پیش بینی کنند. 102
فصل پنجم بحث و نتیجه گیری.. 107
5-1 مقدمه. 108
5-2 توضیح و تبیین نتایج.. 108
5-2-1 فرضیه نخست ) سبک مدیریت کلاس با یادگیری خود تنظیمی رابطه دارد. 108
5-2-2 فرضیه دوم) سبک مدیریت کلاس با پیشرفت تحصیلی رابطه دارد. 109
5-2-3 فرضیه سوم) یادگیری خود تنظیمی با پیشرفت تحصیلی رابطه دارد. 110
5-2-4 فرضیه چهارم) بین سبک تعامل گرا با یادگیری خودتنظیمی رابطه وجود دارد. 111
5-3 پیشنهادهای کاربردی.. 115
5-4 پیشنهادهای پژوهشی.. 116
5-5 محدودیت های پژوهش… 117
منــابع. 118
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-10] [ 07:10:00 ق.ظ ]
|