6-2 مولفه های سلامت سازمانی…………………………………………………………………………. 16

 

7-2 سلامت سازمانی از دیدگاه نظریه پردازان………………………………………………………… 19

 

8-2 اهمیت سلامت سازمانی در آموزش و پرورش…………………………………………………. 24

 

9-2 سلامت سازمانی در مدرسه…………………………………………………………………………. 25

 

10-2 مشخصه های فضاهای کاری سالم ……………………………………………………………… 27

 

11-2 پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………………… 28

 

12-2 پیشرفت تحصیلی و عوامل موثر بر آن…………………………………………………………. 31

 

13-2 خانواده و پیشرفت تحصیلی………………………………………………………………………. 43

 

14-2 پیشینه داخلی تحقیق………………………………………………………………………………… 44

 

15-2 پیشینه خارجی تحقیق………………………………………………………………………………. 46

 

فصل سوم : روش اجرای تحقیق

 

مقدمه: …………………………………………………………………………………………………………. 50

 

1-3روش تحقیق…………………………………………………………………………………………….. 50

 

2-3 جامعه آماری……………………………………………………………………………………………. 50

 

3-3 حجم نمونه آماری…………………………………………………………………………………….. 51

 

4-3 ابزار اندازه گیری داده ها…………………………………………………………………………….. 51

 

5-3 تعیین روایی و پایایی داده ها………………………………………………………………………. 52

 

6–3 روش تجزیه و تحلیل داده ها……………………………………………………………………… 53

 

فصل چهارم: یافته­های پژوهش

 

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… 55

 

1-4 ویژگی­های جمعیت­شناختی…………………………………………………………………………. 56

 

2-4 شاخص های توصیفی پژوهش………………………………………………………………………………..59

 

3-4 یافته های استنباطی………………………………………………………………………………………………..60

 

4-4 تحلیل رگرسیون پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………..67

 

5-4 یافته های جانبی…………………………………………………………………………………………………….69

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها

 

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………… 82

 

1-5 خلاصه پژوهش……………………………………………………………………………………….. 82

 

2-5 نتیجه گیری كلی……………………………………………………………………………………….. 82

 

3-5 فرضیه ها و نتایج آن………………………………………………………………………………….. 83

 

4-5 نتایج یافته های جانبی………………………………………………………………………………… 85

 

5-5 محدودیت ها…………………………………………………………………………………………… 89

 

6-5 پیشنهادات………………………………………………………………………………………………. 89

 

منابع و مأخذ………………………………………………………………………………………………….. 99

 

پیوست ها و ضمائم……………………………………………………………………………………………… 100

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                              صفحه

 

جدول 1-3: جامعه آماری………………………………………………………………………………………………………………………….. 51

 

جدول 2-3: سوالات مربوط به هر یک از فرضیه ها در پرسشنامه…………………………………………………………………………….. 53

 

جدول 3-3: جدول آلفای کرونباخ هر یک از متغیرها…………………………………………………………………………………………… 54

 

جدول 1-4: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک مدرک تحصیلی……………………………………………………………….. 57

 

جدول 2-4: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک سابقه کار………………………………………………………………………. 58

 

جدول 3-4: توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری به تفکیک رشته تحصیلی…………………………………………………………………. 59

 

جدول 4-4: شاخص های توصیفی متغیرهای پژوهش ………………………………………………………………………………………… 60

 

جدول 5-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونوف برای بررسی نرمال بودن توزیع یگانگی نهادی………………………………………..61

 

جدول 6-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه یگانگی نهادی با پیشرفت تحصیلی ……………………………………. 62

 

جدول 7-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع ملاحظه گری  ………………………………………….. 62

 

جدول 8-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه ملاحظه گری با پیشرفت تحصیلی ……………………………………… 62

 

جدول 9-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع ساختدهی……………………………………………….. 63

 

جدول 10-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه ساخت دهی با پیشرفت تحصیلی …………………………………….. 63

 

جدول 11-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع………………………………………………………….. 64

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

جدول 12-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه پشتیبانی منابع با پیشرفت تحصیلی……………………………………. 64

 

جدول 13-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع تاکید علمی……………………………………………. 65

 

جدول 14-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه تاکید علمی باپیشرفت تحصیلی……………………………………….. 65

 

جدول 15-4: نتایج مقدار کلموگروف اسمیرونف برای بررسی نرمال بودن توزیع روحیه………………………………………………….. 66

 

جدول 16-4: نتایج ضریب همبستگی پیرسون برای بررسی رابطه روحیه باپیشرفت تحصیلی……………………………………………… 66

 

جدول 17-4: خلاصه تحلیل رگرسیون پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………………………………….. 67

 

جدول 18-4: نتایج تحلیل واریانس یکراهه مربوط به عوامل پیشرفت تحصیلی …………………………………………………………….. 68

 

جدول 19-4: ضرایب رگرسیون پیشرفت تحصیلی…………………………………………………………………………………………………………….68

 

جدول 20-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه یگانگی نهادی………………………………………………………………………………70

 

جدول 21-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه ملاحظه گری………………………………………………………………………………..70

 

جدول 22-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه ساخت دهی ………………………………………………………………………………..71

 

جدول 23-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه پشتیبانی ……………………………………………………………………………………..71

 

جدول 24-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه تاکید علمی………………………………………………………………………………….72

 

جدول 25-4: میزان t و سطح معناداری آن در مولفه روحیه…………………………………………………………………………………………73

 

جدول 26-4: نتایج آزمون اثرات بین گروهی تحلیل واریانس یکراهه مدارک تحصیلی و مولفه های سلامت سازمانی……………73

 

جدول 27-4: نتایج آزمون اثرات بین گروهی تحلیل واریانس یکراهه رشته تحصیلی و مولفه های سلامت سازمانی………………74

 

جدول 28-4: نتایج آزمون اثرات بین گروهی تحلیل واریانس یکراهه سوابق کاری و مولفه های سلامت سازمانی………………..75

 

جدول 29-4: مقادیر ضرایب همبستگی مولفه های سلامت سازمانی و پیشرفت تحصیلی و ضرایب فیشر معادل آنها در دبیران

 

رشته علوم پایه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….76

 

جدول 30-4: مقادیر ضرایب همبستگی مولفه های سلامت سازمانی و پیشرفت تحصیلی و ضرایب فیشر معادل آنها در دبیران

 

رشته علوم ریاضی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….77

 

جدول 31-4: مقادیر ضرایب همبستگی مولفه های سلامت سازمانی و پیشرفت تحصیلی و ضرایب فیشر معادل آنها در دبیران

 

رشته علوم انسانی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….78

 

جدول 32-4: مقادیر ضرایب فیشر جهت مقایسه تفاوت همبستگی در دبیران رشته علوم پایه و ریاضی ……………………………79

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...