دانلود پایان نامه ارشد:چشمانداز معماری شهری و افزایش سطح سرویس معابر با اولویت توسعه و حفظ محیطزیست … |
2
1-2-1 چشمانداز …………………………………………………………………………..
2
1-2-2 سیستم پویا ………………………………………………………………………….
3
1-2-3 سطح سرویس ………………………………………………………………………………………….
4
1-2-4 نقشهای محوری معابر شهری …………………………………………………………………………………………
4
1-2-5 توسعهی پایدار ………………………………………………………………………………………
5
1-2-6 محیط زیست …………………………………………………………………………………………..
6
1-2-7 فضای سبز شهری …………………………………………………………………………………………..
6
1-2-8 آلودگی محیط زیست ……………………………………………………………………………
6
1-2-8-1 آلودگی آب ……………………………………………………………………………………………
6
1-2-8-2 آلودگی خاک …………………………………………………………………………………………..
7
1-2-8-3 آلودگی هوا …………………………………………………………………………………………….
8
1-2-8-3-1کاهش آلودگی محیط زیست ………………………………………………………………………………………..
8
1-2-8-3-2 روشهای کاهش آلودگی هوا ……………………………………………………………………………..
9
1-9 جنگل ……………………………………………………………………………………………
9
1-10 فرضیات تحقیق ……………………………………………………………………………………………
10
1-11سوالات تحقیق ……………………………………………………………………………………………
10
1-12 اهداف تحقیق ……………………………………………………………………………………………
10
1-13 کاربردهای تحقیق ……………………………………………………………………………………………
11
فصل دوم ( پیشینه و تاریخچه تحقیق) ……………………………………………………………………
12
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………… | 13 |
2-2 پیشینه و تاریخچهی تحقیق …………………………………………………………………………………………… | 13 |
فصل سوم(روش تحقیق) …………………………………………………………………… | 16 |
3-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………. | 17 |
3-2روش تحقیق ………………………………………………………………………….. | 17 |
3-2-1 شناخت و تعریف مسئله ………………………………………………………………………………………………………….. | 17 |
3-2-2 مفهوم سازی مدل ……………………………………………………………………………………………………….. | 20 |
3-2-2-1 نقش خودروها در مصرف اکسیژن و تولید دیاکسیدکربن و آلودگی هوا ………………………………… | 20 |
3-2-2-2 میزان اکسیژن مورد نیاز برای خودروها …………………………………………… | 21 |
3-2-2-3 آثار کاشت، توسعه و بهرهبرداری از جنگلهای شهری …………………………………………… | 22 |
3-2-2-4 میزان آب مصرفی درختان جنگلی …………………………………………… | 27 |
3-2-2-5 چگونگی تولید اکسیژن توسط درختان …………………………………………… | 28 |
3-2-2-6 تعداد درختان لازم برای تامین اکسیژن هرخودرو ………………………………………….. | 29 |
3-2-2-7 میزان اکسیژن مورد نیاز برای هر انسان …………………………………………….. | 29 |
3-2-2-8 تعداد درختان لازم برای تامین اکسیژن هر انسان …………………………………………….. | 30 |
3-2-2-9 میزان آلودگی هوای ناشی از شهرنشینی انسان ……………………………………………… | 30 |
3-2-2-10 نقش انسان ………………………………………………………….. | 31 |
3-2-2-11 نقش جنگل …………………………………………………………….. | 31 |
3-2-2-12 نقش خودرو …………………………………………………………….. | 32 |
3-2-3 تبیین و تدوین مدل …………………………………………………………….. | 33 |
3-2-4 شبیهسازی و اعتبارسنجی …………………………………………………………….. | 37 |
3-2-5 تحلیل سیستم و ارائه راهکار و پیشنهادات …………………………………………………………….. | 43 |
فهرست مطالب
عنوان صفحه
3-2-6 پیادهسازی و اجرا …………………………………………………………….. | 43 |
فصل چهارم ( بحث ) ………………………………………………………………….. | 44 |
4-1 عوامل اصلی ایجاد ترافیک شهری …………………………………………………………….. | 45 |
4-1-1 عابرین پیاده شهری …………………………………………………………….. | 45 |
4-1-2 وسایل نقلیه شهری ………………………………………………………………………………….. | 45 |
4-1- 3 معماری شهری ……………………………………………………………………………………. | 45 |
4-2 شکلها و نمودارهای حاصل از نرمافزار ……………………………………………………………………………………… | 45 |
فصل پنجم ( نتیجهگیری) …………………………………………………………………….. | 58 |
5-1 نتیجهگیری(ویژگیهای چشمانداز تعامل انسان+ جنگل+ خودرو) ………………………… | 59 |
5-2 پیشنهادات …………………………………………………………………….. | 60 |
5- 2-1 تفکیک سطحگذر و فضای سبز …………………………………………………………………………………….. | 60 |
5- 2- 2 ایجاد اختلاف ارتفاع مابین معابر …………………………………………………………………………………….. | 60 |
5- 2- 3 بلوک بندی در معماری شهری ……………………………………………………………………………………… | 61 |
منابع …………………………………………………………………………………………………………………… | 63 |
پیوست 1 …………………………………………………………………………………………………………….. | 67 |
پیوست 2 …………………………………………………………………………………………………………….. | 68 |
پیوست 3 …………………………………………………………………………………………………………….. | 69 |
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-10] [ 03:00:00 ق.ظ ]
|