فهرست مطالب……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

و

 

 

 

فهرست پیوست‌ها…………………………………………………………………………………………………………………

 

 

ح

 

 

 

فهرست جدول‌ها…………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

ح

 

 

 

چکیده………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

 

 

فصل اول: کلیات پژوهش

 

 

 

1-1 مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………

 

 

2

 

 

 

1-2 بیان مسئله…………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

3

 

 

 

1-3 اهمیت و ضرورت انجام پژوهش…………………………………………………………………………………..

 

 

6

 

 

 

1-4 اهداف پژوهش……………………………………………………………………………………………………………

 

 

7

 

 

 

1-4-1 هدف کلی ……………………………………………………………………………………………………………..

 

 

7

 

 

 

1-4-2 اهداف ویژه ……………………………………………………………………………………………………………

 

 

7

 

 

 

1-5 فرضیات پژوهش ………………………………………………………………………………………………………..

 

 

8

 

 

 

1-6 تعاریف مفاهیم و اصطلاحات ………………………………………………………………………………………

 

 

8

 

 

 

1-6-1 بخش اول: تعاریف نظری ………………………………………………………………………………………..

 

 

8

 

 

 

1-6-2 بخش دوم: تعاریف عملیاتی …………………………………………………………………………………….

 

 

10

 

 

 

                                                                               فصل دوم: ادبیات پژوهش

 

 

 

2-1 مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………..

پایان نامه

 

 

 

13

 

 

 

2-2 مبانی نظری ……………………………………………………………………………………………………………….

 

 

13

 

 

 

2-2-1 شبیه سازی، مفاهیم و تعاریف ………………………………………………………………………………….

 

 

13

 

 

 

2-2-2 مزایای استفاده از شبیه سازی ……………………………………………………………………………………

 

 

13

 

 

 

2-2-3 انواع شبیه سازی و نقش آنها ……………………………………………………………………………………

 

 

14

 

 

 

2-2-4 ویژگی های روش ارائه در شیوه ی شبیه سازی ………………………………………………………….

 

 

15

 

 

 

2-2-5 موقعیت و محیط یادگیری ……………………………………………………………………………………….

 

 

16

 

 

 

2-2-6 تاریخچه توجه به محیط یادگیری ……………………………………………………………………………..

 

 

17

 

 

 

2-2-7 محیط آموزش زبان انگلیسی …………………………………………………………………………………….

 

 

18

 

 

 

2-2-8 اهمیت آموزش زبان انگلیسی …………………………………………………………………………………..

 

 

18

 

 

 

2-2-9 رویکردهای آموزش زبان انگلیسی ……………………………………………………………………………

 

 

19

 

 

 

2-2-10 تأثیر نگرش در یادگیری زبان …………………………………………………………………………………

 

 

21

 

 

 

2-2-11 عوامل تأثیرگذار بر ضعف زبان انگلیسی دانش آموزان ……………………………………………….

 

 

21

 

 

 

2-2-12 تعامل و ارتباط در یادگیری زبان انگلیسی ………………………………………………………………..

 

 

23

 

 

 

2-2-13 جمع بندی مبانی نظری …………………………………………………………………………………………

 

 

24

 

 

 

2-3 مبانی تجربی پژوهش ………………………………………………………………………………………………….

 

 

25

 

 

 

2-3-1 مطالعات انجام شده در داخل ایران ……………………………………………………………………………

 

 

25

 

 

 

2-3-2 مطالعات انجام شده در خارج ایران …………………………………………………………………………..

 

 

25

 

 

 

                                          فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

 

 

 

 

 

 

3-1 مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

28

 

 

 

3-2 نوع و روش پژوهش …………………………………………………………………………………………………..

 

 

28

 

 

 

3-3 جامعه و نمونه آماری ………………………………………………………………………………………………….

 

 

28

 

 

 

3-4 ابزار سنجش و اندازه گیری متغیرها ………………………………………………………………………………

 

 

29

 

 

 

3-4-1 گوش دادن …………………………………………………………………………………………………………….

 

 

29

 

 

 

3-4-2 گفتن …………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

29

 

 

 

3-4-3 خواندن …………………………………………………………………………………………………………………

 

 

29

 

 

 

3-4-4 نوشتن …………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

29

 

 

 

3-5 تعیین روایی و پایایی ابزار سنجش ………………………………………………………………………………..

 

 

30

 

 

 

3-6 متغیرهای پژوهش ……………………………………………………………………………………………………….

 

 

31

 

 

 

3-7 روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‌ها …………………………………………………………………………..

 

 

32

 

 

 

 

 

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل یافته‌ها

 

 

 

 

 

 

4-1 مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

34

 

 

 

4-2 توصیف داده ها ………………………………………………………………………………………………………….

 

 

34

 

 

 

4-3 تحلیل داده ها با توجه به فرضیه های پژوهش ………………………………………………………………..

 

 

38

 

 

 

4-4 جمع بندی نتایج  ………………………………………………………………………………………………………..

 

 

49

 

 

 

 

 

 

فصل پنجم: تفسیر یافته‌ها

 

 

 

 

 

 

5-1 مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

51

 

 

 

5-2 خلاصه پژوهش ………………………………………………………………………………………………………….

 

 

51

 

 

 

5-3 بحث و تفسیر یافته‌ها ………………………………………………………………………………………………….

 

 

52

 

 

 

5-4 پیشنهادهای کاربردی …………………………………………………………………………………………………..

 

 

56

 

 

 

5-5 پیشنهادهایی پژوهشی ………………………………………………………………………………………………….

 

 

57

 

 

 

5-6 محدودیت های پژوهش ………………………………………………………………………………………………

 

 

57

 

 

 

5-6-1 محدودیت‌های در اختیار پژوهشگر …………………………………………………………………………..

 

 

57

 

 

 

5-6-2 محدودیت‌های خارج از اختیار پژوهشگر …………………………………………………………………..

 

 

57

 

 

 

 

 

 

منابع

 

 

 

 

 

منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

60

 

 

 

منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

63

 

 

 

 

 

 

پیوست‌ها

 

 

 

 

 

 

ابزار اندازه گیری متغیرها …………………………………………………………………………………………………….

 

 

67

 

 

 

خروجی تحلیل داده ها در spss ………………………………………………………………………………………….

 

 

74

 

 

 

فهرست جداول

 

 

 

 

 

جدول شماره (1-3) : دیاگرام طرح پژوهش …………………………………………………………………………..

 

 

28

 

 

 

جدول شماره (1-4) : میانگین و انحراف معیار نمرات پیش آزمون و پس آزمون …………………………

 

 

35

 

 

 

جدول شماره (2-4) : آزمون ام باکس ……………………………………………………………………………………

 

 

36

 

 

 

جدول شماره (3-4) : نتایج آزمون لون برای بررسی فرض همگنی خطای واریانس ها ………………..

 

 

37

 

 

 

جدول شماره (4-4) : آزمون تحلیل واریانس چند متغیره برای بررسی همگنی پیش آزمون ها ………

 

 

37

 

 

 

جدول شماره (5-4) : خلاصه تحلیل بررسی فرض همگنی شیب های رگرسیونی ………………………

 

 

39

 

 

 

جدول شماره (6-4) : نتایج آزمون لون برای بررسی فرض همگنی خطای واریانس ها ………………..

 

 

40

 

 

 

جدول شماره (7-4) : ترتیب تأثیر روش ها بر نمرات پس آزمون مهارت گوش دادن ………………….

 

 

41

 

 

 

جدول شماره (8-4) : خلاصه تحلیل کوواریانس فرض اول ……………………………………………………..

 

 

41

 

 

 

جدول شماره (9-4) : ترتیب تأثیر روش ها بر نمرات پس آزمون مهارت بیان کردن ……………………

 

 

43

 

 

 

جدول شماره (10-4) : خلاصه تحلیل کوواریانس بررسی فرض دوم ………………………………………..

 

 

43

 

 

 

جدول شماره (11-4) : ترتیب تأثیر روش ها بر نمرات پس آزمون مهارت خواندن ……………………..

 

 

45

 

 

 

جدول شماره (12-4) : خلاصه تحلیل کوواریانس بررسی فرض سوم ……………………………………….

 

 

45

 

 

 

جدول شماره (13-4) : ترتیب تأثیر روش ها بر نمرات پس آزمون مهارت نوشتن ………………………

 

 

47

 

 

 

جدول شماره (14-4) : خلاصه تحلیل کوواریانس بررسی فرض چهارم …………………………………….

 

 

47

 

 

 

جدول شماره (15-4) : خلاصه و جمع بندی نتایج …………………………………………………………………

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...