1-6-2 سوال های فرعی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………. 6

 

1-7 فرضیات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………….. 7

 

1-7-1 فرضیات اصلی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………… 7

 

1-7-2 فرضیات فرعی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………… 8

 

1-8 قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………. 8

 

1-9 محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 9

 

1-10 تعاریف واژگان و اصطلاحات………………………………………………………………………………………………………… 10

 

1-10-1 تعاریف نظری……………………………………………………………………………………………………………………………. 10

 

1-10-2 تعاریف عملیاتی………………………………………………………………………………………………………………………… 11

 

 

 

 

 

فصل دوم: ادبیات نظری و پیشینه تحقیق

 

2-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 13

 

2-2 فرهنگ……………………………………………………………………………………………………………………………………………… 14

 

2-2-1 فرهنگ و تعاریف آن…………………………………………………………………………………………………………………… 14

 

2-2-2 مولفه های فرهنگ سازمانی از دیدگاه رابینز……………………………………………………………………………. 15

 

2-2-3 كاركردهای فرهنگ……………………………………………………………………………………………………………………… 16

 

2-3 هوش…………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 17

 

2-4 هوش فرهنگی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 18

 

2-4-1 تعاریف، مفاهیم و ضرورت هوش فرهنگی………………………………………………………………………………… 18

 

2-4-2 مولفه های هوش فرهنگی…………………………………………………………………………………………………………… 22

 

2-4-3 استفاده ازهوش فرهنگی…………………………………………………………………………………………………………….. 24

 

2-4-4 آموزش هوش فرهنگی………………………………………………………………………………………………………………… 25

 

2-4-5 توسعه هوش فرهنگی…………………………………………………………………………………………………………………. 27

 

2-4-6 انواع شخصیت ها در هوش فرهنگی………………………………………………………………………………………….. 28

 

2-4-7 رابطه هوش فرهنگی با انواع هوش……………………………………………………………………………………………. 28

 

2-4-8 رشد هوش فرهنگی مدیران……………………………………………………………………………………………………….. 29

 

2-4-9 ارزیابی هوش فرهنگی………………………………………………………………………………………………………………… 29

 

2-4-10 نهادینه كردن هوش فرهنگی در سازمان………………………………………………………………………………… 30

 

2-5 تصمیم گیری چیست……………………………………………………………………………………………………………………… 31

 

2-6 مدل تصمیم گیری چند معیاره …………………………………………………………………………………………………….. 33

 

2-6-1 مدل تحلیل تصمیم…………………………………………………………………………………………………………………….. 33

 

2-6-1-1 سیستم های چند معیاره………………………………………………………………………………………………………. 33

 

2-6-1-1-1 اجزای سیستم های چندمعیاره ………………………………………………………………………………………. 33

 

2-6-1-1-2 تكنیك های چند معیاره…………………………………………………………………………………………………… 34

 

2-7 منطق فازی………………………………………………………………………………………………………………………………………. 36

 

2-8 تاپسیس……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 38

 

2-9 تاپسیس فازی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 41

 

2-10 پیشینه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………. 43

 

2-10-1 پیشینه داخلی………………………………………………………………………………………………………………………….. 43

 

2-10-2 پیشینه خارجی………………………………………………………………………………………………………………………… 45

 

 

 

 

 

فصل سوم: مواد و روش کار

 

3-1 مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 53

 

3-2 نوع روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………… 54

 

3-3 جامعه، نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………. 54

 

3-4 روش و ابزار گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………. 54

 

3-5 روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………….. 55

 

3-6 پایایی………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 55

 

3-7 روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………. 56

 

3-8 سوالات پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………………………… 57

 

 

پایان نامه

 

 

 

 

 

 

فصل چهارم: نتایج

 

4-1 مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………..   61

 

4-2 تحلیل عاملی تاییدی هوش فرهنگی………………………………………………………………………………………………   61

 

4-3 آزمون نرمال بودن توزیع داده ها…………………………………………………………………………………………………….   66

 

4-4 یافته های استنباطی………………………………………………………………………………………………………………………..   67

 

4-4-1 فرضیه اول پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..   67

 

4-4-2 فرضیه دوم پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………..   68

 

4-4-3 فرضیه سوم پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………   68

 

4-4-4 فرضیه چهارم پژوهش………………………………………………………………………………………………………………… 69

 

4-4-5 فرضیه پنجم پژوهش………………………………………………………………………………………………………………….. 69

 

4-5 فرضیه فرعی پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………. 70

 

4-5-1 فرضیه فرعی اول پژوهش…………………………………………………………………………………………………………..   70

 

4-5-2 فرضیه فرعی دوم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………..   71

 

4-5-3 فرضیه فرعی سوم پژوهش…………………………………………………………………………………………………………   72

 

4-6 رتبه بندی به روش تاپسیس فازی………………………………………………………………………………………………….   72

 

4-6-1 فرآیند تاپسیس فازی………………………………………………………………………………………………………………….. 73

 

4-6-2 انجام عملیات محاسباتی دوی اعداد فازی………………………………………………………………………………… 73

 

4-6-3 حل الگوریتم تاپسیس فازی ……………………………………………………………………………………………………… 74

 

 

 

 

 

 

 

فصل پنجم: بحث و پیشنهادات

 

5-1 خلاصه تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………….   95

 

5-2 یافته های پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………. 96

 

5-3 محدودیت های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 98

 

5-3-1 محدودیت های در اختیار محقق……………………………………………………………………………………………….. 98

 

5-3-2 محدودیت های خارج از  اختیار محقق…………………………………………………………………………………….. 98

 

5-4 پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………………………………………….. 99

 

5-4-1 پیشنهادات کاربردی……………………………………………………………………………………………………………………. 99

 

5-4-2 پیشنهادات پژوهشی……………………………………………………………………………………………………………………. 101

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                                    صفحه          

 

جدول 3-1 مشخصات پرسش نامه های مورد استفاده در پژوهش………………………………………………………… 55

 

جدول 3-2 میزان آلفای کرونباخ متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………… 56

 

جدول 4-1 نتایج تحلیل عاملی مرتبه اول هوش فرهنگی…………………………………………………………………….. 63

 

جدول 4-2 نتایج تحلیل عاملی مرتبه دوم هوش فرهنگی…………………………………………………………………….. 65

 

جدول 4-3 آماره های آزمون كولموگروف اسمیرنف………………………………………………………………………………. 67

 

جدول 4-4 آزمون t تک­نمونه­ای حاصل از تحلیل هوش فرا شناختی…………………………………………………………….. 68

 

جدول 4-5 آزمون t تک­نمونه­ای حاصل از تحلیل هوش شناختی………………………………………………………………….. 68

 

جدول 4-6 آزمون t تک­نمونه­ای حاصل از تحلیل هوش انگیزشی………………………………………………………………….. 69

 

جدول 4-7 آزمون t تک­نمونه­ای حاصل از تحلیل هوش رفتاری…………………………………………………………………….. 69

 

جدول 4-8 آزمون t تک­نمونه­ای حاصل از تحلیل هوش فرهنگی…………………………………………………………………… 70

 

جدول 4-9 آزمون t جهت بیان اختلاف بین دیدگاه مدیران زن و مرد……………………………………………………………. 71

 

جدول 4-10 تحلیل واریانس در اختلاف بین هوش فرهنگی به لحاظ تحصیلات………………………………. 71

 

جدول 4-11 تحلیل واریانس در اختلاف بین هوش فرهنگی به لحاظ سن………………………………………… 72

 

جدول 4-12 عبارات زبانی و معادل فازی آن‌ها……………………………………………………………………………………… 74

 

جدول 4-13 داده‌های ماتریس تصمیم گیری فازی……………………………………………………………………………….. 75

 

جدول 4-14 داده‌های ماتریس تصمیم گیری نرمال شده‌ی فازی………………………………………………………… 79

 

جدول 4-15 راهکارایده آل مثبت و منفی……………………………………………………………………………………………… 84

 

جدول 4-16 فاصله هرگزینه تاراهکارایده آل مثبت……………………………………………………………………………….. 85

 

جدول 4-17 فاصله هرگزینه تاراهکارایده آل منفی……………………………………………………………………………….. 88

 

جدول 4-18 محاسبه ضریب نزدیکی هرگزینه………………………………………………………………………………………. 90

 

 

 

 

 

فهرست اشکال و نمودارها

 

عنوان                                                                                                                  صفحه        

 

شکل 2-1 مدل توسعه هوش فرهنگی بر اساس تقسیم بندی توماس…………………………………………………. 27

 

شکل2-2 عناصر یک سامانه چند معیاره(تصمیم‌گیری با معیارهای چندگانه)………………………………………. 34

 

شکل 2-3 مدل‏های تحلیل تصمیم……………………………………………………………………………………………………………. 35

 

شکل 2-4 عدد فازی مثلثی……………………………………………………………………………………………………………………….. 37

 

شکل 2-5 ماتریس ارزیابی گزینه ها بر مبنای معیارها…………………………………………………………………………….. 67

 

شکل 4-1- تحلیل عاملی تاییدی مرتبه اول هوش فرهنگی در حالت تخمین استاندارد……………………… 62

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...