2-3-2 شناخت توانایی ها ، استعدادها ، پیشرفت ها و تجربیان منفی ……………………………. 38

 

3-3-2 شناخت نقاط قوت و ضعف ……………………………………………………………………. 38

 

4-3-2 عزت نفس و خودپنداره…………………………………………………………………………. 39

 

5-3-2 شناخت افكار و عقاید و ارزش های خود……………………………………………………. 41

 

6-3-2 خودارزیابی صحیح ………………………………………………………………………………. 42

 

4-2 انواع اگاهی از خود …………………………………………………………………………………………… 43

 

5-2 عوامل مؤثر در رشد خودآگاهی ………………………………………………………………………….. 45

 

6-2 موانع رشد خودآگاهی……………………………………………………………………………………….. 47

 

1-6-2 توقعات و انتظارات بیش از حد ………………………………………………………………… 47

 

2-6-2 كمال طلبی …………………………………………………………………………………………. 47

 

3-6-2 غرورها ……………………………………………………………………………………………… 48

 

7-2 وپژگی های افراد خودآگاه ………………………………………………………………………………… 48

 

8-2 آموزش …………………………………………………………………………………………………………. 49

 

9-2 یادگیری ………………………………………………………………………………………………………… 50

 

2-9-2 تعریف یادگیری ………………………………………………………………………………….. 50

 

4-9-2 اصول یادگیری ……………………………………………………………………………………. 51

 

10-2 نظریه های آموزشی و یادگیری ………………………………………………………………………….. 53

 

1-10-2 نظریه های رفتارگرایی …………………………………………………………………………. 54

 

2-10-2 نظریه های شناخت گرایی …………………………………………………………………….. 56

 

3-10-2 نظریه های ساخت گرایی یا سازندگی …………………………………………………….. 65

 

11-2 الگوهای آموزشی …………………………………………………………………………………………… 67

 

1-11-2 الگوهای خبرپردازی …………………………………………………………………………… 68

 

2-11-2 الگوهای اجتماعی ………………………………………………………………………………. 69

 

3-11-2 الگوهای فردی ………………………………………………………………………………….. 70

 

4-11-2 الگوهای نظام های رفتاری ……………………………………………………………………. 70

 

5-11-2 الگوهای آموزشی سازندگی …………………………………………………………………. 71

 

12-2 راهبردهای آموزشی ………………………………………………………………………………………… 71

 

1-12-2 آموزش مستقیم ( معلّم محور ) …………………………………………………………….. 71

 

1-1-12-2 روش سخنرانی ………………………………………………………………….. 73

 

2-1-12-2 پیشینه ی روش سخنرانی ………………………………………………………. 74

 

3-12-2 روش آموزش غیر مستقیم …………………………………………………………………… 75

 

1-3-12-2 روش آموزش تعاملی ………………………………………………………….. 76

 

2-3-12-2 آموزش به كمك بحث گروهی ……………………………………………. 77

 

3-3-12-2 مراحل آموزش به روش بحث گروهی ……………………………………. 79

 

4-3-12-2 بحث گروه های كوچك …………………………………………………………………………. 82

 

4-12-2 راهبرد یادگیری از طریق تجربه …………………………………………………………….. 84

 

5-12-2 مطالعه ی مستقل ……………………………………………………………………………….. 85

 

13-2 مروری بر پژوهش های انجام شده …………………………………………………………………….. 85

 

1-13-2 پژوهش های انجام شده در داخل كشور ………………………………………………….. 85

 

2-13-2 پژوهش های انجام شده در خارج از كشور ………………………………………………. 96

 

14-2 جمع بندی پژوهش ها ……………………………………………………………………………. 101

 

فصـــل سوم

 

روش تحقیق

 

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………….. 103

 

1-3 جامعه ی آماری ………………………………………………………………………………………………. 103

 

2-3 نمونه ی آماری و روش نمونه گیری …………………………………………………………………….. 103

 

3-3 روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………. 104

 

4-3 طرح تحقیق …………………………………………………………………………………………………….. 105

 

5-3 ابزار اندازه گیری ……………………………………………………………………………………………… 106

 

6-3 شیوه نمره گذاری پرسشنامه خودآگاهی ………………………………………………………………… 107

 

7-3 روش اجرا و جمع آوری داده ها …………………………………………………………………………… 108

 

8-3 روش تجزیه و تحلیل داده ها ……………………………………………………………………………….. 109

 

فصـــل چهارم

پایان نامه و مقاله

 

 

یافته های پژوهش

 

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………….. 111

 

یافته های توصیفی …………………………………………………………………………………………………… 111

 

یافته های استنباطی ………………………………………………………………………………………………….. 117

 

1-4 آزمون فرضیه ی اوّل …………………………………………………………………………………………. 117

 

2-4 آزمون فرضیه ی دوّم …………………………………………………………………………………………. 120

 

3-4 آزمون فرضیه ی سوّم ………………………………………………………………………………………… 121

 

فصـــل پنجم

 

1-5 خلاصه و جمع بندی …………………………………………………………………………………………. 124

 

2-5 بحث و نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………….. 125

 

3-5 محدودیت ها ………………………………………………………………………………………………….. 132

 

4-5 پیشنهادات ………………………………………………………………………………………………………. 133

 

منابع و مآخذ

 

فهرست منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………… 136

 

فهرست منابع خارجی ………………………………………………………………………………………………. 145

 

پیوست ها

 

پروتكل آموزش به شیوه ی بحث گروهی ……………………………………………………………………. 148

 

پروتكل آموزش به شیوه ی به شیوه ی سخنرانی……………………………………………………………… 156

 

برگه های توزیعی……………………………………………………………………………………………………. 164

 

پرسشنامه خودآگاهی پرسشنامه خودآگاهی ………………………………………………………………….. 180

 

چكیده انگلیسی………………………………………………………………………………………………………. 182

 

فهرست جدول ها

 

جدول 1-3 طرح تحقیق……………………………………………………………………………………………. 105

 

جدول 1-4 میانگین های تعدیل شده سه گروه………………………………………………………………. 111

 

جدول2-4 مقایسه میانگین نمرات پس آزمون و افتراقی گروه سخنرانی و بحث گروهی ………….. 112

 

جدول3-4 مقایسه میانگین نمرات پس آزمون و افتراقی بحث گروهی و كنترل ……………………… 114

 

جدول4-4 مقایسه میانگین نمرات پس آزمون و افتراقی گروه سخنرانی و كنترل ……………………. 115

 

جدول 5-4 جدول تحلیل واریانس یك طرفه ( ANOVA )…………………………………………… 117

 

جدول 6-4 مقایسه تركیبی سه گروه از طریق آزمون شفه………………………………………………….. 118

 

جدول 7-4 مقایسه تركیبی شفه براساس سطح اطمینان بالا و پایین……………………………………….. 119

 

جدول8-4 آزمونTمستقل برای مقایسه میانگین گروه كنترل و بحث گروهی………………………. 121

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...