2-4-6)اهمیت شناخت فرهنگ برای سازمانها………………………………………………………………………………………………….28

 

2-4-7)وظایف فرهنگ سازمانی………………………………………………………………………………………………………………………..28

 

2-4-8)چگونگی شکل گیری و حفظ فرهنگ سازمانی…………………………………………………………………………………….30

 

2-4-9) مدیریت و تغییر فرهنگ سازمانی………………………………………………………………………………………………………..32

 

2-4-10)كاركردهای فرهنگ سازمانی………………………………………………………………………………………………………………32

 

2-5 ) تعریف اخلاق…………………………………………………………………………………………………………………………………………..35

 

2-6) اخلاق دراسلام…………………………………………………………………………………………………………………………………………36

 

2-7)عناصر فرهنگ اخلاقی دراسلام………………………………………………………………………………………………………………….38

 

2- 8 ) مفهوم اخلاق حرفه ای ………………………………………………………………………………………………………………………….39

 

2-9 ) ویژگی های اخلاق حرفه ای ………………………………………………………………………………………………………………….40

 

2-9-1)مسئولیت پذیری …………………………………………………………………………………………………………………………………..40

 

2-9-2)برتری جویی و رقابت طلبی…………………………………………………………………………………………………………………..41

 

2-9-3)صادق بودن …………………………………………………………………………………………………………………………………………..41

 

2-9-4)احترام به دیگران……………………………………………………………………………………………………………………………………41

 

2-9-5) رعایت و احترام نسبت به ارزش ها و هنجارهای اجتماعی…………………………………………………………………41

 

2-9-6)عدالت و انصاف ……………………………………………………………………………………………………………………………………..41

 

2-9-7)همدردی با دیگران………………………………………………………………………………………………………………………………..41

 

2-9-8)وفاداری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….41

 

2-10 ) نظام های اخلاقی عمده………………………………………………………………………………………………………………………..42

 

2-11 ) مبانی نظری اخلاق حرفه ای در اسلام…………………………………………………………………………………………………42

 

2-12 ) ضرورت ترویج اخلاق حرفه ای در سازمان …………………………………………………………………………………………44

 

2-13 ) وظایف مدیران در اخلاقی کردن سازمان…………………………………………………………………………………………….45

 

2-14اخلاق در تدریس………………………………………………………………………………………………………………………………………46

 

2-15)پیشینه پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………….50

 

2-15-1)تحقیقات انجام شده در ایران……………………………………………………………………………………………………………..50

 

2-15-2)تحقیقات انجام شده در خارج ازایران…………………………………………………………………………………………………52

 

فصل سوم: روش انجام پژوهش

 

3-1)مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….54

 

3-2 جامعه آماری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………..54

 

3-3 روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 54

 

3-4 حجم نمونه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………54

 

3-5 روش و ابزار گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………………………..54

 

6-3 روایی و پایایی ابزار جمع آوری داده ها……………………………………………………………………………………………………..55

 

1-6-3 . روایی (اعتبار) ……………………………………………………………………………………………………………………………………..55

 

2-6-3. پایایی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….55

 

فصل چهارم: تجزیه وتحلیل آماری

 

4-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..58

 

4-2) تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………..58

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

 

5-1) تایج………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….70

 

5-2) پیشنهادات : ……………………………………………………………………………………………………………………………………………77

 

5-2-1)پیشنهاداتاجرایی: ……………………………………………………………………………………………………………………………….77

 

5-2-2)پیشنهادات پژوهشی………………………………………………………………………………………………………………………………78

 

5-2-3)محدودیت ها ………………………………………………………………………………………………………………………………………..79

 

منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..80

 

منابع لاتین…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………82

 

پایان نامه و مقاله

 

ضمائم ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 87
فهرست جداول

 

جدول -21: توصیف اصول اخلاق حرفه ای و مصادیق نقض آن…………………………………………………………………….. 48

 

جدول3-1سوالات مربوط به هریک از پرسشنامه های اخلاق حرفه ای وفرهنگ سازمانی………………………………55

 

جدول 3-2 مقدار ضریب آلفا برای تعیین پایایی……………………………………………………………………………………………….55

 

جدول (4-1)نتایج آمار توصیفی و ضریب همبستگی فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای……………………………. 58

 

جدول (4-2)نتایج آزمون t تک گروهی ،میانگین نمرات پاسخگویان در خصوص فرهنگ سازمان………………. 59

 

جدول (4-3)نتایج آزمون t تک گروهی ،میانگین نمرات پاسخگویان در خصوص اخلاق حرفه ای………………..60

 

جدول (4-4)نتایج آمار توصیفی و ضریب همبستگی فرهنگ سازمانی و رعایت حرمت………………………………. 60

 

جدول (4-5)نتایج آمار توصیفی و ضریب همبستگی فرهنگ سازمانی و شایستگی تخصصی ………………………61

 

جدول (4-6)نتایج آمار توصیفی و ضریب همبستگی فرهنگ سازمانی و شایستگی پداگوژی………………………..62

 

جدول (4-7)نتایج آمار توصیفی و ضریب همبستگی فرهنگ سازمانی و رشد و توسعه دانش آموزان……………62

 

جدول (4-8)نتایج آمار توصیفی و ضریب همبستگی فرهنگ سازمانی و حفظ اسرار دانش آموزان……………….63

 

جدول (4-9)نتایج آمار توصیفی و ضریب همبستگی فرهنگ سازمانی و انجام ارزشیابی صحیح………………….64.

 

جدول (4-10)نتایج آمار توصیفی و ضریب همبستگی فرهنگ سازمانی و احترام گذاشتن به سازمان…………64

 

جدول (4-11)نتایج آمار توصیفی فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای با توجه به سابقه مدیریت………………..65

 

جدول (4-12)نتایج تحلیل واریانس فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای با توجه به سابقه مدیریت………………65

 

جدول (4-13)بررسی تفاوت فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای با توجه به جنسیت…………………………………66

 

جدول (4-14)بررسی تفاوت فرهنگ سازمانی و اخلاق حرفه ای با توجه به تحصیلات………………………………67

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...