پایان نامه ارشد رشته علوم تربیتی: تاثیر فناوری اطلاعات بر فرصت های برابر آموزشی در استان مازندران |
ب) تمرکززدایی— 35
ج) افزایش مشارکت و قدرت تصمیم گیری در مناطق محرومبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد— 35
2-1-3-3-2-تهدیدها————– 36
الف) افزایش شکاف دیجیتالی——— 36
ب) تقسیم کار نابرابر بین مناطق شهری و روستاییبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- 37
ج) تمرکزگرایی— 37
د) افزایش احساس نابرابری و مهاجرت به مرکزبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 38
ه) افزایش اشتغال تخصصی و بیكاری عمومی بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————-38
2-1-4-کاربرد آموزشی فناوری اطلاعات -38
2-1-4-1-آموزش از راه دور——— 40
2-1-4-1-1-تاریخ مختصر آموزش از راه دوربلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 40
2-1-4-1-2-اصول آموزش از راه دور—- 41
2-1-4-1-3-مزایای آموزش از راه دور— 43
2-1-4-1-4-رسانههای نوین و نقش آنان در آموزش از راه دوربلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد- 44
الف) کامپیوتر و آموزش————– 45
ب) اینترنت—— 51
2-1-5-آموزش و یادگیری الکترونیکی— 53
2-1-5-1-مزایای آموزش الکترونیکی—- 54
2-1-5-2-محدودیتهای آموزش الکترونیکیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 56
2-1-6-یادگیری الکترونیکی——— 57
2-1-6-1-خصوصیات یادگیری مبتنی بر فناوری اطلاعاتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—- 57
2-1-6-2-انواع یادگیری الکترونیکی— 58
2-1-6-3-مزایای یادگیری الکترونیکی– 59
2-1-7-چندرسانهای آموزشی——– 60
2-1-7-1-مزایای چندرسانهای در آموزش بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————–61
الف) استفاده از حواس چندگانه برای یادگیریبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———– 61
ب) تمرین بیشتر برای رسیدن به حد تسلطبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————– 61
ج) تسهیل مشارکت میان دانش آموزان –61
د) کمک به دانش آموزان برای ایجاد ارتباط بین مفاهیمبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—– 62
ه) انعطاف پذیر بودن برنامه در مقابل نیاز یادگیرندگانبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—— 62
و) برقراری تعادل و رابطهی دوسویه با کاربربلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———— 62
2-1-8-چهارچوب نظری تحقیق —–62
2-1-8-1-نظریه ی کارکردگرایی—– 62
2-1-8-2-نظریه تضاد———— 64
2-1-8-3-شواهد تجربی———- 65
2-1-8-4-نظریه های انتقادی ملهم از مارکسیسم بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———67
2-1-8-5-رویکرد سازنده گرایی و نقش آن در تحول محیط های یادگیری——- 68
2-1-8-5-1-مبانی سازنده گرایی—- 71
2-1-8-5-2-مفروضات سازنده گرایی- 71
2-1-8-5-3-سازنده گرایی و طراحی آموزشیبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد———- 72
2-1-8-5-4-نقش زبان در یادگیری دانشبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————- 72
2-1-8-5-5-سازنده گرایی اجتماعی– 73
2-1-8-6-نظریه های برابری فرصت های آموزشی و فناوری اطلاعات———-77
2-1-8-6-1-گاتمن————- 77
2-1-8-6-2-سایر آرای نظری—— 78
2-1-9-جمع بندی چهارچوب نظری- 79
2-1-10-مدل نظری تحقیق——– 81
2-2-پیشینه تحقیق————– 81
2-2-1-تحقیقات داخل کشور—— 81
2-2-2-تحقیقات خارج از کشور—- 85
2-2-3-تحلیل و جمع بندی تحقیقات- 87
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
3-1-روش تحقیق————– 91
3-2-جامعه آماری————– 91
3-3-حجم نمونه و روش نمونه گیریبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد————— 92
3-4-ابزار اندازه گیری———– 92
3-5-روایی و پایایی———— 93
3-6-توصیف و تحلیل داده ها—– 94
فصل چهارم : تجزیه و تحلیل داده ها
4-1-آمار توصیفی ————- 96
4-2-آمار استنباطی————- 104
فصل پنجم : بحث و نتیجه گیری
5-1-خلاصه یافته ها————- 116
5-2-بحث و نتیجه گیری———- 118
5-3-پیشنهادهای تحقیق———- 123
5-3-1-پیشنهادهای علمی——— 123
5-3-2-پیشنهادهای پژوهشی——- 124
منابع——– 125
پیوست——131
چکیده انگلیسی—————- 134
فهرست جدول ها
جدول 3-1-آزمون آلفای کرونباخ————-94
جدول 4-1-کمیت های آماری—————96
جدول 4-2-توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس جنسیتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——97
جدول 4-3-توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس تحصیلاتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد—-98
جدول 4-4-توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس وضعیت تاهلبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–99
جدول 4-5- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس سنبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——–100
جدول 4-6- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس سابقه خدمتبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد-101
جدول 4-7- توزیع فراوانی و درصد پاسخگویان بر اساس منطقه محل خدمت————-102
جدول 4-8- میزان گسترش فرصت های برابر آموزشی در تقاطع مناطقبلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد–103
جدول 4-9-آزمون ضریب همبستگی پیرسن—–104
جدول 4-10-آزمون ضریب همبستگی پیرسن—-105
جدول 4-11-آزمون ضریب همبستگی پیرسن—-106
جدول 4-12-آزمون ضریب همبستگی پیرسن—-107
جدول 4-13-آزمون رگرسیون چند متغییره (جدول ANOVA)بلافاصله پس از پرداخت لینک دانلود فایل در اختیار شما قرار می گیرد——108
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-10] [ 03:50:00 ب.ظ ]
|