2-1-2-1- عملكرد مطلوب چیست؟………………………………………………… 35

 

2-1-2-2- دلایل ارزیابی عملكرد…………………………………………………… 36

 

2-1-2-3- چه كسی باید به ارزشیابی بپردازد؟………………………………. 37

 

2-1-2-4- شیوه‌های ارزیابی عملكرد…………………………………………….. 39

 

2-1-2-5- مسائل متداول ارزیابی…………………………………………………. 44

 

2-1-2-6- بازخورد نمودن نتیجه عملكرد………………………………………. 47

 

2-1-2-7- سنجش ارزش اجتماعی عملكرد در سازمان‌ها و افراد…….. 48

 

2-1-3- مدیریت زمان……………………………………………………………………….. 49

 

2-1-3-1- تعریف مدیریت زمان……………………………………………………. 49

 

2-1-3-2- اهمیت مدیریت زمان…………………………………………………….. 51

 

2-1-3-3- مراحل مدیریت زمان……………………………………………………. 53

 

2-1-3-4- مهمترین عوامل اتلاف وقت…………………………………………… 55

 

2-1-3-5- از نظر مدیریت زمان كارها به چند دسته تقسیم می‌شوند…. 57

 

2-1-3-6- راه‌های ایجاد وقت……………………………………………………….. 58

 

2-2- بخش دوم: پیشینه تحقیق……………………………………………………………………. 59

 

2-2-1- الف:  تحقیقات داخلی…………………………………………………………….. 59

 

2-2-2- ب : تحقیقات خارجی……………………………………………………………… 67

 

جمع‌بندی…………………………………………………………………………………………………… 72

 

 

 

فصل سوم: روش تحقیق و جمع‌آوری اطلاعات

 

مقدمه……………………………………………………………………………………………………….. 75

 

3-1- روش تحقیق……………………………………………………………………………………… 76

 

3-2- جامعه آماری و روش انتخاب نمونه آماری:…………………………………………. 77

 

3-3- ابزار جمع‌آوری اطلاعات:…………………………………………………………………… 77

 

3-4- اعتبار ابزار سنجش:………………………………………………………………………….. 80

 

3-5- روایی ابزار سنجش:………………………………………………………………………….. 80

 

3-6- شیوه تجزیه و تحلیل داده‌ها:………………………………………………………………. 80

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها

 

مقدمه……………………………………………………………………………………………………….. 82

 

4-1-  توصیف داده ها……………………………………………………………………………….. 82

 

4-2-  تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………… 87

 

فصل پنجم: نتیجه‌گیری

 

مقدمه………………………………………………………………………………………………………. 112

 

5-1- گزارش نتایج……………………………………………………………………………………. 113

 

5-2- بحث و نتیجه‌گیری……………………………………………………………………………. 121

 

5-3- پیشنهادها………………………………………………………………………………………… 123

 

5-4- محدودیت‌ها……………………………………………………………………………………… 123

 

منابع………………………………………………………………………………………………………… 126

 

ضمیمه

 

 

 

فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                              صفحه

 

جدول (3-1): توزیع سوال‌های بخش اول پرسشنامه براساس سوالات تحقیق……. 79

 

جدول (3-2): توزیع سوال‌های بخش دوم پرسشنامه براساس سوالات تحقیق…… 79

 

جدول (4-1): بررسی متغیر مدیریت زمان و مؤلفه‌های آن …………………………….. 82

 

جدول (4-2): بررسی متغیر شرح وظایف مدیران و مؤلفه‌های آن……………………. 85

 

جدول (4-3): ضریب همبستگی ساده بین مولفه های مدیریت زمان و عملکرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی……………………………………………………………………………………………………. 88

 

جدول(4-4): مدل به دست آمده از رگرسیون گام به گام با توجه به بیشترین تاثیر متغیرها         89

 

جدول(4-5): خلاصه تحلیل واریانس در مورد هریک از مولفه های مدیریت زمان 92

 

جدول(4-6): ضرایب معادله رگرسیون گام به گام (مدل باقی مانده)………………… 94

 

جدول(4-7): نتایج آزمون آماری t تک گروه پیرامون انطباق عملكرد مدیران دوره ابتدایی در زمینه كیفیت بخشی به آموزش با شرح وظایف…………………………………………………………………. 97

 

جدول(4-8): نتایج آزمون آماری t تک گروه پیرامون عملكرد مدیران دوره ابتدایی در زمینه تحكیم باورهای دینی با شرح وظایف آنان…………………………………………………………………………….. 98

 

جدول(4-9): نتایج آزمون آماری t تک گروه پیرامون انطباق عملكرد مدیران دوره ابتدایی در زمینه ارتقاء كارآمدی و اثربخشی فعالیت مدیران و معلمان با شرح وظایف آنان………………….. 99

پایان نامه و مقاله

 

 

جدول(4-10): نتایج آزمون آماری t تک گروه پیرامون انطباق عملكرد مدیران دوره ابتدایی در زمینه تقویت انگیزه تحصیلی و ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان با شرح وظایف……………… 101

 

جدول(4-11): نتایج آزمون آماری t تک گروه پیرامون انطباق عملكرد مدیران دوره ابتدایی در زمینه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت آموزشی مناسب با شرح وظایف آنان………………………. 102

 

جدول(4-12): نتایج آزمون آماری t تک گروه پیرامون میزان تناسب زمان اختصاص یافته از سوی مدیران در زمینه كیفیت بخشی به آموزش……………………………………………………………………. 104

 

جدول(4-13): نتایج آزمون آماری t تک گروه پیرامون میزان تناسب زمان اختصاص یافته از سوی مدیران در زمینه تحكیم باورهای دینی…………………………………………………………………………. 105

 

جدول(4-14): نتایج آزمون آماری t تک گروه پیرامون میزان تناسب زمان اختصاص یافته از سوی مدیران در زمینه ارتقاء كارآمدی و اثربخش فعالیت مدیران و معلمان……………………………… 106

 

جدول(4-15): نتایج آزمون آماری t تک گروه پیرامون میزان تناسب زمان اختصاص یافته از سوی مدیران در زمینه تقویت انگیزه تحصیلی و ایجاد رقابت سالم بین دانش‌آموزان…………………. 107

 

جدول(4-16): نتایج آزمون t تک گروه پیرامون میزان تناسب زمان اختصاص یافته از سوی مدیران در زمینه عدالت آموزشی و ایجاد فرصت آموزشی مناسب………………………………………….. 109

 

 

 

 

 

فهرست نمودار

 

عنوان                                                                                                              صفحه

 

2-1 نمودار انگیزش……………………………………………………………………………………. 31

 

 

 

چكیده

 

هدف از این پژوهش، بررسی انطباق عملكرد جاری مدیران بر وظایف مدیران آموزشی در مدارس ابتدایی شهرستان پاكدشت با رویكرد: مدیریت زمان است. روش این پژوهش، توصیفی پیمایشی می‌باشد و جامعه آماری آن كلیه مدیران دوره ابتدایی شهرستان پاكدشت می‌باشد كه شامل 107 مدیر است. برای برآورد حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده است كه از جامعه آماری 107 نفری 76 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند ابزار اندازه‌گیری اطلاعات دو پرسشنامه محقق ساخته، با ضریب پایایی 72/0 و 75/0 آلفای كرانباخ است. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از آمار توصیفی (فراوانی، میانه، میانگین، مد، انحراف معیار) و آمار استنباطی (آزمون t تك گروهی، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون گام به گام) استفاده شده است.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...