.. 17

 

… 19

 

.. 19

 

… 20

 

. 21

 

.. 22

 

.. 24

 

… 25

 

26

 

.. 28

 

29

 

.. 29

 

30

 

.. 31

 

.. 33

 

.. 33

 

… 35

 

.. 38

 

. 38

 

39

 

. 40

 

.. 44

 

.. 44

 

. 55

 

… 67

 

… 69

 

.. 71

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

. 73

 

.. 73

 

.. 73

 

… 74

 

.. 74

 

74

 

… 75

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

 

. 76

 

.. 76

 

 

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

. 81

 

.. 83

 

.. 87

 

.. 87

 

88

 

     منابع فارسی

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

    منابع انگلیسی

 

       پیوست

 

 

 

 فهرست جداول

 

عنوان                                                                                                    صفحه

 

جدول4-1: توزیع حجم نمونه آماری بر اساس افراد شرکت کننده 76

 

جدول4-2: مقایسه میانگین وزنی پاسخ ها با میانگین فرضی 3 به منظور بررسی تاثیر تعطیلات به روی عملکرد تحصیلی.. 77

 

جدول4-3: مقایسه میانگین وزنی پاسخ ها با میانگین فرضی 3 به منظور بررسی تاثیر تعطیلات به روی عملکرد رفتاری دانش آموزان. 78

 

جدول 4-4 : تفاوت بین نظرات دانش آموزان ، دبیران و مدیران نسبت به تاثیر تعطیلات بر عملکرد اموزشی دانش آموزان. 79

 

جدول 5-4 : تفاوت بین نظرات دانش آموزان ، دبیران و مدیران نسبت به تاثیر تعطیلات بر عملکرد رفتاری  دانش آموزان. 80

 

 

 

چکیده

 

هدف از تحقیق حاضربررسی تأثیر آسیبهای تعطیلات بر عملکرد آموزشی و عملکرد رفتاری دانش آموزان از دیدگاه مدیران، دبیران و دانش آموزان شهر مرودشت بود.. جامعه آماری پژوهش حاضر عبارت بود از تمامی مدیران، دبیران و دانش آموزان  مقطع متوسطه آموزش و پرورش شهرستان مرودشت در سال تحصیلی 89-88 شامل60 نفر مدیر ، 500 نفر دبیر و 8000  دانش آموز که از بین آنها نمونه ای به تعداد 18 مدیر،150 دبیر و200 دانش آموز به روش نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. ابزار گرد آوری اطلاعات در این تحقیق پرسش نامه  سنجش عملکرد رفتاری و آموزشی بود .برای اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها از آمار توصیفی و استنباطی استفاده شد که در سطح آمار  توصیفی (‌ محاسبه ی فراوانی، درصد، میانگین، انحراف استاندارد) و در سطح آمار استنباطی از آزمون تی­تست و ضریب همبستگی پیرسون استفاده شد نتایج تحقیق نشان داد.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...