فرضیه­ها

 

 

8

 

 

 

تعاریف واژه­ها و اصطلاحات

 

 

8

 

 

 

                           فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق                          

 

 

 

مبانی نظری پژوهش

 

 

12

 

 

 

مدارس هوشمند

 

 

14

 

 

 

تاریخچه مدارس هوشمند

 

 

14

 

 

 

تعریف مدارس هوشمند

 

 

17

 

 

 

نقش فناوری­های نوین در هوشمندسازی مدارس

 

 

20

 

 

 

مدل مفهومی مدارس هوشمند

 

 

21

 

 

 

محیط یاددهی و یادگیری متنی بر محتوای چندرسانه­ای

 

 

22

 

 

 

زیرساخت توسعه یافته فناوری اطلاعات

 

 

23

 

 

 

مدیریت مدرسه توسط سیستم­های یکپارچه رایانه­ای

 

 

24

 

 

 

برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فناوری اطلاعات

 

 

25

 

 

 

ارتباط یکپارچه رایانه­ای با مدارس دیگر

 

 

26

 

 

 

پیشرفت تحصیلی

 

 

27

 

 

 

عوامل مؤثر در پیشرفت

 

 

پایان نامه و مقاله

 

27

 

 

 

هوش

 

 

27

 

 

 

علایق و عوامل مربوط به دانش­آموز

 

 

27

 

 

 

انگیزه

 

 

28

 

 

 

خانواده و محیط خانواده

 

 

29

 

 

 

برنامه­ریزی

 

 

30

 

 

 

عوامل مربوط به مدرسه و معلم

 

 

30

 

 

 

ارزشیابی پیشرفت تحصیلی

 

 

31

 

 

 

اندازه­گیری پیشرفت تحصیلی

 

 

32

 

 

 

مفهوم انگیزش

 

 

33

 

 

 

دیدگاه­های مطرح شده در مورد انگیزش

 

 

35

 

 

 

دیدگاه رفتاری

 

 

36

 

 

 

دیدگاه انسان­گرایی

 

 

36

 

 

 

دیدگاه شناختی

 

 

38

 

 

 

مفهوم انگیزش پیشرفت

 

 

39

 

 

 

گرایش­های انگیزش دی­سی

 

 

42

 

 

 

انگیزش تسلط

 

 

44

 

 

 

رابطه میان نیاز به پیشرفت و عملکرد آن

 

 

45

 

 

 

پایداری در انجام تکالیف

 

 

46

 

 

 

خطرجویی

 

 

46

 

 

 

تکمیل تکالیف ناتمام

 

 

47

 

 

 

تفاوت­های جنسیتی در انگیزش پیشرفت

 

 

47

 

 

 

انگیزش پیشرفت خود مختار در مقابل اجتماعی

 

 

48

 

 

 

انگیزش پیشرفت و سازندگی اجتماعی

 

 

48

 

 

 

خود اثربخشی و انگیزش پیشرفت

 

 

48

 

 

 

نظریه اسناد و انگیزش پیشرفت

 

 

49

 

 

 

اضطراب

 

 

50

 

 

 

اضطراب و یادگیری

 

 

51

 

 

 

اضطراب رایانه

 

 

52

 

 

 

بر تحقیقات انجام شده

 

 

57

 

 

 

نقد و ارزیابی

 

 

61

 

 

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

 

 

روش تحقیق

 

 

63

 

 

 

جامعه آماری

 

 

63

 

 

 

حجم نمونه و روش نمونه­گیری

 

 

64

 

 

 

ابزار جمع­آوری داده­ها

 

 

64

 

 

 

پرسشنامه انگیزش پیشرفت

 

 

65

 

 

 

پرسشنامه اضطراب رایانه­ای

 

 

66

 

 

 

روایی و پایایی

 

 

67

 

 

 

روش جمع­آوری داده­ها

 

 

68

 

 

 

روش تجزیه و تحلیل داده­ها

 

 

69

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها

 

 

 

توصیف داده­ها

 

 

71

 

 

 

داده­های مربوط به پرسشنامه اضطراب رایانه­ای

 

 

72

 

 

 

داده­های مربوط به پرسشنامه انگیزش پیشرفت

 

 

74

 

 

 

داده­های مربوط به نمرات پیشرفت تحصیلی

 

 

75

 

 

 

تجزیه و تحلیل داده­ها

 

 

77

 

 

 

جمع­بندی

 

 

82

 

 

 

فصل پنجم: نتیجه­گیری و پیشنهادها

 

 

 

استنتاج

 

 

84

 

 

 

بحث و بررسی فرضیه اول پژوهش

 

 

84

 

 

 

بحث و بررسی فرضیه دوم پژوهش

 

 

86

 

 

 

سایر نتایج

 

 

88

 

 

 

محدودیت­های پژوهش

 

 

89

 

 

 

پیشنهادهای پژوهش

 

 

90

 

 

فهرست جداول

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
جدول (2-1)، تفاوت های شخصیتی در انگیزش پیشرفت 41
جدول (4-1) آمار توصیفی پرسشنامه اضطراب رایانه­ای 72
جدول (4-2) توزیع فراوانی نمرات اضطراب رایانه­ای دانش­آموزان 73
جدول (4-3) آمار توصیفی پرسشنامه انگیزش پیشرفت 74
جدول (4-4) توزیع فراوانی نمرات انگیزش پیشرفت دانش­آموزان 74
جدول (4-5) آمار توصیفی نمرات پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان 75
جدول (4-6) توزیع فراوانی نمرات پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان 76
جدول (4-7). ضریب همبستگی پیرسون بین اضطراب رایانه­ای و پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان 77
جدول (4-8). ضریب همبستگی بین اضطراب رایانه­ای و انگیزش پیشرفت دانش­آموزان 76
جدول (4-9). ضریب همبستگی بین انگیزش پیشرفت و پیشرفت تحصیلی دانش­آموزان 80

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...