3-3 – 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه امونز. 21

 

4-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه نوبل.. 21

 

5-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه فریدمن و مک دونالد. 21

 

6-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی وگان. 21

 

7-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه نوبل و گان. 22

 

8-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه مک مولن.. 22

 

9-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه سیسک… 22

 

10-3- 2- مؤلفه های هوش معنوی از دیدگاه عبداله زاده و دیگران. 22

 

4- 2- مدل های هوش معنوی.. 23

 

1-4- 2- مدل زهر و مارشال (2000 ) 23

 

2-4- 2- مدل هوشی معنوی از دیدگاه سیندی ویگلزورث ( 2004 / 2008 ) 24

 

3-4- 2- مدل آمرام (2007 ) 24

 

4-2 مدل کینگ (2008 ) 25

 

5-2- معنویت و دین در سازمان. 26

 

6-2- معنویت به مثابه هوش… 28

 

7-2- هوش معنوی در محیط کار. 30

 

8-2 هم سویی هوش و تجربه ی معنوی در توانایی حل مسئله. 32

 

9-2- اندازه گیری هوش معنوی.. 34

 

10-2- کاربرد های هوش معنوی.. 35

 

11-2-  انگیزه کاری.. 36

 

1-11-2- مفهوم انگیزه 37

 

2-11-2- مفهوم انگیزه کاری.. 38

 

3-11-2- مفهوم انگیزش… 39

 

1-12- 2- مدل سنتی.. 41

 

2-12- 2- مدل روابط انسانی.. 42

 

3-12- 2-  مدل منابع انسانی.. 42

 

13- 2-  نظریه‌های محتوایی.. 43

 

1- 13- 2-  نظریه سلسه مراتب نیازها 44

 

2-13-2- نظریه انگیزش و بهداشت روانی.. 45

 

3- 13- 2- نظریه دو ساحتی انسان، نظریه X و Y. 46

 

14-2- بکارگیری نظریات انگیزش… 47

 

15- 2-  فنون انگیزش و کاربرد آنها در سازمان. 47

 

16- 2- پاداش مالی.. 47

 

17- 2- هدف گذاری.. 47

 

18- 2- اشتراک مساعی.. 47

 

19- 2- اصلاح رفتار. 48

 

20- 2- عدالت در پرداخت‌ها 48

 

21- 2- خلاصه. 48

 

2-17- ایجاد انگیزه در کارکنان. 49

 

2-18-  موانع انگیزه کاری.. 56

 

1- 2-18- استراتژی هائی برای غلبه برموانع انگیزه کاری در سازمان. 56

 

2- 19- خودکارآمدی معلم به عنوان یک سازه انگیزشی.. 57

 

قسمت دوم : مبانی تجربی و پیشینه تحقیق: 58

 

الف: تحقیقات داخلی.. 58

 

ب: تحقیقات خارجی.. 62

 

جمع بندی.. 65

 

فصل سوم:تبیین پژوهش

 

3-1) مقدمه. 69

 

3-2) روش تحقیق.. 69

 

3-3) جامعه آماری.. 70

 

3-4) حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 70

 

3-5) ابزار جمع آوری داده های تحقیق.. 71

 

3-5-1 : 1. پرسشنامه هوش معنوی هیلدبرانت(2011) 71

پایان نامه

 

 

2. پرسشنامه انگیزه کاری محمدآقاجاری (1375) 72

 

3-6)روایی و پایایی ابزار اندازه گیری.. 72

 

1-6-3- روایی پرسشنامه‌ها 72

 

2-6-3- پایایی پرسشنامه‌ها 72

 

3-7) روش های آماری تجزیه و تحلیل داده ها 73

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل پژوهش

 

4-1- مقدمه. 77

 

4-2)یافته های توصیفی.. 77

 

4-2-1 : اطلاعات جمعیت شناختی نمونه مورد مطالعه. 77

 

3-4- پیش‌فرض استفاده از آزمونهای آماری پارامتریک. 81

 

4-4- تجزیه و تحلیل سؤال های پژوهش: 82

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

5-1)مقدمه. 93

 

5-2) -خلاصه پژوهش… 93

 

3- 5- بحث و بررسی یافته ها 94

 

نتیجه‌گیری کلی.. 100

 

4- 5- پیشنهادهای پژوهش… 100

 

1- 4-5-  پیشنهادات كاربردی.. 100

 

2-4-5- پیشنهادات پژوهشی.. 102

 

5- 5- محدودیتهای تحقیق.. 102

 

1- 5- 5- محدودیت های در كنترل محقق: 103

 

2- 5- 5-  محدودیت های خارج از كنترل محقق: 103

 

 

 

فهرست جداول

 

جدول 1-2 : تعاریف هوش معنوی از نظر دانشمندان. 18

 

جدول 2-2 : ابعاد هوش معنوی بر اساس دیدگاه زهر و مارشال. 20

 

جدول 3-2 : مدل هوش معنوی از دیدگاه سیندی ویگلزورث… 24

 

جدول شماره 4-2 جنبه های مختلف سه مدل سنتی، روابط انسانی و منابع انسانی.. 43

 

جدول5 –2 پیش  فرض مدیران در مورد جنبه های انسانی کار. 46

 

جدول6-2 سبک های مدیریتی برمبنای پیش فرض های X و Y.. 46

 

جدول3-1 جامعه‌ی آماری.. 70

 

جدول3-2 حجم نمونه آماری.. 70

 

جدول 3-3: اطلاعات مربوط به پرسشنامه هوش معنوی.. 71

 

جدول (4-3). پایایی پرسشنامه هوش معنوی.. 73

 

جدول (5-3). ضریب پایایی پرسشنامه‌ی انگیزه کاری.. 73

 

جدول 1-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه مورد مطالعه به تفکیک جنس: 77

 

جدول2-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه آماری مورد مطالعه به لحاظ مدرک تحصیلی: 78

 

جدول3-4- فراوانی و درصد فراوانی نمونه دبیران مورد مطالعه به لحاظ سابقه خدمت… 79

 

جدول4-4- نتیجه آزمون کالموگروف –  اسمیرونوف برای نرمال بودن توزیع داده ها 81

 

جدول5-4- بررسی وضعیت هوش معنوی دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با استفاده از آزمون t یکطرفه: 82

 

جدول6-4- بررسی وضعیت انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با استفاده از آزمون t یکطرفه: 83

 

جدول7- 4- بررسی رابطه بین هوش معنوی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 84

 

جدول8-4- بررسی رابطه بین تفکر انتقادی وجودی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 85

 

جدول9- 4- بررسی رابطه بین تولید معنی شخصی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 86

 

جدول 10-4- بررسی رابطه بین میزان آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 86

 

جدول11- 4- بررسی رابطه بین توسعه حالت آگاهی با انگیزه کاری دبیران مدارس دولتی متوسطه دوره دوم شهرستان کامیاران با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون: 87

 

جدول12-4- مقایسه هوش معنوی دبیران زن و مرد با استفاده از آزمونt برای گروههای مستقل: 88

 

جدول13-4- مقایسه هوش معنوی دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با استفاده از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: 88

 

جدول14-4- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران زن و مرد با استفاده از آزمونt برای گروههای مستقل: 89

 

جدول15-4- مقایسه میزان انگیزه کاری دبیران به لحاظ میزان تحصیلات و سابقه خدمت با استفاده از آزمون تحلیل واریانس یکطرفه: 90

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...