تشخیص افتراقی……………………………………………………………………………………………………………………………………….21

 

جنسیت و نارساخوانی……………………………………………………………………………………………………………………………….22

 

مشکلات هیجانی- رفتاری کودکان نارساخوان………………………………………………………………………………………………23

 

دیدگاه­ها و سبب­شناسی نارساخوانی……………………………………………………………………………………………………………25

 

طبقه­بندی نارساخوانی……………………………………………………………………………………………………………………………..31

 

مفهوم اسناد…………………………………………………………………………………………………………………………………………….34

 

شکل­گیری سبک اسناد……………………………………………………………………………………………………………………………..34

 

نظریه­های اسناد………………………………………………………………………………………………………………………………………36

 

درماندگی آموخته شده…………………………………………………………………………………………………………………………….38

 

تلفیق نظریه­های اسناد با درماندگی آموخته شده………………………………………………………………………………………….39

 

خوش بینی، نظریه ها، همبسته ها و عوامل سبب­ساز…………………………………………………………………………………..40

 

مولفه های خوش بینی از دیدگاه سلیگمن………………………………………………………………………………………………….43

 

بدبینی، نظریه­ها و عوامل سبب­ساز……………………………………………………………………………………………………………47

 

سبک اسناد و سلامتی………………………………………………………………………………………………………………………………51

 

سبک اسناد در کودکان نارساخوان …………………………………………………………………………………………………………… 55

 

روانشناسی مثبت­نگر……………………………………………………………………………………………………………………………….57

 

شیوه­های تغییر سبک اسناد. و ایمن سازی روانی………………………………………………………………………………………..58

 

رویکرد شناختی – رفتاری………………………………………………………………………………………………………………………60

 

آموزش ایمن­سازی روانی……………………………………………………………………………………………………………………….60

 

پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………………………………………………61

 

پژوهش­های خارجی………………………………………………………………………………………………………………………………61

 

پژوهش­های داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………….65

 

فصل سوم: روش­شناسی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………69

 

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….70

 

نوع مطالعه…………………………………………………………………………………………………………………………………………..70

 

جامعه آماری، نمونه آماری ، روش نمونه­گیری…………………………………………………………………………….70

 

معیارهای ورود…………………………………………………………………………………………………………………………………….71

 

معیارهای خروج…………………………………………………………………………………………………………………………………..71

 

ابزارهای اندازه­گیری……………………………………………………………………………………………………………………………..72

 

پرسشنامه سبک اسناد کودکان (CASQ)………………………………………………………………………………………………..73

 

متغیرهای پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………….74

 

روش اجرا…………………………………………………………………………………………………………………………………………..75

 

محتوای برنامه مداخله ایمن سازی روانی……………………………………………………………………………………………………….76

 

روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………………………….80

 

ملاحظات اخلاقی………………………………………………………………………………………………………………………………………….80

 

فصل چهارم: توصیف داده­ها و تحلیل­های آماری…………………………………………………………………………………….. 82

 

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….83

 

توصیف داده­ها………………………………………………………………………………………………………………………………………83

 

شاخص های توصیفی متغیر های پژوهش……………………………………………………………………………………………………..84

 

تحلیل داده­ها در چهارچوب فرضیه­های پژوهش………………………………………………………………………………………..92

 

تحلیل داده­ها در چهارچوب سوال پژوهش……………………………………………………………………………………………….99

 

یافته های جانبی……………………………………………………………………………………………………………………………………99

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه­گیری……………………………………………………………………………………………………………..103

 

مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………….104

 

بحث و تفسیر یافته­ها…………………………………………………………………………………………………………………………….104

 

نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..108

 

محدودیت­ها………………………………………………………………………………………………………………………………………..109

 

پیشنهادها…………………………………………………………………………………………………………………………………………….109

 

منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………..110

 

منابع انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………………………………113

 

پیوست­ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………….120

 

چکیده انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………………126

 

فهرست جداول

پایان نامه

 

 

جدول 1-3. ضرایب همبستگی پیرسون برای سنجش پایایی CASQ ………………………………………………………………….91

 

جدول 2-3. ضرایب آلفای کودرریچاردسون برای محاسبه روایی CASQ……………………………………………………….92

 

جدول 1-4.. آزمون t مقایسه تفاوت دو گروه از لحاظ متغیر سن…………………………………………………………………………..103

 

جدول2-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد خوش بینانه پسران دو گروه آزمایش و کنترل…………………….103

 

جدول3-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد بدبینانه پسران دو گروه آزمایش وکنترل……………………………104

 

جدول 4-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد خوش بینانه دختران دو گروه آزمایش و کنترل………………..105

 

جدول 5-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد بدبینانه دختران دو گروه آزمایش و کنترل……………………….106

 

جدول 6-4. میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد خوش بینانه کل افراد دو گروه آزمایش و کنترل……………….107

 

جدول 7-4.میانگین و انحراف استاندارد متغیر سبک اسناد بدبینانه کل افراد دو گروه آزمایش و کنترل………………………108

 

جدول 8-4. شاخص های توصیفی متغیر سبک های اسنادی خوش بینانه و بدبینانه دو گروه آزمایش…………………………109

 

جدول 9-4. بررسی نرمال بودن توزیع متغیر سبک اسناد با استفاده از آزمون شاپیرو – ویلک…………..……..…..111

 

جدول 10-4. نتایج آزمون لون برای بررسی همگنی واریانس نمرات درون گروهی آزمودنی ها………………………………111

 

جدول11 -4. نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد خوش بینانه…………………………………112

 

جدول12-4. نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر برنامه ایمن سازی روانی برسبک اسناد بدبینانه…………………………………………112

 

جدول13-4. آزمون ماشلی به منظور بررسی مفروضه کرویت……………………………………………………………………………113

 

جدول14-4. نتایج تحلیل اندازه گیری های مکرر اثر مداخله بر سبک اسناد خوش بینانه گروه آزمایش در موقعیت پیگیری…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….114

 

جدول 15-4. نتایج آزمون تعقیبی بونفرونی اثر مداخله بر سبک اسناد خوش بینانه گروه آزمایش………………………….115

 

جدول16-4 آزمون ماشلی به منظور بررسی مفروضه کرویت……………………………………………………………………………….116

 

جدول17-4. نتایج تحلیل اندازه گیری های مکرر مداخله بر سبک اسناد بدبینانه گروه آزمایش در موقعیت پیگیری…………116

 

جدول18-4. نتایج آزمون تعقیبی بونفرونی اثرمداخله ­بر سبک اسناد بدبینانه ……………………………………………………..117

 

جدول19-4. نتایج آزمون t مستقل در مقایسه تاثیر برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد دانش آموزان نارساخوان دختر و پسر……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………118

 

جدول20-4. نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد خوش بینانه دانش آموزان نارساخوان پسر دو گروه آزمایش و کنترل………………………………………………………………………………………………………………………………119

 

جدول21-4. نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد خوش بینانه دانش آموزان نارساخوان دختر دوگروه آزمایش و کنترل…………………………………………………………………………………………………………………………..120

 

جدول22-4. نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد بدبینانه دانش آموزان نارساخوان پسر…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..120

 

جدول23-4. نتایج تحلیل کوواریانس تاثیر برنامه ایمن سازی روانی بر سبک اسناد بدبینانه دانش آموزان نارساخوان دختر……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..121

 

 

 

فهرست نمودار ها

 

نمودار 1-4. مقایسه میانگین سبک اسناد خوش بینانه پسران دو گروه کنترل و آزمایش………………………………103

 

نمودار 2-4. مقایسه میانگین سبک اسناد بدبینانه پسران دو گروه کنترل و آزمایش ………………………………………..104

 

نمودار 3-4. مقایسه میانگین سبک اسناد خوش بینانه دختران دو گروه کنترل و آزمایش…..……………………..105

 

نمودار 4-4. مقایسه میانگین سبک اسناد بدبینانه دختران دو گروه کنترل و آزمایش………………………………………..106

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...