جوانی و رشد آن در نظریه‌های معاصر                                                                             64

 

شرایط زیستی ـ غریزی جوانی                                                                                     66

 

شرایط ذهنی جوانی                                                                                                  67

 

شرایط روانی جوانی                                                                                                 68

 

شرایط عاطفی و اخلاقی جوانی                                                                                    69

 

ویژگی‌های رشد جوانی                                                                                              72

 

رشد اجتماعی و اخلاقی                                                                                             75

 

ویژگی‌های تفکر دوره جوانی                                                                                       76

 

مفهوم روانشناختی مدیریت زمان                                                                                    80

 

اصول مدیریت زمان                                                                                                  84

 

دیدگاه‌های مدیریت زمان                                                                                            85

 

تکنیک‌های مدیریت زمان                                                                                            86

 

قوانین مرتبط با مدیریت زمان                                                                                       91

 

نسل‌های مدیریت زمان                                                                                               93

 

عوامل اصلی در عدم استفاده بهینه از زمان                                                                         95

 

عوامل اتلاف وقت                                                                                                    99

 

مبانی نظری رسانه                                                                                                     105

 

پیشینه تحقیق                                                                                                          114

 

تحقیقات انجام شده در داخل کشور پیرامون مدیریت زمان                                                       115

 

تحقیقات انجام شده در سایر کشورها پیرامون مدیریت زمان                                                     122

 

جمع بندی ادبیات و پیشینه تحقیق                                                                                130

 

فصل سوم: روش تحقیق                                                                                           137        

 

مقدمه                                                                                                                  138

 

روش تحقیق                                                                                                          139

 

جامعه آماری                                                                                                          140

 

نمونه و روش نمونه‌گیری                                                                                            140

 

حجم نمونه                                                                                                             142

 

ابزار اندازه‌گیری                                                                                                       142

 

نمره‌گذاری پرسشنامه مدیریت زمان                                                                                 143

 

روایی                                                                                                                  143

 

پایایی                                                                                                                  144

 

روش تجزیه و تحلیل داده‌ها                                                                                        144

 

روش اجرا                                                                                                          145

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها                                                                              147

 

مقدمه                                                                                                                  148

 

ویژگی پاسخگویان نوجوانان و جوانان                                                                            150

 

جنسیت                                                                                                               150

 

سن                                                                                                                    151

 

میزان تحصیلات                                                                                                        152

 

طبقه اقتصادی ـ اجتماعی                                                                                             153

 

وضعیت تماشای تلویزیون                                                                                            154

 

وضعیت زمان تماشای تلویزیون در شبانه‌روز                                                                       155

 

وضعیت زمان تماشای تلویزیون در طول هفته                                                                      156

 

بررسی چگونگی نقش صداوسیما در ترویج فرهنگ استفاده بهینه از زمان                                       158

 

بررسی عملکرد صداوسیما در آموزش مدیریت زمان                                                              159

 

بررسی مهمترین عامل اتلاف وقت در بین نوجوانان و جوانان                                                    160

 

بررسی شاخص هدفگذاری در مدیریت زمان                                                                       161

 

بررسی شاخص اولویت‌بندی در مدیریت زمان                                                                     162

 

بررسی شاخص برنامه‌ریزی در مدیریت زمان                                                                       163

 

بررسی نمره شاخص‌های مدیریت زمان                                                                             164

 

بررسی رابطه بین میزان تماشای تلویزیون و مدیریت زمان                                                       165

 

بررسی تفاوت میانگین نمره شاخص‌های مدیریت زمان در نوجوانان و جوانان                                  166

 

بررسی تفاوت میانگین نمره شاخص‌های مدیریت زمان به تفکیک جنس                                       169

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

بررسی تفاوت میانگین نمره شاخص‌های مدیریت زمان برحسب تحصیلات                                   171

 

بررسی تفاوت میانگین نمره شاخص‌های مدیریت زمان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی                   174

 

فصل پنجم: بحث و بررسی نتایج                                                                                 176       

 

مقدمه                                                                                                                  177

 

خلاصه نتایج                                                                                                          178

 

بحث و نتیجه‌گیری                                                                                                   187

 

پیشنهادهای کاربردی صداوسیما                                                                                    190

 

محدودیت‌های تحقیق                                                                                                192

 

پیشنهادات                                                                                                             194

 

منابع ومآخذ                                                                                                            195

 

منابع فارسی                                                                                                          195

 

منابع انگلیسی                                                                                                         203

 

پیوست                                                                                                                  204

 

فهرست جداول 

 

جدول شماره 4-1 توزیع پاسخگویان برحسب جنس                                                                                              150

 

جدول شماره 4-2 توزیع پاسخگویان برحسب سن                                                                   151

 

جدول شماره 4-3 توزیع پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات                                                    152

 

جدول شماره 4-4 توزیع پاسخگویان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی                                          153

 

جدول شماره 4-5 توزیع پاسخگویان برحسب تماشای تلویزیون به صورت منظم                                 154

 

جدول شماره 4-6 توزیع پاسخگویان برحسب زمان تماشای تلویزیون در شبانه‌روز                               155

 

جدول شماره 4-7توزیع پاسخگویان برحسب میزان تماشای برنامه‌های تلویزیون در طول هفته                  156

 

جدول شماره 4-8 توزیع پاسخگویان در مورد روش‌های ترویج فرهنگ استفاده بهینه از زمان                   158

 

جدول شماره 4-9 توزیع پاسخگویان درخصوص عملکرد صداوسیما در آموزش نحوه مدیریت زمان          159

 

جدول شماره 4-10 توزیع پاسخگویان درباره مهمترین عامل اتلاف وقت                                          160

 

جدول شماره 4-11 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص هدفگذاری                                               161

 

جدول شماره 4-12 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص اولویت‌بندی                                              162

 

جدول شماره 4-13 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص برنامه‌ریزی                                               163

 

جدول شماره 4-14 شاخص‌های مدیریت زمان به تفکیک تعداد سؤالات، دامنه نمرات و میانگین شاخص‌ها                    164

 

جدول شماره 4-15 میانگین شاخص ها در پاسخگویان                                                              164

 

جدول شماره 4-16 رابطه همبستگی بین میزان تماشای تلویزیون و مدیریت زمان                                165

 

جدول شماره 4-17 میانگین نمره شاخص‌های مدیریت زمان برحسب سن پاسخگویان                           166

 

جدول شماره 4-18 نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین نمره خرده مقیاس‌های                   168

 

مدیریت زمان برحسب سن پاسخگویان

 

جدول شماره 4-19 میانگین نمره پاسخگویان در خرده مقیاس‌های مدیریت زمان به تفکیک جنسیت           170

 

جدول شماره 4-20 میانگین نمره پاسخگویان در خرده مقیاس‌های مدیریت زمان به تفکیک تحصیلات        171

 

جدول شماره 4-21 نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین نمره خرده مقیاس‌های مدیریت        173

 

زمان برحسب تحصیلات پاسخگویان

 

جدول شماره 4-22 میانگین خرده مقیاس‌های مدیریت زمان با پایگاه اقتصادی ـ اجتماعی پاسخگویان          174

 

جدول شماره 4-23نتیجه آزمون تحلیل واریانس برای مقایسه میانگین نمره خرده مقیاس‌های مدیریت          175

 

زمان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی پاسخگویان

 

نمودار 4-1 توزیع پاسخگویان برحسب جنسیت                                                                    150

 

نمودار 4-2 توزیع پاسخگویان برحسب سن                                                                           151

 

نمودار 4-3 توزیع پاسخگویان برحسب تحصیلات                                                                   152

 

نمودار 4-4 توزیع پاسخگویان برحسب طبقه اقتصادی ـ اجتماعی                                                  153

 

نمودار 4-5 توزیع پاسخگویان برحسب تماشای تلویزیون به صورت منظم                                         154

 

نمودار 4-6 توزیع پاسخگویان در خصوص زمان تماشای تلویزیون                                                 155

 

نمودار 4-7 توزیع پاسخگویان در خصوص میزان تماشای برنامه‌های تلویزیون در طول هفته                     157

 

نمودار 4-8 توزیع پاسخگویان در خصوص عملکرد صداوسیما در آموزش نحوه مدیریت زمان                 159

 

نمودار 4-9 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص هدفگذاری                                                         161

 

نمودار 4-10 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص اولویت‌بندی                                                     162

 

نمودار 4-11 توزیع پاسخگویان برحسب شاخص برنامه‌ریزی                                                       163

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...