پایان نامه مهندسی صنایع گرایش سیستم های اقتصادی اجتماعی: مسئله انتخاب کمانهای هاب با تخصیص … |
2-7 مدلسازی مسائل هاب… 27
2-8 مدلسازی مسائل آرکهاب… 28
2-9 نتیجهگیری.. 28
فصل سوم – روش تحقیق
3-1 مقدمه. 30
3-2 مدلهای مکانیابی هاب… 30
3-3 مدلهای مکانیابی آرکهاب… 32
3-4 مدلسازی.. 35
3-4-1 مدلهای هاب میانه. 35
3-4-2 مدلهای مکانیابی آرکهاب… 37
3-5 نتیجهگیری.. 40
فصل چهارم – مخاسبات و یافته های تحقیق
4-1 مقدمه: 42
4-2 مدل مکانیابی آرکهاب با تخصیص یگانه: 42
مفروضات: 42
4-3 مدل مکانیابی آرکهاب با تخصیص چندگانه. 47
4-4 روش حل پیشنهادی مسئله مکانیابی آرکهاب با تخصیص یگانه. 52
4-4-1 نمایش جواب… 52
4-4-2 ایجاد جمعیت اولیه: 53
4-4-3 استراتژی جریمه. 53
4-4-4 استراتژی انتخاب: 54
4-4-5 استراتژی نخبه. 54
4-4-6 تابع برازش… 54
4-4-7 عملگر تقاطع. 54
4-4-8 عملگر جهش… 55
4-4-9 تنظیم پارامترها با روش تاگوچی.. 55
4-5-7 عملگر تقاطع. 58
4-5-9 تنظیم پارامترها با روش تاگوچی.. 59
4-6 نتایج بدست آمده برای مسئله مکانیابی آرکهابو مشخصات کامپیوتر مورد استفاده 60
4-6 گزارش حل مسئله مکانیابی آرکهاب با تخصیص یگانه: 63
4-7 نتیجه گیری.. 68
فصل پنجم – نتیجه گیری و پیشنهادات
5-1 نتیجهگیری.. 70
5-2 تحقیقات آتی و پیشنهادات… 71
منابع و مأخذ. 72
فهرست جداول:
جدول شماره 1 اثر تغییر خدمات حمل و نقل بر شاخص هزینه زندگی………………………………………………………….. 21
جدول شماره 2 ارزش افزوده بخشهای حمل و نقل و کل کشور……………………………………………………………………. 22
جدول شماره 3 سهم اعتبارهای عمرانی بخش حمل و نقل از ک سرمایهگذاریهای عمرانی کشور (2)………………. 23.
جدول شماره 4 میزان اشتغال در بخش حمل و نقل، ارتباطات و انبارداری طی سالهای 75-1345………………….. 24
جدول شماره 5 سطوح مورد استفاده در فرایند تاگوچی………………………………………………………………………………… 56
جدول شماره 6 پارامترهای بهینه………………………………………………………………………………………………………………… 56
جدول شماره 7 حل مسئله مکانیابی آرکهاب با تخصیص چندگانه………………………………………………………………..59
جدول شماره 8 حل مسئله مکانیابی آرکهاب با تخصیص یگانه با نرم افزار GAMS و مقایسه با حل با الگوریتم ژنتیک تنظیم شده…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 60
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-10] [ 08:41:00 ب.ظ ]
|