2-5-2-1- روش های خوشه بندی…………………………………………………………………………………………..52

 

3-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………56

 

3-2-مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)……………………………………………………………………………………..57

 

3-2-1-خوشه بندی در مدیریت ارتباط با مشتری………………………………………………………………………60

 

3-3-نظرسنجی از مشتریان………………….. …………………………………………………………………………………61

 

3-3-1-خواسته ها و نیازمندی های مشتریان………………… …………………………………………………………61

 

3-3-1-1-نیازمندی های مشتریان………………………………………… …………………………………………………61

 

3-3-1-2-خواسته های مشتری………………………………………………………………………………………………..63

 

3-3-2-روش نمونه گیری STRATA ………………………………………………………………………………………66

 

3-4-داده کاوی ……………………………………………………………………………………………………………………..66

 

3-4-1- شرح الگوریتم K-means ……………………………………………………………………………………………68

 

3-4-1-1- مشکلات روش خوشه‌بندی K-Means………………………………………………………………………69

 

3-5-مدلسازی ریاضی…………………………………………. ………………………………………………………………..70

 

3-5-1-تعریف علایم و پارامترها…………………………….. ……………………………………………………………..70

 

3-5-1-1-تعریف علائم……………………………………………….. ………………………………………………………70

 

3-5-1-2-تعریف پارامترها…………………………………………………………….. ……………………………………..71

 

3-5-1-3-تعریف متغیر های تصمیم……………………………………… ……………………………………………….72

 

3-5-2-مدل ریاضی پیشنهادی……………………………………………………. …………………………………………..72

 

3-5-2-1-خطی سازی تابع هدف…………………………………………………………………………………………….76

 

3-5-2-2- استفاده از AHP برای تابع دو هدفه(پیگیری نظرات)…………………… …………………………….77

 

3-5-2-2-1-روش فرآیند تحلیل سلسله مراتبی(AHP)…………………………….. ……………………………….77

 

3-5-2-2-1-1-تشکیل سلسله مراتب………………………………………………….. …………………………………78

 

3-5-2-2-1-2- الویت بندی………………………………………………….. ……………………………………………. 78

 

3-5-2-2-1-3-علایم ریاضی و تعاریف آنها…………………………………… ………………………………………79

 

3-5-2-2-1-4- الگوریتم 1: PWAHP (محاسبه وزن اهداف به کمک AHP)…………… …………………79

 

3-5-2-2-2- حل مسئله دو هدفه پیگیری نظرات……………………………………. ……………………………….83

 

3-6-جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………..84

 

4-1-مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………87

 

4-2-نظر سنجی از مشتریان به چندین روش…………………………………… ……………………………………….87

 

4-3-نمونه گیری به روش STRATA……………………………………………………….. ……………………………..87

 

4-4-میانگین وزنی عوامل………………………………………………………… ……………………………………………88

 

4-5-الگوریتم k-means…………………………………………………………………………. ………………………………89

 

4-5-1-نتیجه الگوریتم k-means …………………………………………………………… ………………………………91

 

4-6-مدل ریاضی………………………………………………………………….. ……………………………………………..93

 

4-6-1-محاسبه و تعیین پارامترهای مدل ریاضی………………………………….. ………………………………….93

 

4-6-2-جواب مدل ریاضی……………………………………………………………………………………………………..95

 

4-7-جمع بندی……………………………………………………………………………………………………………………..96

 

1-5 -نتیجه گیری …………………………………………………………………………… ……………………………………98

 

-2-5 پیشنهادها …………………………………………………………………….. …………………………………………….98

 

مراجع ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 100

 

پایان نامه

 

فهرست جداول

 

جدول 1-1: گرایشات مهم لجستیک در طول زمان………………….. ………………………………………………..20

 

جدول 3-1: پرسشنامه…………………………………………………………………………………………………………….65

 

جدول 3-2: مقیاس اهمیت نسبی…………………………………………………………. ………………………………….78

 

جدول 3-3: ماتریس هدف – معیار……………………………………….. ……. …………………………………………82

 

جدول 3-4: ماتریس مقایسه دوتایی معیار- معیار………………………………….. …………………………………..82

 

جدول 3-5: ماتریس هدف- معیار………………………………………………… …………………………………………83

 

جدول 3-6: ماتریس معیار- معیار……………………………………………… ………………………………………….84

 

 

 

فهرست شکل ها

 

شکل -11: نمونه ای از یک زنجیره ی تامین……………………………………………………………………………….16 شکل 1-2:مقایسه زنجیره تامین رو به جلو و معکوس………………………………. ……………………………….17

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...