استنتاج از پیشینه و الگوی نظری پژوهش…………………………………………………………………………39

 

 

 

فصل سوم: روش اجرا

 

روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………….42

 

جامعه مورد مطالعه……………………………………………………………………………………………….. .42

 

حجم نمونه و روش نمونه­گیری…………………………………………………………………………………. 42

 

ابزار جمع آوری داده ها………………………………………………………………………………………….. 44

 

روش بررسی پایایی و روایی ابزار تحقیق…………………………………………………………………… …46

 

شیوه جمع آوری داده ها…………………………………………………………………………………………..49

 

روش تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………..50

 

 

 

فصل چهارم: تحلیل داده­های تحقیق و ارائه یافته­ها

 

فرضیه اصلی پژوهش……………………………………………………………………………………………….58

 

سؤال فرعی اول……………………………………………………………………………………………….63

 

سؤال فرعی دوم………………………………………………………………………………………….. ….65

 

سؤال فرعی سوم……………………………………………………………………………………… ……..66

 

سؤال فرعی چهارم………………………………………………………………………………….. ………69

 

سؤال فرعی پنجم…………………………………………………………………………………. …………72

 

سؤال فرعی ششم…………………………………………………………………………………. …………75

 

 

 

فصل پنجم: نتیجه­گیری و بحث

 

مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………81

 

نتیجه­گیری و بحث…………………………………………………………………………………… ………….82

 

فرضیه اصلی پژوهش……………………………………………………………………………………… ………83

 

سؤال فرعی اول……………………………………………………………………………………. ……..85

 

سؤال فرعی دوم……………………………………………………………………………………… ……..86

 

سؤال فرعی سوم……………………………………………………………………………………………..88

 

سؤال فرعی چهارم………………………………………………………………………………… ……….90

 

سؤال فرعی پنجم……………………………………………………………………………………… ……92

 

سؤال فرعی ششم………………………………………………………………………………… …………95

 

محدودیت­ها…………………………………………………………………………………………………..96

 

پیشنهادات……………………………………………………………………………………………………..97

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………. …………………99

 

       پیوست­ها:

 

الف : پرسشنامه فاصله قدرت

 

ب : پرسشنامه سنجش سبک رهبری معنوی

 

چکیده انگلیسی

 

صفحه عنوان انگلیسی

 

فهرست جداول و نمودارها

 

نمودار(2-1) : مدل علی تئوری رهبری معنوی………………………………………………………………………………26

 

پایان نامه

 

نمودار(2-2) : مدل رهبری معنوی شخصی…………………………………………………………………………………..32

 

جدول (2-3) :ویژگیهای جوامع با فاصله قدرت کم-زیاد……………………………………………………………..38

 

جدول (3-1) :توصیف نمونه مورد پژوهش از حیث نوع دانشکده، نوع استخدام، و جنسیت………………..43

 

جدول (3-2) :عبارات مربوط به فاصله قدرت در پرسشنامه……………………………………………………………45

 

جدول (3-3) : عبارات مربوط به رهبری معنوی در پرسشنامه…………………………………………………………46

 

جدول (3-4): تحلیل اکتشافی پرسشنامه فاصله قدرت …………………………………………………………………..47

 

جدول(3-5) : سوالات پژوهش و آزمون آماری استفاه شده…………………………………………………………..51

 

جدول (4-1): آمار توصیفی شاخص های فاصله قدرت بر اساس نوع استخدام کارکنان………………………54

 

جدول(4-2): آمار توصیفی شاخص های فاصله قدرت بر اساس گروه­های آموزشی……………………………55

 

جدول(4-3): آمار توصیفی شاخص های رهبری معنوی بر اساس گروه آموزشی……………………………….56

 

جدول(4-4): آمار توصیفی شاخص های رهبری معنوی بر اساس نوع استخدام کارکنان………………………57

 

جدول (4-5) شاخص­های توصیفی رهبری معنوی و فاصله قدرت………………………………………….. ……..58

 

جدول (4-5-1): خلاصه مدل مورد استفاده در تحلیل یافته­ها…………………………………………………………..59

 

جدول(4-5-2): بررسی قابلیت پیش بینی سبک رهبری معنوی مدیران با نمره فاصله قدرت………………..59

 

جدول (4-5-3):ضرایب…………………………………………………………………………………………………………. 60

 

جدول (4-5-4): خلاصه مدل مورد استفاده در تحلیل یافته­ها…………………………………………………………..61.

 

جدول(4-5-5):بررسی قابلیت پیش­بینی سبک رهبری معنوی بر اساس خرده­آزمون­های فاصله قدرت……..61

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...