2-3- خدمات الكترونیكی……………………………………………………………………………………………………………………………………………12

 

2-3-1-مدل ارتباط برقرار کردن ……………………………………………………………………………………………………………………………12

 

2-3-2-مدل فعال‌کردن ‌…………………………………………………………………………………………………………………………………………….13

 

2-3-3-مدل ادغام ………………………………………………………………………………………………………………………………………………….13

 

2-3-4-مدل رشد ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..14

 

2-3-5-گذرگاه ادغام …………………………………………………………………………………………………………………………………………………15

 

2-3-6-ابزار تعامل کاربر …………………………………………………………………………………………………………………………………………..16

 

2-3-7-درگاه پرداخت ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….18

 

2-3-8- پورتال داخلی……………………………………………………………………………………………………………………………………………….19

 

2-4-مدل‌های اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات  الكترونیك……………………………………………………………………………………………..19

 

2-4-1- مدل انتشاری………………………………………………………………………………………………………………………………………………..19

 

2-4-2.مدل جریان اطلاعات حساس………………………………………………………………………………………………………………………….20

 

2-4-3-مدل تحلیل مقایسه‌ای……………………………………………………………………………………………………………………………………20

 

2-4-4-مدل مشاركت عمومی…………………………………………………………………………………………………………………………………….21

 

2-4-5-مدل ارائه خدمات به صورت تعاملی………………………………………………………………………………………………………………21

 

2-4-6-مدل توسعه دولت الكترونیك…………………………………………………………………………………………………………………………22

 

2-5-فناوری اطلاعات و ارتباطات……………………………………………………………………………………………………………………………….23

 

2-5-1-فناوری اطلاعات وارتباطات و توسعه انسانی………………………………………………………………………………………………….25

 

2-5-2-فناوری  اطلاعات وارتباطات ابزاری برای توسعه روستایی…………………………………………………………………………….26

 

2-5-3-کابرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه روستایی ………………………………………………………………………………..27

 

2-5-3-1-تسهیلات دسترسی …………………………………………………………………………………………………………………………………..27

 

2-5-3-2-طراحی خدمات اطلاعات ………………………………………………………………………………………………………………………….27

 

2-5-3-3-طراحی مراکز اطلاع رسانی ………………………………………………………………………………………………………………………28

 

2-5-4-زمینه های اطلاع رسانی فناوری اطلاعات وارتباطات …………………………………………………………………………………..29

 

2-5-4-1-تأمین بهداشت عمومی …………………………………………………………………………………………………………………………….29

 

2-5-4-2-ایجاد فرصتهای اقتصادی ………………………………………………………………………………………………………………………….29

 

2-5-4-3-شبکه های آموزش و یادگیری …………………………………………………………………………………………………………………30

 

2-5-4-4-حفاظت محیط زیست ………………………………………………………………………………………………………………………………30

 

2-5-4-5-توانمند سازی و مشارکت افراد …………………………………………………………………………………………………………………30

 

2-6-تجارت الکترونیک ………………………………………………………………………………………………………………………………………………31

 

2-7-تجارت الكترونیكی در برابر تجارت سنتی …………………………………………………………………………………………………………33

 

2-8-دوران گذار فناوری اطلاعات ایران ………………………………………………………………………………………………………………….34

 

2-9-فناوری اطلاعات و ارتباطات و روستاهای ایران ………………………………………………………………………………………………..34

 

2-9-1–مدیریت روستایی و توسعه کشاورزی ،ICT ……………………………………………………………………………………………..35

 

2-9-2-ترویج کشاورزی و فناوریهای ارتباطات و اطلاعات ………………………………………………………………………………………36

 

2-9-2-1-رویکرد های برنامه ریزی استراتژیک فناوری اطلاعات ……………………………………………………………………………37

 

2-10-تاریخچه سرویسهای اینترنتی و پیدایش آنها …………………………………………………………………………………………………38

 

2-10-1-کیوسکهای اینترنت در کشورهند ………………………………………………………………………………………………………………38

 

2-11-اهداف دفاتر ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..39

 

2-12-مدل های TTF, UTAUT  ……………………………………………………………………………………………………………………….40

 

2-12-1-مدل TTF …………………………………………………………………………………………………………………………………………………40

 

2-12-2-مدل UTAUT …………………………………………………………………………………………………………………………………………40

 

2-13-روستاهای شهر زادهان ……………………………………………………………………………………………………………………………………40

 

2-14-پیشینه تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………..41

 

فصل سوم: روش‌ اجرای تحقیق ……………………………………………………………………………………………………48

 

3-1 مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………49

 

3-2 روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….49

 

3-3-مراحل انجام تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………………………..50

 

3-4.مدل مفهومی تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………….51

 

3-5-  معرفی جامعه آماری  تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………..51

 

3-6-  روش و ابزار گرد آوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………………53

 

3-7-  بررسی معیار های نكوئی پرسشنامه تحقیق……………………………………………………………………………………………………54

 

3-8- بررسی پایایی ابزار سنجش……………………………………………………………………………………………………………………………….54

پایان نامه و مقاله

 

 

3-9- روش تجزیه و تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………………………………….55

 

3-10-  رگرسیون خطی و چندگانه……………………………………………………………………………………………………………………………56

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده‌ها ……………………………………………………………………………………………..58

 

4-1-مقدمه‏ …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………59

 

4-2- بررسی ویژگیهای توصیفی متغیر های کیفی گروه نمونه…………………………………………………………………………………59

 

4-2-1- اطلاعات مربوط به جنسیت …………………………………………………………………………………………………………………………60

 

4-2-2- اطلاعات مربوط به سن ………………………………………………………………………………………………………………………………..61

 

4-2-3- اطلاعات مربوط به جدول تحصیلی ……………………………………………………………………………………………………………..62

 

4-3- بررسی ویژگیهای توصیفی متغیر های کمی گروه نمونه………………………………………………………………………………….63

 

4-4- تجزیه و تحلیل  فرضیه های پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………64

 

4-4-1- فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..69

 

فصل پنجم: نتیجه‌گیری و پیشنهادات…………………………………………………………………………………………..73

 

5-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….74

 

5-2-یافته های پژوهش و تحلیل نتایج………………………………………………………………………………………………………………………74

 

5-2-1- فرضیه اول……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..74

 

5-2-2-فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..75

 

5-2-3-فرضیه سوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….75

 

5-3- خلاصه  و نتیجه گیری کلی تحقیق………………………………………………………………………………………………………………….76

 

5-4- پیشنهادها………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….77

 

5-4-1- پیشنهاداتی مبتنی بر یافته های تحقیق………………………………………………………………………………………………………78

 

5-4-2- پیشنهادهای برای تحقیق های آتی……………………………………………………………………………………………………………..79

 

                                                    

 

 فهرست جدول ها

 

عنوان جدول                                                                                                                   صفحه

 

جدول شماره (2-1): تحقیقات مرتبط با بررسی عوامل موثر بر توسعه خدمات الکترونیک در میان کاربران روستایی زاهدان با استفاده از مدلهای ttf وutaut …………………………………………………………………………………………………………………..45

 

جدول  (3-1)متغیر ها و شماره گویه های پرسشنامه ………………………………………………………………………………………………53

 

جدول  (3-2) ضرایب مربوط به آلفای کرونباخ………………………………………………………………………………………………………….55

 

جدول  (4-1) توزیع فراوانی و درصد فراوانی جنسیت افرادی که به پرسشنامه پاسخ داده اند………………………………..60

 

جدول  (4-2) توزیع فراوانی و درصد فراوانی سن افرادی که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند…………………………………..61

 

جدول (4-3)توزیع فراوانی و درصد فراوانی تحصیلات پاسخ دهندگان که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند……………..62

 

جدول 4-4-  آمار توصیفی داده ها (ارقام غیر ضریبی به میلیون ریال هستند)  مربوط به مولفه های TTFوUTAUT ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………63

 

جدول (4-5) ضریب همبستگی، ضریب عوامل موثر بر توسعه خدمات دولت الکترونیک در میان کاربران روستایی………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..65

 

جدول (4-6) تحلیل واریانس رگرسیون عوامل موثر بر توسعه خدمات دولت الکترونیک در میان کاربران………………65

 

جدول ( 4-7) ضرایب معادله رگرسیون عوامل موثر بر توسعه خدمات دولت الکترونیک در میان کاربران روستایی66

 

جدول (4-8) ضریب همبستگی ، ضریب تعیین اولویت عوامل موثر بر توسعه خدمات الکترونیک در میان کاربران روستایی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….67

 

جدول (4-9) تحلیل واریانس رگرسیون اولویت عوامل موثر بر توسعه خدمات دولت الکترونیک در میان کاربران روستایی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….68

 

جدول (4-10) ضرایب معادله رگرسیون اولویت عوامل موثر بر توسعه خدمات دولت الکترونیک در میان کاربران روستایی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….68

 

جدول 4-11 تست فرید من برای فرضیه دوم……………………………………………………………………………………………………………69

 

جدول 4-12 میانگین هریک از شاخص های میزان استفاده کاربران روستایی…………………………………………………………70

 

جدول (4-13)ضریب همبستگی ، ضریب راهکارهای توسعه خدمات الکترونیک در میان کاربران روستایی…………..71

 

جدول (4-14) تحلیل واریانس رگرسیون راهکارهای توسعه خدمات دولت الکترونیک(تسهیلات،امکانات و برنامه ها) و میزان استفاده کاربران روستایی……………………………………………………………………………………………………………………………….71

 

جدول (4-15) ضرایب معادله رگرسیون راهکارهای توسعه خدمات دولت الکترونیک(تسهیلات ،امکانات و برنامه ها) و میزان استفاده کاربران روستایی……………………………………………………………………………………………………………………………….72

 

 

 

 فهرست نمودار ها

 

عنوان نمودار                                                                                                                             صفحه

 

نمودار (4-1) فراوانی و درصد فراوانی جنسیت افرادی که به پرسشنامه پاسخ داده اند……………………………………………60

 

نمودار (4-2) توزیع فراوانی و درصد فراوانی سن افرادی که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند……………………………………62

 

نمودار(4-3) توزیع فراوانی و درصد فراوانی تحصیلات افرادی که به پرسشنامه ها پاسخ داده اند……………………………63

 

نمودار (4-4) آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون……………………………………………………………………………………..91

 

نمودار (4-5)آزمون نرمال بودن خطاهای معادله رگرسیون……………………………………………………………………………………….91

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...