1-4-1 طبقه مرفه. 49 1-4-2 طبقه متوسط.. 50 1-4-3 طبقه ضعیف… 50 فصل دوم: 51 شیوه های اطلاع رسانی… 51 و تبلیغات در تئاتر. 51 2-1 شیوه های اطلاع رسانی.. 52 2-1-1 قبل از انقلاب در ایران. 53 2-1-2 بعد از انقلاب در ایران. 54 بخش دوم-تبلیغات.. 55 2-2 تبلیغات چیست؟. 55 2-3 تاریخچه تبلیغات تئاتر در ایران.. 59 2-4 اهداف تبلیغات.. 60 2-5 کاربرد تبلیغات.. 63 2-6 اصول کار تبلیغات.. 66 2-6-1 اصول کیفیت… 70 2-6-2 اصل کیفیت… 71 2-6-3 اصل شیوه بیان. 72 2-6-4 اصل مناسبت… 72 2-7 اهمیت تبلیغات.. 73 2-8 انواع تبلیغات.. 74 2-8-1 تبلیغات فرهنگی.. 76 2-8-2 تبلیغات تجاری.. 77 2-9 اَشکال تبلیغات.. 79 2-9-1 جمعی.. 79 2-9-2 فردی.. 80 2-10 شیوه های ابتکاری.. 80 2-11 تجربیات تماشاچیان.. 81 2-12 جذب حامی مالی.. 84 2-13-پیشینه تحقیق.. 85 2-13-1 تحقیقات داخلی.. 85 2-13-2 تحقیقات خارجی.. 87 فصل سوم: 88 روش شناسی تحقیق.. 88 3-1- مقدمه. 89 3-2- روش تحقیق.. 90 3-3- جامعه آماری.. 91 3-4- نمونه آماری.. 91 پایان نامه 3-5- ابزار تحقیق.. 92 3-6- روش های آماری مورد استفاده. 93 3-7- جمع بندی فصل سوم. 93 فصل چهارم: 94 یافته های تحقیق در تبلیغات تئاتر ایران 94 4-1- مقدّمه. 95 4-2- آمار توصیفی.. 96 4-2-1-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ جنسیت… 96 4-2-2-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ تاهل.. 97 4-2-3-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت سطح تحصیلات… 99 4-2-4-بررسی ویژگی جامعه از لحاظ وضعیت سن.. 101 4-2-5-بررسی درصدی توزیع پاسخ ها به تفکیک هر عامل.. 103 4-3- نتایج حاصل از آمار استنباطی و بررسی وضعیت متغیرهای تحقیق.. 106 4-3-1- بررسی وضعیت سوالات… 106 فصل پنجم: 111 تحلیل تبلیغات تئاتر در ایران با نمونه پژوهشی نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ… 111 5-1- تحلیل. 112 5-2- نمایش بیوه های غمگین سالار جنگ در سالن چهارسوی تئاتر شهر. 123 نتیجه گیری.. 126 منابع.. 130 پیوست.. 137 بخش اول: مشخصات جمعیت شناختی: 137 بخش دوم: سوالات تخصصی.. 137 مقدمه تبلیغات یکی از راه های رایج جلب نظر مخاطب به سوی یک کالا است. حال ممکن است این کالا محصولی صنعتی و تجاری و یا محصولی هنری باشد. مسلماَ تبلیغات در عرصۀ هنر تا حدودی با تبلیغات یک محصول تجاری متفاوت است. تبلیغات در هنر ابتدا فرهنگ سازی و بسترسازی لازم برای رشد و گسترش نوعی از تفکر در جامعه است. این تعبیر که تبلیغات هنری مانند پیام های بهداشتی است، بیراه نیست. چراکه پیام ها و دستورالعمل های بهداشتی و پزشکی برای سلامتی جسم و جان و تبلیغات هنری به قصد پرورش و تیمار روح و روان است. در کشور ما پس از محصولات سینمایی که سال هاست جایگاه و اهمیت خاصی در تبلیغات شهری یافته اند، اخیراً با توجه خاص مسئولان، هنر تئاتر نیز به این سلاح قوی مجهز شده است. بیلبوردها، پوسترهای بزرگ و بنرهایی که در سطح شهر با نام و نقش هنرمندان این عرصه مزین می شوند، دلیلی بر این مدعا هستند. هنر نمایش در راه بهره گیری از این امکان تبلیغی تازه در اول راه است و هنوز نیاز به آزمون و خطاهای بسیاری دارد. بنابراین باید تلاش نمود تا تاثیر تبلیغات را بر افزایش و جذب مخاطب تئاتر بررسی نمود. تحقیق حاضر تلاش دارد به این موضوع بپردازد.در چنین شرایطی این سوال مطرح می شود که آیا همچون گذشته، تبلیغات توانایی نفوذ و تاثیرگذاری بر مخاطبان را دارد؟ بیان مساله

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...