• سایر مزایا ویژگیهای فروش اینترنتی:

 

1 -فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان است.

 

2 -فروشگاه اینترنتی محدودیت مکانی ندارد و مشتریان می توانند از هر کجا خرید اینترنتی کند.

 

3- خریدار می تواند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی اجناس از قبیل فیلم ، ترانه ،موبایل ،کتاب و موارد دیگر باشد

 

4 – فروشگاه اینترنتی هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد.

 

5 – فروشگاه اینترنتی حق انتخاب بیشتری در اختیار خریداران قرارمی دهد

 

6-ابزار تبلیغی مناسب در جهت فروش محصولات شما

 

7-کاهش هزینه های جانبی نظیر اجاره محل,هزینه ویترین و انبار,فروشنده,خواب سرمایه و غیره در یک فروشگاه سنتی و سودآوری بیشتر

 

8-تحویل کالای خریداری شده درب منزل,بیمه بودن کالا و عدم مشکل حمل و نقل

 

9-عدم برخورد با ترافیک و کاهش آلودگی هوا

 

 

  • طرح مسئله :

 

طراحی یک سیستم فروش [4]B2C آنلاین با مشخصات زیر:

 

 

    • مدیریت انبار و فروش به شکل پویا (داینامیک)

 

    • امکان تحلیل رفتار مشتری پس از ورود به سایت

 

    • وارد کردن محصول به صورت پویا

 

    • ارسال فاکتور و شماره پیگیری برای مشتری از طریق SMS و Email

 

    • امکان ثبت نام مشتریان و ایجاد پروفایل شخصی

 

    • ارسال خبر نامه برای مشترکان

 

    • سیستم سطح‌دسترسی کاربران و مدیران

 

    • تهیه گزارشهای فروش و مدیریتی

 

    • امکان اتصال به درگاه بانک و واریز پول به صورت آنلاین

 

    • امکان قیمت‌گذاری چندسطحی برای تخفیف برروی تعداد سفارش یک محصول

 

    • امکان تعریف محصولات هم‌مجموعه

 

    • امکان ارسال به دوستان برای تمامی بازدیدکنندگان یا فقط کاربران ثبت‌نام کرده

 

    • ارسال لیست درخواستی به دوستان از طریق ایمیل یا RSS[5]

 

    • استفاده از RSS برای محصولات جدید، محصولات فوق‌العاده و برچسب‌های جدید

 

  • امکان ایجاد نظرسنجی برروی فروشگاه
  • مقالات و پایان نامه ارشد

  •  

 

ملاحظات فنی وب سایت :

 

 

    • برنامه نویسی با زبان NET   (.NET4)  

 

    • تنظیمات گرافیکی با نرم افزار Adobe Dreamweaver CS5

 

    • بانک اطلاعاتی نرم افزار بر روی Microsoft SQL Server 2008

 

    • گرهای تست شده : Google Chrome , Mozilla Firefox ,Internet Explorer

 

  • کارهای انجام شده در فصول دیگر پایان نامه:

 

فصل 2 :

 

در این فصل به بیان تاریخچه پیدایش سیستمهای بازاریابی و فروش آنلاین ، چگونگی رشد و تاثیر پذیری این سیستم از روند رو به رشد استفاده از اینترنت پرداخته ایم همچنین مدلهای مختلف سیستمهای فروش اینترنتی در این فصل معرفی شده اند.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...