1-7-1-3 – ادراك دانش آموزان …………………………………………………………….14

 

فصل دوم : پیشینه پژوهش

 

2-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………16

 

2-2-ادراك دانش آموزان ……………………………………………………………………….16

 

2-2-1 – ادراك واهمیت آن ……………………………………………………………….18

 

2-2-2 – ادراك مثبت از معلمان وارتباط كلامی تعاملی ………………………….21

 

2-2-3- تفاوت های فرهنگی در ادراك وارتباط تعاملی كلامی ……………….24

 

2-2-4- پژوهش های مربوط به ادراك دانش آموزان……………………………….24

 

2-3- انتظارات دانش آموزان………………………………………………………………….30

 

2-3-1- پژوهش های مربوط به انتظار دانش اموزان …………………………………31

 

2-4- نظریه در مورد صمیمیت كلامی وغیر كلامی ………………………………….35

 

2-4-1- تفاوت های فرهنگی در صمیمیت جویی غیر كلامی…………………….42

 

2-4-2- جو مدرسه وتاثیر آن برادراك ………………………………………………….44

 

2-4-3- روابط دانش آموز – معلم ………………………………………………………..48

 

2-4-4 -پژوهش های مربوط به رفتارهای صمیمی كلامی………………………..54

 

2-5- نظریه در مورد رفتار نامناسب معلمان ………………………………………….57

 

2-5-1- انواع ارتباطات در هر فرهنگ…………………………………………………..64

 

2-5- 2- اعتبارمعلم ……………………………………………………………………………65

 

2-5-3 – پژوهش هایی در مورد رفتار نامناسب معلمان ………………………….66

 

2-6 – خلاصه فصل……………………………………………………………………………….72

 

فصل سوم : روش شناسی پژوهش

 

3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………….74

 

3-2- طرح پژوهش ……………………………………………………………………………….74

 

3-3- جامعه آماری ………………………………………………………………………………76

 

3-4- نمونه وروش آمار گیری ……………………………………………………………….76

 

3-5- ابزار اندازه گیری ………………………………………………………………………..76

 

3-5-1 -پرسشنامه معیار انتظار از معلم ………………………………………………76

 

3-5-2 -پرسشنامه بازنگری سناریو……………………………………………………77

 

3-5-3-پرسشنامه معیاراعتبار………………………………………………………….78

 

3-6- روایی واعتبار پرسشنامه ها………………………………………………………79

 

3-7-روش تجزیه وتحلیل داده ها……………………………………………………..79

 

3-8- ملاحظات اخلاقی ……………………………………………………………………79

 

فصل چهارم : تجزیه وتحلیل داده ها

 

4-1- مقدمه …………………………………………………………………………………….82

 

4-2- تحلیل استنباطی فرضیه های پژوهش………………………………………82

 

4-2-1 -فرضیه اول …………………………………………………………………………82

 

4-2-2-فرضیه دوم…………………………………………………………………………85

 

4-2-3-فرضیه سوم……………………………………………………………………….89

 

4-2-4-فرضیه چهارم…………………………………………………………………….97

 

4-2-5-فرضیه پنجم……………………………………………………………………..102

 

پایان نامه

 

فصل پنجم : بحث ونتیجه گیری

 

5-1- مقدمه …………………………………………………………………………………110

 

5-2- تبیین یافته ها……………………………………………………………………..110

 

5-2- 1-ادراك وانتظارات دانش آموزان…………………………………………..115

 

5-2-2- رفتار معلمان …………………………………………………………………..117

 

5-3-محدویت های پژوهش………………………………………………………….120

 

5-4 – پیشنهادات…………………………………………………………………………121

 

5-4-1- پیشنهادات پژوهشی………………………………………………………..121

 

5-4-2-پیشنهادهای كاربردی…………………………………………………………121

 

منابع فارسی …………………………………………………………………………………..122

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...