2-2-2-  تاریخچه خودکارآمدی.. 20

 

2-2-3-  خودکارآمدی تحصیلی.. 21

 

2-2-3-  ابعاد خودکارآمدی.. 22

 

2-2-3-  مراحل خودکارآمدی در گستره زندگی.. 23

 

2-2-3. منابع خودکارآمدی.. 24

 

2-2-3-1. تجارب موفقیت آمیز. 24

 

2-2-3-2. تجارب جانشینی.. 25

 

2-2-3-3. متقاعد سازی کلامی.. 25

 

2-2-3-4. برانگیختگی فیزیولوژیکی.. 26

 

2-3. بخش سوم: پیشینه مبانی عملکرد تحصیلی.. 26

 

2-3-1. عملکرد. 26

 

2-3-2. تاریخچه ارزیابی عملكرد. 26

 

2-3-3. عملکرد تحصیلی.. 27

 

2-3-3. نظریه های عملکرد تحصیلی.. 28

 

2-3-3-1. نظریه انتظار معلم.. 28

 

2-3-3-2. الگوهای انگیزشی.. 29

 

2-3-3-3. الگوی یادگیری شناختی.. 32

 

2-3-3-4. تئوری یادگیری اجتماعی.. 32

 

2-3-4. عوامل مؤثر بر عملکرد تحصیلی.. 33

 

2-3-4. ارتباط عملکرد تحصیلی وخودکارآمدی تحصیلی.. 36

 

2-3-5. ارتباط فعالیت های فوق برنامه و عملکرد تحصیلی دانش آموزان. 36

 

2-3. بخش سوم: تحقیقات انجام شده در ارتباط با تحقیق.. 37

 

2-3-1. تحقیقات داخلی: 37

 

2-3-2. تحقیقات خارجی: 41

 

خلاصه: 43

 

3-1. مقدمه. 45

 

3-2. روش انجام تحقیق.. 46

 

3-3.  نحوه اجرای تحقیق.. 46

 

٣-4. فرآیند تحقیق.. 47

 

3-5. جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه. 48

 

3-6. ابزار جمع آوری داده ها 48

 

الف. پرسشنامه اطلاعات شخصی.. 48

 

ب. مقیاس خودکارآمدی تحصیلی.. 49

 

ج. مقیاس سنجش عملکرد تحصیلی.. 49

 

3-7. روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها: 49

 

خلاصه. 50

 

4-1. توصیف شاخص های دموگرافیک(بررسی ویژگی های جمعیت شناختی گروهها) 52

 

4-1-1. وضعیت تحصیلات والدین دانش آموزان. 52

 

4-1-2. وضعیت شغل والدین دانش آموزان. 54

 

4-2. وضعیت توصیفی شاخص ها 55

 

4-3- بررسی پیش فرض های استفاده از آزمون واریانس چندمتغیری.. 57

 

4-4- بررسی فرضیات تحقیق.. 59

 

5-1- مقدمه. 66

 

5-2. نتیجه گیری.. 66

 

5-3- بحث: 68

 

5-4. پیشنهادات… 69

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

5-5. محدودیت های تحقیق.. 71

 

منابع. 72

 

فهرست جداول

 

جدول4-1-1 توزیع درصد فراوانی تحصیلات والدین دانش آموزان  بر حسب گروه. 53

 

جدول4-1-2  توزیع درصد فراوانی وضعیت شغلی والدین دانش آموزان  بر حسب گروه. 54

 

جدول 4-2-1 توزیع درصد فراوانی متغیر خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان  بر حسب گروه. 55

 

جدول 4-2-2 توزیع فراوانی و درصدی متغیر عملکرد تحصیلی دانش آموزان  بر حسب گروه. 56

 

جدول4-3-1 مفروضه نرمال بودن داده ها برای هر متغیر به تفکیک گروه ها 57

 

4-3-2 جدول آزمون لون  مربوط به پیش فرض  برابری واریانس ها 58

 

جدول 4-4-1 آزمون معناداری چند متغیری.. 59

 

جدول 4-4-2 آزمون های اثر های بین آزمودنی ها 60

 

جدول 4-4-3  مربوط به آزمون تی مستقل برای بررسی عملکرد تحصیلی دانش آموزان. 62

 

جدول 4-4-3  مربوط به آزمون تی مستقل برای بررسی خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان. 63

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...