پایان نامه روانشناسی گرایش عمومی: مقایسه تأثیر درمان های نگهدارنده متادون و بوپرنورفین بر عملکردهای شناختی نقش تعدیل کنندگی … |
11-2- خلاصه……………………………………………………………………………………………………………………………… 40
فصل سوم: روش پژوهش
1- 3- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………… 45
2-3-طرح پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………. 45
3-3- جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………….. 45
4-3- حجم نمونه و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………….. 46
5-3- ابزارهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………… 46
1- 5-3- پرسشنامة ویژگیهای جمعیت شناختی………………………………………………………………………………. 46
2-5-3- آزمون حافظه وکسلر ( فرم الف) ……………………………………………………………………………………… 47
3-5-3- آزمون توجه ( آزمون برو/ نرو)……………………………………………………………………………………………. 47
4-5-3-آزمون یادداری – دیداری بنتون…………………………………………………………… 48
5-5-3-آزمون هوش کلامی وکسلر…………………………………………………………………… 49
6-5-3- چک لیست استاندارد شده مصاحبه روانپزشکی بر اساسDSM-IV…………………………………….. 49
6-3- روش اجرا و گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………. 50
1-6-3- آزمون حافظه کاری………………………………………………………………………………………………………….. 50
2- 6-3- آزمون حافظه کلامی……………………………………………………………………………………………………….. 51
3- 6- 3- آزمون حافظه دیداری…………………………………………………………………………………………………….. 51
4-6-3-آزمون توجه………………………………………………………………………………………………………………………. 52
7- 3- روش تجزیه تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………… 53
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… 55
1-4-یافته های توصیفی………………………………………………………………………………………………………………… 55
2-4- یافته های استنباطی…………………………………………………………………………………………………………….. 57
3-4- خلاصه………………………………………………………………………………………………………………………………… 64
فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری
1-5- تبیین یافته های پژوهش………………………………………………………………………………………………………. 66
2-5- محدودیت های پژوهش………………………………………………………………………………………………………… 72
3-5- پیشنهادهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….. 73
منابع
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 74
منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 76
فهرست جدول ها
1-4 توزیع فراوانی وضعیت تحصیلی افراد نمونه به تفکیک گروهها………………………………………………………….. 56
2-4- فراوانی افراد سوءمصرف کننده مواد به تفکیک نوع آخرین ماده مصرفی درگروههای درمان………………… 57
3-4- آماره های سن،هوشبهر کلامی، سابقه سوءمصرف و دفعات عود دو گروه…………………………………………… 57
4-4- جدول میانگین و انحراف استاندارد گروههای درمان متادون و بوپرنورفین بر حسب دوز…………………….. 59
5-4- اثرات بین آزمودنی ها در مبحث تفاوت گروههای درمان…………………………………………………………………. 6
فرم در حال بارگذاری ...
[چهارشنبه 1399-10-10] [ 07:58:00 ب.ظ ]
|