11-2- خلاصه……………………………………………………………………………………………………………………………… 40

 

 

 

فصل سومروش پژوهش

 

1- 3- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………… 45

 

2-3-طرح پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………. 45

 

3-3- جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………………………….. 45

 

4-3- حجم نمونه و روش نمونه گیری…………………………………………………………………………………………….. 46

 

5-3- ابزارهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………… 46

 

1- 5-3- پرسشنامة ویژگیهای جمعیت شناختی………………………………………………………………………………. 46

 

2-5-3- آزمون حافظه وکسلر ( فرم الف) ……………………………………………………………………………………… 47

 

3-5-3- آزمون توجه ( آزمون برو/ نرو)……………………………………………………………………………………………. 47

 

4-5-3-آزمون یادداری – دیداری بنتون…………………………………………………………… 48

 

5-5-3-آزمون هوش کلامی وکسلر…………………………………………………………………… 49

 

6-5-3- چک لیست استاندارد شده مصاحبه روانپزشکی بر اساسDSM-IV…………………………………….. 49

 

6-3- روش اجرا و گردآوری داده ها…………………………………………………………………………………………………. 50

 

1-6-3- آزمون حافظه کاری………………………………………………………………………………………………………….. 50

 

2- 6-3- آزمون حافظه کلامی……………………………………………………………………………………………………….. 51

 

3- 6- 3- آزمون حافظه دیداری…………………………………………………………………………………………………….. 51

 

4-6-3-آزمون توجه………………………………………………………………………………………………………………………. 52

 

7- 3- روش تجزیه تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………………… 53

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

 

4- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………… 55

 

1-4-یافته های توصیفی………………………………………………………………………………………………………………… 55

 

2-4- یافته های استنباطی…………………………………………………………………………………………………………….. 57

 

3-4- خلاصه………………………………………………………………………………………………………………………………… 64

 

 

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

پایان نامه

 

1-5- تبیین یافته های پژوهش………………………………………………………………………………………………………. 66

 

2-5- محدودیت های پژوهش………………………………………………………………………………………………………… 72

 

3-5- پیشنهادهای پژوهش…………………………………………………………………………………………………………….. 73

 

منابع

 

منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 74

 

منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 76

 

فهرست جدول ها

 

1-4 توزیع فراوانی وضعیت تحصیلی افراد نمونه به تفکیک گروهها………………………………………………………….. 56

 

2-4- فراوانی افراد سوءمصرف کننده مواد به تفکیک نوع آخرین ماده مصرفی درگروههای درمان………………… 57

 

3-4- آماره های سن،هوشبهر کلامی، سابقه سوءمصرف و دفعات عود دو گروه…………………………………………… 57

 

4-4- جدول میانگین و انحراف استاندارد گروههای درمان متادون و بوپرنورفین بر حسب دوز…………………….. 59

 

5-4- اثرات بین آزمودنی ها در مبحث تفاوت گروههای درمان…………………………………………………………………. 6

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...