– دیدگاه یادگیری………………………………………………………………………………………………..46

 

– دیدگاه یادگیری اجتماعی – شناختی……………………………………………………………………………47

 

– دیدگاه پدیدار شناختی………………………………………………………………………………………….50

 

– دیدگاه تحولی………………………………………………………………………………………………….53

 

– خلاصه دیدگاه ها درباره سازگاری اجتماعی………………………………………………………………….55

 

– مطالعات انجام شده……………………………………………………………………………………………57

 

– پژوهش های داخلی…………………………………………………………………………………………..58

 

– پژوهش های خارجی…………………………………………………………………………………………59

 

فصل سوم: روش پژوهش……………………………………………………………………………………..62

 

– طرح پژوهش…………………………………………………………………………………………………63

 

– جامعه آماری………………………………………………………………………………………………….63

 

– روش انتخاب نمونه و گروه نمونه…………………………………………………………………………….63

 

– ابزار سنجش………………………………………………………………………………………………….64

 

– پرسشنامه الگوهای ارتباطی…………………………………………………………………………………..64

 

– اعتبار و روایی آزمون الگوهای ارتباطی……………………………………………………………………..65

 

– پرسشنامه رفتار سازشی دانش آموزان………………………………………………………………………..65

 

– اعتبار و روایی آزمون رفتار سازشی دانش آموزان…………………………………………………………..66

 

– شیوه اجرای پرسشنامه ها…………………………………………………………………………………….67

 

– روش تحلیل داده ها…………………………………………………………………………………………..67

 

فصل چهارم: یافته های پژوهش………………………………………………………………………………68

 

– مقدمه…………………………………………………………………………………………………………69

 

– توصیف داده ها………………………………………………………………………………………………69

 

– تحلیل استنباطی فرضیه های تحقیق…………………………………………………………………………..72

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………….82

 

– محدودیت های پژوهش……………………………………………………………………………………….88

 

– پیشنهادهای پژوهش…………………………………………………………………………………………..88

 

فهرست منابع………………………………………………………………………………………………….89

 

پیوست 1. پرسشنامه الگوهای ارتباطی………………………………………………………………………93

 

پیوست 2. پرسشنامه رفتار سازشی دانش آموزان…………………………………………………………..96

 

 

 

فهرست نمودار و جداول

 

– جدول 1-4 فراوانی و درصد افراد شرکت کننده در نمونه……………………………………………………69

 

– جدول 2-4 مقطع تحصیلی پدران گروه نمونه………………………………………………………………70

 

– جدول 3-4 مقطع تحصیلی مادران گروه نمونه…………………………………………………………….70

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

– جدول 4-4 سن پدران گروه نمونه……………………………………………………………………………71

 

– جدول 5-4 سن مادران گروه نمونه………………………………………………………………………….71

 

– جدول شماره 6-4 داده های توصیفی………………………………………………………………………..72

 

– جدول شماره 7-4 خلاصه مدل پیش بینی متغیر سازگاری اجتماعی کودکان توسط متغیرهای الگوهای

 

ارتباطی والدین……………………………………………………………………………………………….73

 

– جدول شماره 8-4 آزمون تحلیل واریانس…………………………………………………………………….74

 

– جدول شماره 9-4 ضرایب مدل رگرسیون……………………………………………………………………75

 

– نمودار شماره 1-4…………………………………………………………………………………………..77

 

– نمودار شماره 2-4…………………………………………………………………………………………..77

 

– جدول 10-4 آزمون کولمگروف – اسمیرنف…………………………………………………………………78

 

– جدول شماره 11-4 نتیجه آزمون همبستگی اسپیرمن فرضیه دوم…………………………………………….79

 

– جدول شماره 12-4 نتیجه آزمون همبستگی اسپیرمن فرضیه سوم……………………………………………79

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...