1-2-1- نوشتار زبان انگلیسی  …………………………………………………………………………………………………… 7

 

1-2-2- یادگیری نوشتار زبان انگلیسی  ……………………………………………………………………………………. 9

 

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………………………………………………………………………………….. 11

 

1-4- هدف تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………. 12

 

1-4-1- سوالات تحقیق……………………………………………………………………………………………………………….. 13

 

 

 

فصل دوم: پیشینه‌ی تحقیق

 

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 15

 

2-1- بر پژوهش‌هایی در یادگیری …………………………………………………………………………………. 15

 

2-2- بر استعدادهای خاص کودکان در یادگیری………………………………………………………….. 18

 

2-3- تفاوت آموزش‌های سنتی و مدرن……………………………………………………………………………………… 19

 

2-4- کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی در ایران ………………………………………………………………………. 24

 

2-4-1- کمیّت و کیفیّت کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی کودکان در ایران………………………. 24

 

2-4-2- کمیت و کیفیت کلاس‌های آموزشی زبان انگلیسی خش کودکان کانون زبان ایران  ………….. 26

 

2-5- بر پژوهش‌هایی در نوشتار و املای زبان انگلیسی  …………………………………………….. 26

 

2-6- بر نقش بازی‌های آموزشی در یادگیری زبان انگلیسی ……………………………………….. 30

 

2-6-1- خصوصیات بازی‌های آموزشی مفید و تاثیرگذار در یادگیری ……………………………………. 30

 

2-6-2- تاثیر بازی‌های آموزشی در یادگیری ……………………………………………………………………………. 32

 

2-6-3- تاثیر بازی‌های آموزشی رایانه‌ای بر یادگیری……………………………………………………………….. 36

 

2-6-4- تاثیر بازی‌های آموزشی بر یادگیری املای کلمات انگلیسی……………………………………….. 42

 

 

 

عنوان                                                                                                صفحه

 

 

 

2-6-5- مشکلات زبان آموزان ایرانی در یادگیری املای کلمات انگلیسی و استفاده از بازی‌های آموزشی رایانه‌ای در آموزش آنان …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 44

 

 

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

مقدمه  ……………………………………………………………………………………………………………………………………………. 48

 

3-1- شرکت کنندگان ………………………………………………………………………………………………………………… 48

 

3-2- ابزار تحقیق  ……………………………………………………………………………………………………………………….. 49

 

3-2-1- توصیف صفحه‌ی بازی Fun Spelling  ……………………………………………………………………….. 50

 

3-2-2- شیوه‌ی انجام بازی Fun Spelling  …………………………………………………………………………….. 51

 

3-2-3- شیوه‌ی ارزیابی تکالیف زبان آموزان  …………………………………………………………………………… 55

 

3-2-4- تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر زبان آموزان  …………………………………….. 55

 

3-3- روش به دست آوردن داده‌ها …………………………………………………………………………………………….. 56

 

3-3-1- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی   57

 

3-3-2- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد……………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 57

 

3-3-3- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات هم آوا 58

 

3-3-4- بررسی تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری کلمات انگلیسی دارای حروف ساکن           58

 

3-4- تحلیل داده‌ها  ……………………………………………………………………………………………………………………. 59

 

3-4-1- تحلیل نمرات پیش آزمون و پس آزمون املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی   59

 

3-4-2- تحلیل نمرات پیش آزمون و پس آزمون املای کلمات انگلیسی، کلمات هم آوا و کلمات دارای حروف ساکن  زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد  …………………………………………………………………………………………………………………. 60

 

 

 

فصل چهارم: یافته‌ها، نتایج تحقیق و بحث آن‌ها

 

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 63

 

4-1- یادگیری املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی ………………………………………….. 63

 

4-2- یادگیری املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد ……………………………. 65

 

عنوان                                                                                                صفحه

 

 

 

4-2-1- پیش آزمون املای کلمات انگلیسی ……………………………………………………………………………. 65

 

4-2-2- پس آزمون املای کلمات انگلیسی ……………………………………………………………………………… 66

 

4-3- یادگیری املای کلمات هم آوای انگلیسی ……………………………………………………………………….. 68

 

4-3-1- پیش آزمون املای کلمات هم آوا ……………………………………………………………………………….. 68

 

4-3-2- پس آزمون املای کلمات هم آوا………………………………………………………………………………….. 69

پایان نامه

 

 

4-4- یادگیری املای کلمات دارای حروف ساکن در زبان انگلیسی ……………………………………….. 70

 

4 -4-1- پیش آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن ………………………………………………………… 70

 

4-4-2- پس آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن …………………………………………………………… 71

 

 

 

فصل پنجم: نتیجه گیری

 

مقدمه …………………………………………………………………………………………………………………………………………….. 74

 

5-1- خلاصه ………………………………………………………………………………………………………………………………… 74

 

5-2- نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………….. 77

 

5-3- پیشنهادات برای پژوهش‌های مرتبط در آینده ……………………………………………………………….. 78

 

 

 

منابع و ماخذ

 

منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………………………………………….. 79

 

منابع انگلیسی ……………………………………………………………………………………………………………………………….. 81

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

 

 

عنوان                                                                                                صفحه

 

 

 

جدول 4-1: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های جفتی T جهت تشخیص تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای ‌ Fun Spellingبر یادگیری املای کلمات انگلیسی در زبان آموزان گروه آزمودنی ……………………………………………………………………………

 

جدول 4-2: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های غیر وابسته‌ی Tپیش آزمون املای کلمات انگلیسی زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

جدول 4-3: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های غیر وابسته‌ی T جهت تشخیص

 

تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری املای  کلمات انگلیسی در

 

زبان آموزان گروه آزمودنی و شاهد ………………………………………………………………………………………………

 

جدول 4-4: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های غیر وابسته‌ی T پیش آزمون املای کلمات

 

هم آوا  ………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

جدول 4-5: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های غیروابسته‌ی T جهت تشخیص تاثیر بازی آموزشی رایانه‌ای Fun Spelling بر یادگیری املای کلمات هم آوا  …………………………………………………………………………………………………………………….

 

جدول 4-6: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های غیر وابسته‌ی  T پیش آزمون املای کلمات دارای حروف ساکن

 

جدول 4-7: آمار توصیفی و آزمون نمونه‌های غیر وابسته‌ی T املای کلمات دارای

 

حروف ساکن ………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...