فصل دوم: ادبیات تحقیق

 

2-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 17

 

2-2. ادبیات تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………… 18

 

2-2-1.توفیق در تجارت…………………………………………………………………………………………………………………………… 18

 

2-2-2.انواع هوش چندگانه کدامند؟………………………………………………………………………………………………………… 19

 

2-2-2-1.هوش دیداری-فضایی………………………………………………………………………………………………………………. 19

 

2-2-2-2.هوش کلامی-زبانی………………………………………………………………………………………………………………….. 19

 

2-2-2-3.هوش منطقی- ریاضی………………………………………………………………………………………………………………. 19

 

2-2-2-4.هوش بدنی- جنبشی………………………………………………………………………………………………………………… 20

 

2-2-2-5.هوش موسیقی- ریتمیک…………………………………………………………………………………………………………… 20

 

2-2-2-6.هوش درون فردی…………………………………………………………………………………………………………………….. 20

 

2-2-2-7.هوش برون فردی (فرا فردی)…………………………………………………………………………………………………… 21

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                                        صفحه

 

2-2-2-8.سایر ابعاد هوش……………………………………………………………………………………………………………………….. 21

 

2-2-3.هوش هیجانی……………………………………………………………………………………………………………………………….. 23

 

2-2-3-1.تعریف هوش هیجانی………………………………………………………………………………………………………………. 24

 

2-2-3-2.تعریف هوش هیجانی در تجارت……………………………………………………………………………………………… 25

 

2-2-3-3.ابعاد پنج گانه مدل هوش هیجانی گلمن…………………………………………………………………………………….. 27

 

2-2-3-3-1.خود آگاهی………………………………………………………………………………………………………………………….. 27

 

2-2-3-3-2.خود انگیزشی………………………………………………………………………………………………………………………. 28

 

2-2-3-3-3.خود مدیریتی……………………………………………………………………………………………………………………….. 28

 

2-2-3-3-4.آگاهی‌های اجتماعی……………………………………………………………………………………………………………… 29

 

2-2-3-3-5.نیاز روز افزون به تیمهای کاری…………………………………………………………………………………………….. 29

 

2-2-3-3-6.مدیریت روابط(مهارت‌های اجتماعی)…………………………………………………………………………………… 30

 

2-2-3-4.معیارهای هوش هیجانی……………………………………………………………………………………………………………. 32

 

2-2-3-5.معیارهای هوش هیجانی در سطح تیمی……………………………………………………………………………………… 32

 

2-2-3-6.هوش هیجانی و بازاریابی…………………………………………………………………………………………………………. 33

 

2-2-3-7.هوش هیجانی و مدیریت بازار………………………………………………………………………………………………….. 34

 

2-2-3-8.هوش هیجانی و رفتار سیاسی……………………………………………………………………………………………………. 36

 

2-2-3-9.هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار و تحولی در مدیریت بازاریابی……………………………… 36

 

2-2-3-10.دیدگاه‌های جدید در زمینه مدیریت تجاری…………………………………………………………………………….. 37

 

2-2-3-11.هوش هیجانی و مدیریت بازار………………………………………………………………………………………………… 38

 

2-2-3-12.هوش بین فردی و امید و خوش بینی در خدمت بازار……………………………………………………………… 39

 

2-2-3-13.نتیجه‌گیری…………………………………………………………………………………………………………………………….. 41

 

2-2-4.هوش بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………………………… 41

 

2-2-4-1.مشخصات هوش بازاریابی………………………………………………………………………………………………………… 42

 

2-2-4-2.مواردی را كه در كسب هوش بازاریابی باید مد نظر داشت………………………………………………………… 43

 

2-2-4-2-1.كشف مشتریان بالقوه…………………………………………………………………………………………………………… 44

 

2-2-4-2-2.مدل سیكل هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………………………… 44

 

2-2-4-2-3.جهت دهی فعالیت های هوش بازاریابی……………………………………………………………………………….. 44

 

2-2-4-2-4.جمع‌آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………… 45

 

2-2-4-2-5.سنجش اعتبار و صحت اطلاعات…………………………………………………………………………………………. 45

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                                        صفحه

 

2-2-4-2-6.بررسی داده‌ها، ارزیابی و تفسیر…………………………………………………………………………………………….. 45

 

2-2-4-2-7.منتشر كردن…………………………………………………………………………………………………………………………. 45

 

2-2-4-3.خصوصیات متخصصان هوش بازاریابی…………………………………………………………………………………….. 45

 

2-2-4-4.هوش بازاریابی و ارتباط با سایر هوشها در سازمان…………………………………………………………………….. 46

 

2-2-5.برنامه‌ریزی استراتژیک مدیریت بازار…………………………………………………………………………………………….. 47

 

2-2-5-1.طراحی سیستم………………………………………………………………………………………………………………………….. 48

 

2-2-5-1-1. جمع‌آوری اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………. 48

 

2-2-5-1-2.بررسی مقاصد و تمایلات خریداران (مشتریان)……………………………………………………………………… 48

پایان نامه

 

 

2-2-5-1-3.جمع‌آوری اطلاعات عمومی بازار از رقبا……………………………………………………………………………….. 49

 

2-2-5-2.بررسی رفتار مصرف کنندگان……………………………………………………………………………………………………. 50

 

2-2-5-2-1.آنالیز رفتار……………………………………………………………………………………………………………………………. 50

 

2-2-5-2-2.تجزیه و تحلیل و طبقه‌بندی اطلاعات…………………………………………………………………………………… 50

 

2-2-5-2-3.کاربردهای محصول……………………………………………………………………………………………………………… 52

 

2-2-5-2-4.شناخت استراتژی قیمت‌گذاری برای محصولات و خدمات…………………………………………………… 53

 

2-2-6.تحول مدیریت دربازاریابی…………………………………………………………………………………………………………….. 53

 

2-2-6-1.کسب و کارهای کوچک…………………………………………………………………………………………………………… 53

 

2-2-6-2.کیفیت؛ ارزش مشتری پسند………………………………………………………………………………………………………. 55

 

2-2-7.ده فرمان بازاریابی………………………………………………………………………………………………………………………….. 58

 

2-2-7-1.تحقیق عملکرد کسب و کار و میزان خشنودی مشتری………………………………………………………………. 58

 

2-2-7-2.آشنایی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 58

 

2-2-7-3.از رضامندی مشتری تا مدیریت بهسازی کارکرد سازمان……………………………………………………………. 58

 

2-2-7-4.گرایش به بازار؛ قلب بازاریابی جدید………………………………………………………………………………………… 59

 

2-2-7-2.مفهوم بازارگرایی(گرایش به بازار)…………………………………………………………………………………………….. 60

 

2-2-8. خلق و تبادل اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………….. 61

 

2-2-8-1.خلق اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………………… 61

 

2-2-8-2.توزیع وتبادل اطلاعات……………………………………………………………………………………………………………… 61

 

2-2-8-3.مشتری مداری………………………………………………………………………………………………………………………….. 62

 

2-2-8-4.رقیب گرایی……………………………………………………………………………………………………………………………… 63

 

2-2-9.عوامل موثر بر بازارگرایی و پیامدهای آن………………………………………………………………………………………. 64

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                                            صفحه

 

2-2-10.پیامدهای بازارگرایی برای سازمان………………………….. ……………………………………………………………………. 64

 

2-2-11.هفت گناه کبیره در بازاریابی………………………………………………………………………………………………………… 66

 

2-2-11-1. معادل دانستن بازاریابی و تبلیغات………………………………………………………………………………………….. 66

 

2-2-11-2. اشتباه در شناسایی بازار هدف…………………………………………………………………………………………………. 66

 

2-2-11-3. عدم شناخت صحیح از جایگاه محصول/خدمت خودتان………………………………………………………… 66

 

2-2-11-4. همسو نکردن ارتباطات………………………………………………………………………………………………………….. 66

 

2-2-11-5. تدوین یا طراحی ارتباطات بازاریابی توسط خود شما……………………………………………………………… 67

 

2-2-11-6. فقدان شکیبایی………………………………………………………………………………………………………………………. 67

 

2-2-11-7. فقدان یک طرح مدون……………………………………………………………………………………………………………. 67

 

2-3.پیشینه تحقیقاتی………………………………………………………………………………………………………………………………… 68

 

2-3-1.پیشینه تحقیقات خارجی………………………………………………………………………………………………………………… 68

 

2-3-2.پیشینه تحقیقات داخلی………………………………………………………………………………………………………………….. 71

 

فصل سوم : روش تحقیق

 

3-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 75

 

3-2.روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 75

 

3-3.طرح تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………. 75

 

3-4.جامعه آماری تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………… 76

 

3-5.واحد تجزیه و تحلیل تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 76

 

3-6. حجم نمونه………………………………………………………………………………………………………………………………………. 76

 

3-7.شیوه­ی نمونه­گیری……………………………………………………………………………………………………………………………. 77

 

3-8.قلمرو تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………… 77

 

3-8-1.قلمرو موضوعی……………………………………………………………………………………………………………………………. 77

 

3-8-2.قلمرو زمانی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 77

 

3-8-3.قلمرو مکانی………………………………………………………………………………………………………………………………….. 77

 

3-9.روش گردآوری اطلاعات…………………………………………………………………………………………………………………… 77

 

3-10.ابزار گردآوری اطلاعات………………………………………………………………………………………………………………….. 78

 

3-10-1.پرسشنامه هوش هیجانی شرینگ…………………………………………………………………………………………………. 78

 

3-10-1-1.روایی…………………………………………………………………………………………………………………………………….. 79

 

3-10-1-2.پایایی……………………………………………………………………………………………………………………………………… 79

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                                              صفحه

 

3-10-2.پرسشنامه هوش بازاریابی……………………………………………………………………………………………………………. 79

 

3-10-3.پرسشنامه میزان توفیق در تجارت………………………………………………………………………………………………… 80

 

3-10-4.روایی آزمون‌های محقق ساخته……………………………………………………………………………………………………. 80

 

3-10-5.پایایی پرسشنامه‌های محقق ساخته……………………………………………………………………………………………….. 81

 

3-11.طرز طبقه بندی متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………………………… 81

 

3-12.روش‌های آماری……………………………………………………………………………………………………………………………… 81

 

3-13.روش تجزیه و تحلیل داده­ها……………………………………………………………………………………………………………. 82

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ها(اطلاعات)

 

4-1.مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………… 84

 

4-2.یافته­های توصیفی(جمعیت­شناختی)……………………………………………………………………………………………………. 85

 

4-3.نتایج به دست آمده از سنجش متغیرهای تحقیق…………………………………………………………………………………. 91

 

4-4.یافته­های استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………………… 98

 

4-4-1. بررسی توزیع به هنجار و نرمال بودن متغیرهای مستقل و وابسته تحقیق………………………….. 98

 

4-4-2.آزمون فرضیه های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………… 99

 

فصل پنجم: استنتاج و نتیجه­گیری

 

5-1.بحث………………………………………………………………………………………………………………………………………………. 110

 

5-2.انطباق نتایج تحقیق با سایر تحقیقات انجام شده……………………………………………………………………………….. 113

 

5-3.جمع­بندی نتایج تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………. 114

 

5-4.پیشنهادات تحقیق …………………………………………………………………………………………………………………………… 114

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...