2-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… 14

 

2-2) تاریخچه مدیریت کیفیت فراگیر………………………………………………………………………………. 14

 

2-3) سیر تکاملی مدیریت کیفیت فراگیر…………………………………………………………………………… 17

 

2-4) مفاهیم مدیریت کیفیت فراگیر………………………………………………………………………………….. 21

 

2-5)مفهوم کیفیت……………………………………………………………………………………………………….. 22

 

2-6)تیم های کنترل کیفیت در سازمان های امروزی……………………………………………………………… 22

 

2-7)استانداردهای جهانی مرتبط با مدیریت کیفیت………………………………………………………………. 23

 

2-8)فلسفه مدیریت کیفیت فراگیر…………………………………………………………………………………… 25

 

2-9)معیارهای کیفیت……………………………………………………………………………………………………. 25

 

2-10) ارتباط میان مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد شرکت…………………………………………………. 26

 

2-10-1) تمرکز بر مشتریان…………………………………………………………………………………………… 26

 

2-10-2)ارتباط با عرضه کنندگان…………………………………………………………………………………….. 27

 

2-10-3) همکاری کارکنان…………………………………………………………………………………………….. 27

 

2-10-4) محیط کاری…………………………………………………………………………………………………… 27

 

2-10-5) بهینه کاوی……………………………………………………………………………………………………. 28

 

2-11) بررسی برخی از مدلهای مدیریت کیفیت فراگیر…………………………………………………………. 29

 

2-12) چهارچوب مفهومی تحقیق……………………………………………………………………………………. 33

 

2-13) عملكرد مالی…………………………………………………………………………………………………….. 35

 

2-14) هدف از ارزیابی عملكرد……………………………………………………………………………………… 38

 

2-15) ارزیابی عملكرد…………………………………………………………………………………………………. 39

 

2-16) رابطه بین عملکرد شغلی و اثربخشی………………………………………………………………………. 41

 

2-17) چه كسی باید ارزیابی را انجام دهد؟……………………………………………………………………….. 43

 

2-18) پیشینه تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 45

 

2-18-1) تحقیقات انجام شده در داخل کشور……………………………………………………………………. 45

 

2-18-2) تحقیقات انجام شده در خارج از کشور………………………………………………………………… 46

 

2-19) خلاصه فصل…………………………………………………………………………………………………….. 47

 

فصل سوم:…………………………………………………………………………………………………………………. 48

 

3-1)مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………. 49

 

3-2)روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………… 49

 

3-3) جامعه و نمونه آماری…………………………………………………………………………………………….. 49

 

3-4) روش ها وابزار جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………… 50

 

3-5)روایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………. 50

 

3-6)پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………. 50

 

3-7) روش تجزیه وتحلیل داده ها و اطلاعات……………………………………………………………………. 51

 

3-8) خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………. 52

 

فصل چهارم:………………………………………………………………………………………………………………. 53

 

4-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… 54

 

4-2) توصیف متغیرهای تحقیق……………………………………………………………………………………….. 55

 

4-2-1) متغیر جنسیت………………………………………………………………………………………………….. 55

 

4-2-2) متغیر سن……………………………………………………………………………………………………….. 55

 

4-2-3) متغیر سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………….. 56

 

4-2-4) توصیف متغیر عملکرد مالی………………………………………………………………………………… 56

 

4-2-5) توصیف متغیر عملکرد مدیریت……………………………………………………………………………. 57

 

4-2-6) توصیف متغیر ویژگی………………………………………………………………………………………… 57

 

4-2-7) توصیف متغیر قابلیت اعتماد………………………………………………………………………………… 58

 

4-2-8) توصیف متغیر قابلیت انطباق……………………………………………………………………………….. 58

 

4-2-9) توصیف متغیر دوام محصول………………………………………………………………………………… 59

 

4-2-10) توصیف متغیر قابلیت سرویس دهی…………………………………………………………………….. 59

 

4-2-11) توصیف متغیر زیباشناسی محصول………………………………………………………………………. 60

 

4-2-12) توصیف متغیر درک کیفیت………………………………………………………………………………… 60

 

4-3) آمار استنباطی………………………………………………………………………………………………………. 61

 

4-4) آزمون فرضیات تحقیق………………………………………………………………………………………….. 61

 

4-5) خلاصه فصل………………………………………………………………………………………………………. 71

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

فصل پنجم:………………………………………………………………………………………………………………… 72

 

5-1) مقدمه………………………………………………………………………………………………………………… 73

 

5-1-1) نتایج سوال های تحقیق………………………………………………………………………………………. 73

 

5-1-2) نتایج آمار استنباطی…………………………………………………………………………………………… 74

 

5-1-2-1) نتایج فرضیه اول…………………………………………………………………………………………… 74

 

5-1-2-2) نتایج فرضیه دوم…………………………………………………………………………………………… 75

 

5-1-2-3) نتایج فرضیه سوم………………………………………………………………………………………….. 75

 

5-1-2-4) نتیجه فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………….. 75

 

5-1-2-5) نتیجه فرضیه پنجم…………………………………………………………………………………………. 75

 

5-1-2-5) نتیجه فرضیه ششم…………………………………………………………………………………………. 75

 

5-1-2-7)نتیجه فرضیه هفتم…………………………………………………………………………………………… 76

 

5-1-2-8)نتیجه فرضیه هشتم…………………………………………………………………………………………. 76

 

5-2) پیشنهادات بر مبنای نتایج بدست آمده……………………………………………………………………….. 76

 

5-3)محدودیت های تحقیق…………………………………………………………………………………………… 77

 

5-2-1) پیشنهاد برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………………. 77

 

منابع و ماخذ………………………………………………………………………………………………………………. 78

 

پیوست ها………………………………………………………………………………………………………………….. 83

 

چکیده:

 

هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطه هریک از اصول مدیریت كیفیت فراگیر گاروین بر عملكرد مالی شركتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. این تحقیق از نوع تحقیقات توصیفی پیمایشی می باشد. جامعه آماری این تحقیق شامل همه مدیران شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد. كل شركت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران برابر 460 شركت می باشد. با توجه به این كه حجم جامعه آماری محدود و مشخص می باشد برای تعیین حجم نمونه از جدول مورگان استفاده شده است كه برای تعداد 460 شركت حجم نمونه برابر 210 شركت می باشد.

 

در این پژوهش ابزاری که با آن به سنجش و اندازه گیری متغیرهای مورد نظر پرداخته شده است پرسشنامه خودساخته محقق می باشد با توجه به اینکه نمی توان داده های مربوط به ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر از صورت های مالی بدست آورد و در این زمینه پرسشنامه استانداردی وجود ندارد لذا از پرسشنمه خود ساخته محقق استفاده شده است. برای اطمینان از پایایی بالای پرسشنامه ابتدا تعداد 20 پرسشنامه در بین اعضای جامعه آماری پیش آزمون گردید و پس از جمع آوری و محاسبه آلفای كرونباخ كه مقدار ان برابر 913/0 بدست آمد كه بیانگر پایایی بالای پرسشنامه های مذكور می باشد و درنهایت پس از اطمینان از پایایی بالای آن پرسشنامه ها توزیع شد.داده ها پس از جمع آوری با استفاده از نرم افزار spss در دو بخش آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند. نتایج بدست آمده از آزمون ضریب همبستگی پیرسون بیانگر وجود رابطه معنادار بین ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر و عملکرد مالی شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می باشد.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...