2-7- تعاریف عملیاتی……………………………………………………………………………………………………………… 44

 

 

 

فصل سوم : روش­شناسی تحقیق

 

3-1- روش تحقیق و جامعه آماری

 

3-2- شرکت­کنندگان در پژوهش و روش نمونه گیری……………………………………………………….. 46

 

3-3- ابزار پژوهش …………………………………………………………………………………………………………………. 47

 

3-3- 1- پرسشنامه اضطراب چندبعدی کتابخانه­ای……………………………………………………….. 48

 

3-3- 1- 1- روایی پرسشنامه اضطراب چندبعدی کتابخانه­ای………………………………… 49

 

3-3- 1- 2- پایایی پرسشنامه اضطراب چندبعدی کتابخانه­ای………………………………… 52

 

3-3- 2- پرسشنامه نگرش اینترنتی………………………………………………………………………………… 52

 

3-3- 2- 1- روایی پرسشنامه نگرش اینترنتی…………………………………………………………. 53

 

3-3- 2- 2- پایایی پرسشنامه نگرش اینترنتی…………………………………………………………. 55

 

3-4- روش اجرا………………………………………………………………………………………………………………………. 55

 

3-5- شیوه تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………………….. 5

 

فصل چهارم : یافته­های پژوهش

 

4-1- یافته­های توصیفی پژوهش…………………………………………………………………………………………… 58

 

4-2- یافته­های استنتاجی تحقیق…………………………………………………………………………………………. 59

 

4-2- 1- رابطه بین ابعاد نگرش اینترنتی با اضطراب چندبعدی کتابخانه­ای………………. 60

 

4-2- 2- پیش­بینی بعد راحتی و اعتماد به­نفس در هنگام استفاده

 

ازکتابخانه بر مبنای ابعاد نگرش اینترنتی………………………………………………………………………. 62

 

4-2- 3- پیش­بینی بعد اضطراب عمومی کتابخانه­ای و فرایند جست­وجوی

 

اطلاعات بر مبنای ابعاد نگرش اینترنتی…………………………………………………………………………. 63

 

4-2- 4- پیش­بینی بعد موانع در ارتباط با کارکنان بر مبنای

 

ابعاد نگرش اینترنتی………………………………………………………………………………………………………… 64

 

4-2- 5- پیش­بینی بعد درک اهمیت استفاده از کتابخانه

 

بر مبنای ابعاد نگرش اینترنتی ………………………………………………………………………………………… 65

 

4-2- 6- پیش­بینی بعد راحتی با فن آوری موجود در کتابخانه

 

بر مبنای ابعاد نگرش اینترنتی………………………………………………………………………………………… 66

 

4-2- 7- پیش­بینی بعد راحتی با کتابخانه به عنوان یک مکان فیزیکی

 

بر مبنای ابعاد نگرش اینترنتی ………………………………………………………………………………………… 67

 

4-3- یافته­های جانبی پژوهش…………………………………………………………………………………………………….. 68

 

 

 

فصل پنجم : بحث و نتیجه­گیری

 

5-1- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………… 70

 

5-2- رابطه ابعاد نگرش اینترنتی و اضطراب چندبعدی کتابخانه­ای……………………………………. 71

 

5-3- پیش­بینی بعد راحتی و اعتماد به­نفس در هنگام استفاده از

 

کتابخانه بر اساس ابعاد نگرش اینترنتی………………………………………………………………………………… 74

 

5-4- پیش­بینی بعد اضطراب عمومی کتابخانه­ای و فرایند جست وجوی

 

اطلاعات بر اساس ابعاد نگرش اینترنتی………………………………………………………………………………… 75

 

5-5- پیش­بینی بعد موانع در ارتباط با کارکنان کتابخانه بر اساس

 

ابعاد نگرش اینترنتی……………………………………………………………………………………………………………….. 77

 

5-6- پیش­بینی بعد درک اهمیت استفاده از کتابخانه بر اساس

 

ابعاد نگرش اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………………. 78

 

5-7- پیش­بینی بعد راحتی با فن­آوری موجود در کتابخانه بر اساس

 

ابعاد نگرش اینترنتی……………………………………………………………………………………………………………….. 79

 

5-8- پیش­بینی بعد راحتی با کتابخانه به عنوان یک مکان فیزیکی

 

بر اساس ابعاد نگرش اینترنتی……………………………………………………………………………………………….. 80

 

5-9- یافته­های جانبی پژوهش……………………………………………………………………………………………….. 82

 

5-10- کاربرد نظری و عملی تحقیق……………………………………………………………………………………… 83

 

5-11- پیشنهادهای تحقیق…………………………………………………………………………………………………….. 84

 

5-12- پیشنهادهای کاربردی………………………………………………………………………………………………….. 85

 

5-13- نتیجه­گیری …………………………………………………………………………………………………………………. 86

 

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

فهرست منابع

 

منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………. 87

 

منابع انگلیسی…………………………………………………………………………………………………………………………… 91

 

 

 

فهرست جدول‌ها

 

جدول شماره 3-1 جنسیت، تعداد و درصد آزمودنی­ها……………………………………………………………… 47

 

جدول شماره 3-2 نتایج حاصل از تحلیل گویه­­های مقیاس اضطراب چندبعدی…………………….. 50

 

جدول شماره 3-3 ضرایب آلفای کرونباخ برای ابعاد پرسشنامه اضطراب چندبعدی……………….. 52

 

جدول شماره 3-4 نتایج حاصل از تحلیل گویه­های مقیاس نگرش اینترنتی…………………………… 54

 

جدول شماره 3-5 ضرایب آلفای کرونباخ برای ابعاد پرسشنامه نگرش اینترنتی………………………………………………………… 55

 

جدول شماره 4-1میانگین و انحراف معیار نمرات آزمودنی­ها در ابعاد متغیر نگرش………………. 59

 

جدول شماره 4-2 میانگین و انحراف معیار نمرات آزمودنی­ها در ابعاد
متغیر اضطراب چندبعدی کتابخانه­ای ………………………………… 59

 

جدول شماره 4-3 ماتریس همبستگی ابعاد نگرش اینترنتی و اضطراب چندبعدی……………….. 61

 

جدول شماره 4-4 رگرسیون بعد راحتی و اعتماد به­نفس درهنگام استفاده از
کتابخانه بر روی ابعاد نگرش اینترنتی…………………………………………….. 62

 

جدول شماره 4-5 رگرسیون بعد اضطراب عمومی کتابخانه و فرایند جستجوی
اطلاعات بر روی ابعاد نگرش اینترنتی………………………………………………………………………………………… 63

 

جدول شماره 4-6 رگرسیون بعد موانع در ارتباط با کارکنان کتابخانه بر روی
ابعاد نگرش اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………………….. 64

 

جدول شماره 4-7 رگرسیون بعد درک اهمیت استفاده از کتابخانه بر روی ابعاد نگرش
اینترنتی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. 65
جدول شماره 4-8 رگرسیون بعد راحتی با فن­آوری موجود در کتابخانه
بر روی ابعاد نگرش اینترنتی………………………………………………………………………………………………………… 66

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...