2-2-3-گستره فرار از خانه……………………………………………………………………………………………………………………………………..14

 

2-3-تنظیم هیجان………………………………………………………………………………………………………………………………………………..15

 

2-3-1-مبانی تنظیم هیجان…………………………………………………………………………………………………………………………………..15

 

2-3-2-تعریف تنظیم هیجان………………………………………………………………………………………………………………………………….15

 

2-3-3-تنظیم شناختی هیجان……………………………………………………………………………………………………………………………….17

 

2-3-4-ابعاد تنظیم شناختی هیجان………………………………………………………………………………………………………………………..18

 

2-3-5-مدل های تنظیم هیجان…………………………………………………………………………………………………………………………….18

 

2-3-6-فرایند تنظیم هیجان…………………………………………………………………………………………………………………………………..20

 

2-4-دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….21

 

2-4-1-تعریف دلبستگی………………………………………………………………………………………………………………………………………..22

 

2-4-2-پیدایش دلبستگی در کودک……………………………………………………………………………………………………………………….25

 

2-4-3-انواع دلبستگی…………………………………………………………………………………………………………………………………………..25

 

2-4-4-مراحل ایجاد دلبستگی……………………………………………………………………………………………………………………………….27

 

2-4-5-دلبستگی و رشد بعدی……………………………………………………………………………………………………………………………….28

 

2-4-6-دلبستگی بزرگسالان………………………………………………………………………………………………………………………………….28

 

2-4-6-1-تعریف دلبستگی بزرگسالان…………………………………………………………………………………………………………………..29

 

2-4-6-2-الگوی چهارگانه دلبستگی بزرگسالان……………………………………………………………………………………………………..29

 

2-4-7-نظریه های دلبستگی………………………………………………………………………………………………………………………………..30

 

2-4-7-1-نظریه کردارشناختی بالبی………………………………………………………………………………………………………………………31

 

2-4-7-2-نظریه روان تحلیل گری………………………………………………………………………………………………………………………..33

 

2-4-7-3-نظریه اریکسون…………………………………………………………………………………………………………………………………….34

 

2-4-7-4-نظریه ارتباط موضوعی…………………………………………………………………………………………………………………………..35

 

2-4-7-5-نظریه رفتارگرایی…………………………………………………………………………………………………………………………………..36

 

2-4-7-6-نظریه شناختی………………………………………………………………………………………………………………………………………37

 

2-4-8-دلبستگی و مشکلات رفتاری – هیجانی دوره نوجوانی………………………………………………………………………………….37

 

2-5-ابراز وجود……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..38

 

2-5-1-تعریف ابراز وجود………………………………………………………………………………………………………………………………………38

 

2-5-2-انواع ابراز وجود………………………………………………………………………………………………………………………………………….39

 

2-6-منبع کنترل…………………………………………………………………………………………………………………………………………………..39

 

2-6-1-تعریف منبع کنترل…………………………………………………………………………………………………………………………………….40

 

2-6-2-تفاوتهای رفتاری……………………………………………………………………………………………………………………………………….41

 

2-6-3-تفاوت ها در سلامت جسمانی……………………………………………………………………………………………………………………..41

 

2-7-پیشینه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………..42

 

 

 

فصل سوم: مواد و روش پژوهش

 

3-1-روش تحقیق…………………………………………………………………………………………………………………………………………………52

 

3-2-جامعه آماری، نمونه آماری و روش نمونه گیری………………………………………………………………………………………………..52

 

3-3-ابزار سنجش………………………………………………………………………………………………………………………………………………….52

 

3-4-روش اجرا……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..54

 

3-5-روش تجزیه و تحلیل آماری……………………………………………………………………………………………………………………………55

 

فصل چهارم: نتایج و یافته های پژوهش

 

4-1-مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..57

 

4-2-اطلاعات جمعیت شناختی……………………………………………………………………………………………………………………………….57

 

4-3-یافته های توصیفی………………………………………………………………………………………………………………………………………..60

 

4-4-یافته های استنباطی……………………………………………………………………………………………………………………………………….62

 

 

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

فصل پنجم: بحث و نتیجه گیری

 

5-1-بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………………………………………………….69

 

5-2-محدودیت ها…………………………………………………………………………………………………………………………………………………73

 

5-3-پیشنهادات…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….73

 

فهرست منابع و مآخذ………………………………………………………………………………………………………………………………………………74

 

فهرست جدول­ها

 

جدول4-1:توزیع فراوانی و درصد میزان تحصیلات آزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی………………………………..57

 

جدول4-2:توزیع فراوانی و درصد آزمودنی های دختران فراری بر اساس تعداد فرار……………………………………………………….58

 

جدول4-3:توزیع فراوانی و درصد میزان تحصیلات مادران آزمودنی های دو گروه دختران فراری وعادی………………………..58

 

جدول4-4:توزیع فراروانی و درصد میزان تحصیلات پدران آزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی……………………….59

 

جدول4-5:نتایج فراوانی و درصد وضعیت شغلی پدران آزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی……………………………..59

 

جدول4-6:نتایج فراوانی و درصد وضعیت شغلی مادران آزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی……………………………60

 

جدول4-7:توزیع میانگین، حداقل و حداکثر وضعیت سنی دو گروه دختران فراری و عادی……………………………………………..60

 

جدول4-8:میانگین، انحراف معیار، حداقل و حداکثر نمرات متغیرهادرآزمودنی های دو گروه دختران فراری و عادی…………61

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...