6-1 قلمرو پژوهش… 6

 

1-6-1 قلمرو موضوعی.. 6

 

2-6-1 قلمرو مکانی.. 6

 

3-6-1 قلمرو زمانی.. 6

 

7-1 خلاصه ای از پژوهش های گذشته. 6

 

8-1 چارچوب نظری کلی پژوهش… 9

 

9-1 شرح واژگان و اصطلاحات به کار رفته در پژوهش… 10

 

10-1 خلاصه فصل اول. 10

 

1-2 مقدمه. 13

 

2-2 بخش اول: ادبیات نظری پژوهش… 14

 

1-2-2 نگاهی به صنعت گردشگری.. 14

 

2-2-2 تاریخچه محدودیت در ادبیات گردشگری.. 17

 

3-2-2 تعریف محدودیت.. 18

 

4-2-2 مقایسه محدودیت و مانع. 20

 

4-2-2 محدودیت های درون فردی.. 21

 

5-2-2 تعریف محدودیت های میان فردی.. 22

 

6-2-2 تعریف محدودیت های ساختاری.. 22

 

7-2-2 رفتار گردشگری و محدودیت های سفر. 23

 

8-2-2 تعدیل یا تخفیف محدودیت های فراغت.. 25

 

3-2 بخش دوم: صنعت گردشگری ایران. 27

 

1-3-2 تحلیل SWOT برای صنعت گردشگری در ایران. 27

 

2-3-2 صنعت گردشگری در ایران: نگاهی بر محدودیت های پیش روی گردشگران خارجی.. 29

 

3-3-2 رسانه های جهان، ایران واقعی و برنامه گردشگری ایران. 35

 

4-3-2 گردشگری و سیاست در وضعیت کنونی ایران. 37

 

بر پژوهش های گذشته. 38

 

1-4-2 پژوهش های داخلی.. 39

 

2-3-2 پژوهش های خارجی.. 41

 

5-2 مدل مفهومی پژوهش… 55

 

1-5-2 متغیرهای پژوهش… 55

 

6-2. مختصری درباره کشور کره جنوبی.. 57

 

7-2 خلاصه فصل دوم. 59

 

60

 

1-3 مقدمه. 61

 

2-3 نوع پژوهش… 61

 

3-3 جامعه آماری.. 61

 

4-3 تعیین حجم نمونه و روش نمونه گیری.. 61

 

2-4-3 روش نمونه گیری.. 62

 

5-3 تکنیک ها و ابزارهای گردآوری داده ها 63

 

1-5-3 داده های اولیه: پرسشنامه. 64

 

6-3 روایی و پایایی ابزار گردآوری داده ها 66

 

1-6-3 روایی.. 66

 

2-6-3 پایایی پرسشنامه. 66

 

7-3 آزمون های آماری و ابزارهای تجزیه و تحلیل داده ها 67

 

1-7-3 مدل معادلات ساختاری.. 67

 

2-7-3 روش حداقل مربعات جزئی (PLS) 68

 

8-3 خلاصه فصل سوم. 69

 

70

 

1-4 مقدمه. 71

 

2-4 بررسی توصیفی ویژگی‌های جمعیت شناختی.. 72

 

3-4 تحلیل استنباطی یافته‌ها 79

 

1-3-4 نتایج تحلیل عاملی تاییدی (اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری) 79

 

1-1-3-4 بررسی دیاگرام‌‌های تحقیق.. 84

 

2-3-4 تحلیل سوال‌های تحقیق.. 87

مقالات و پایان نامه ارشد

 

 

1-2-3-4 گردشگران خارجی در ایران با چه محدودیت هایی مواجه هستند؟. 87

 

2-2-3-4 آزمون تحلیل واریانس فریدمن جهت رتبه بندی محدودیت‌های پیش روی گردشگران خارجی   89

 

9-4 خلاصه فصل چهارم. 91

 

92

 

1-5 مقدمه. 95

 

بر فرآیند پژوهش… 95

 

بر یافته های آماری.. 96

 

4-5 پیشنهادهای اجرایی.. 96

 

6-5 محدودیت های پژوهش… 103

 

7-5 پیشنهادهایی جهت انجام پژوهش های آتی.. 104

 

8-5 خلاصه فصل پنجم. 104

 

منابع فارسی.. II

 

منابع لاتین.. III

 

منابع الکترونیکی.. XIII

 

XIV

 

 

 

فهرست جداول

 

 

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………. 12

 

جدول 1-2: خلاصه­ای از تعاریف محدودیت­های گردشگری …………………………………………………………………………… 20

 

جدول 2-2: تحلیل SWOT صنعت گردشگری ایران ……………………………………………………………………………………… 27

 

فصل سوم: روش شنـاسـی پـژوهش …………………………………………………………………………………………………… 60

 

جدول 2-3: ترکیب سوالات پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………… 65

 

جدول 3-3: محاسبه آلفای کرونباخ به منظور سنجش پایایی ابزار اندازه­گیری ……………………………………………… 67

 

فصل چهارم: چهارم: تجـزیـه و تحلیـل یـافته هـای آمـاری پـژوهـش ………………………………………………. 70

 

جدول 1-4: نتایج توصیفی ویژگی‌های جمعیت­شناختی (اندازه نمونه=351) ………………………………………………… 72

 

جدول 2-4: معیارهای اعتبارسنجی مدل‌های اندازه‌گیری ………………………………………………………………………………. 80

 

جدول 3-4: شاخص‌های روایی، پایایی و برازش ……………………………………………………………………………………………… 81

 

جدول شماره 4-4: ضرایب همبستگی پیرسون و شاخص روایی منفک …………………………………………………………. 83

 

جدول 5-4: نتایج آزمون تی تک نمونه ای ……………………………………………………………………………………………………… 88

 

جدول 6-4: نتایج آزمون فریدمن …………………………………………………………………………………………………………………….. 90

 

فهرست نمودارها

 

 

 

فصل اول: کلیات پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………….. 1

 

نمودار 1-1: مدل مفهومی پژوهش ……………………………………………………………………………………………………………………… 9

 

جدول 2-1: نقاط قوت و نقاط ضعف پژوهش­های پیشین جایگاه­یابی در صنعت هتلداری از منظر آژانس­های مسافرتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………13

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………. 18

 

نمودار 1-2: مدل محدودیت­های فراغتی هندرسون و همکاران ……………………………………………………………………… 43

 

نمودار 2-2: مدل جایگزین محدودیت­های مشارکت جکسون ………………………………………………………………………… 44

 

نمودار 3-2: مدل سلسله مراتب محدودیت­های فراغت …………………………………………………………………………………… 45

 

نمودار 4-2: مشارکت در فراغت، برآیند محدودیت­ها و انگیزه­ها …………………………………………………………………….. 47

 

نمودار 5-2: مدل مفهومی پژوهش ………………………………………………………………………………………………………………….  56

 

نمودار 1-3 انواع روش­های نمونه­گیری …………………………………………………………………………………………………………….. 63

 

نمودار 1-4: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) جنسیت پاسخ دهندگان …………………………………………………………… 73

 

نمودار 2-4: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) جنسیت پاسخ دهندگان …………………………………………………………… 73

 

نمودار 3-4: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) سن پاسخ دهندگان ………………………………………………………………….. 74

 

نمودار4-4: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) تحصیلات پاسخ دهندگان …………………………………………………………. 75

 

نمودار5-4: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) درآمد ماهیانه خانواده ………………………………………………………………… 75

 

نمودار 6-4: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) تعداد اعضای خانواده …………………………………………………………………. 76

 

نمودار 7-4: نمودار میله‌ای (برحسب درصد) تعداد دفعات سفر به ایران ………………………………………………………… 77

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...