. 2

 

. 4

 

. 5

 

. 5

 

. 6

 

. 7

 

. 7

 

  7

 

  7

 

. 9

 

. 10

 

19

 

. 22

 

. 23

 

  23

 

  25

 

  27

 

  28

 

. 36

 

  36

 

  37

 

  39

 

  41

 

.. 47

 

بر مدل  FCB. 48

 

. 49

 

. 50

 

51

 

. 51

 

. 52

 

. 53

 

  53

 

  53

 

. 54

 

. 54

 

. 55

 

.. 55

 

. 56

 

. 56

 

  56

 

.. 58

 

   58

 

. 64

 

. 65

 

. 65

 

  65

 

  74

 

  81

 

.. 84

 

. 85

 

. 86

 

.. 87

 

. 92

پایان نامه و مقاله

 

 

. 93

 

. 94

 

 

 

فهرست اشکال

 

.. 15

 

. 17

 

.. 48

 

.. 65

 

.. 66

 

.. 67

 

.. 68

 

.. 69

 

. 70

 

71

 

. 72

 

.. 73

 

.. 81

 

.. 82

 

.. 83

 

.. 85

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فهرست جداول

 

.. 22

 

.. 56

 

.. 57

 

.. 58

 

.. 65

 

.. 66

 

.. 67

 

.. 68

 

.. 69

 

. 70

 

71

 

. 72

 

.. 73

 

.. 76

 

.. 77

 

.. 78

 

.. 80

 

.. 81

 

.. 82

 

.. 83

 

.. 85

 

.. 86

 

 

  • مقدمه

 

امروزه بقای هر كسب و كاری بر اساس شناخت تک تک مشتریان و برقراری ارتباط متقابل با هرکدام از آنها بنا شده است. عدم شناخت مشتری و یا نقص در مدیریت دانش ، مدیریت نا کارآمد بازاریابی را در پی خواهد داشت. بازاریابی بر اساس دانش این نیاز را براورده کرده و ترکیبی مناسب از شناخت مشتری    ( به کمک تکنیک های استخراج اطلاعات ) و اداره اطلاعات ( مدیریت بر اساس دانش ) را ارایه کرده است . بنابراین سه بخش اصلی بازاریابی بر اساس دانش عبارتند از : تهیه ی برگه ی مشخصات مشتریان ؛ تجزیه و تحلیل انحرافات و تجزیه و تحلیل روند .

 

 

 

 

  • آمیخته ی بازاریابی

 

مدل آمیخته بازاریابی که بسیاری آن را با نام 4 P بازاریابی می شناسند، ابزاری توانمند است که می تواند به بازاریابان در تعریف استراتژیهای بازاریابی کمک کند. بازاریابان از این ابزار برای تعیین پاسخ های مناسب به بخشهای مورد نظرشان در بازار استفاده می کنند. نباید فراموش کرد که آمیخته ی بازاریابی آن دسته از عواملی هستند که در کنترل مدیریت است و می توان ادعا کرد که اکثر برنامه ها و تصمیمات بازاریابی بر اساس یکی از این 4 زمینه اتخاد می شوند: [2]

 

 

    • محصول[1]

 

    • قیمت[2]

 

    • توزیع[3]

 

  • ترفیع[4]

 

از آن جا که این 4 عامل در کنترل مدیریت است، می توان با ایجاد تغییر در آنها به سطح رضایت بالاتری در بین مشتریان خود دست یابند و احتمالاً سهم خود را از بازار افزایش دهند.

 

 

 

دراین تحقیق ساختار فصل های موجود به شرح زیر می باشد:

 

فصل اول (كلیات تحقیق): كه در آن به بیان مساله، اهداف، فرضیات مسئله ضرورت اجرای تحقیق و كلیاتی از تحقیق پرداخته شده است.

 

فصل دوم ( مبانی نظری و پیشینه تحقیق) :‌كه در این فصل به بررسی مبانی نظری مربوط و تحقیقات انجام گرفته در حیطه مربوطه پرداخته شده است.

 

فصل سوم (روش تحقیق) :‌در این فصل به شرح و بیان روش و مراحل انجام تحقیق، نحوه جمع آوری داده ها، نحوه تجزیه و تحلیل داده ها و مواردی از این قبیل پرداخته می شود.

 

فصل چهارم( یافته های تحقیق): در این فصل به بیان نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها پرداخته می شود.

 

فصل پنجم( نتیجه گیری و پیشنهادات) :‌در این فصل، به بررسی اجمالی نتایج فصل چهارم و مقایسه آنها با پیشینه تحقیق پرداخته شده و همچنین پیشنهاداتی ارائه می شود.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...