(1-4) بیان مساله. 46

 

(1-5) اهداف و فرضیات… 49

 

(1-6) سوالات و فرضیات پژوهش: 50

 

(2) فصل دوم: 51

 

(2-1) نوع مطالعه: 52

 

(2-2) حجم نمونه: 52

 

(2-3) زمان و مکان اجرای تحقیق: 52

 

(2-4) روش نمونه‌گیری: 52

 

(2-5) معیار های ورود و خروج مطالعه: 52

 

(2-6) روش جمع آوری داده‌ها: 53

 

(2-7) جمعیت مورد مطالعه: 53

 

(2-8) روش پژوهش: 53

 

(2-9) جدول متغیرها : 55

 

(2-10) روش تجزیه و تحلیل داده‌ها و بررسی آماری: 56

 

(2-11) ملاحظات اخلاقی: 56

 

(2-12) ضمائم: 56

 

(3) فصل سوم: 57

 

(3-1) اطلاعات دموگرافیک و کلی.. 59

 

(3-1-1) توزیع سنی.. 59

 

(3-1-2) فراوانی جنسیت… 60

 

(3-1-3) توزیع فراوانی بومی یا غیر بومی بودن. 61

 

(3-1-4) توزیع فراوانی دانشجویان در سال‏های تحصیلی مختلف…. 62

 

(3-2) بررسی پاسخ دانشجویان به پرسشنامه مطالعه‏ی حاضر. 63

 

(3-2-1) مقایسه نمرات حاصل از پاسخ به پرسشنامه به تفکیک سال تحصیلی.. 63

 

(3-2-2) مقایسه نمرات اجزای حرفه‏ای‏گری.. 64

 

(3-3) بررسی ارتباط نتایج حاصله با متغیرهای وابسته. 70

 

(4) فصل چهارم: 72

 

(5) مـنـابـع.. 87

 

(6) ضمائم. 94

 

(6-1) پیوست یک : پرشنامه استاندارد شده 95

 

(6-2) پیوست دو: پرسشنامه ADEA… 99

 

 

 

فهرست جداول

 

 

 

مقالات و پایان نامه ارشد

 

جدول (1-3): توزیع فراوانی نسبی و مطلق سن……………………………………………………………………….. 59

 

جدول(2-3): توزیع فراوانی نسبی و مطلق جنسیت…………………………...…………………… 60

 

جدول( 3-3): توزیع فراوانی نسبی و مطلق بومی بودن ……………………………………………………………. 61

 

جدول (4-3): توزیع فراوانی نسبی و مطلق دانشجویان سالهای مختلف…………………………………. 62

 

جدول (5-3) : مقایسه نمرات حرفه‏ای‏گری دانشجویان سالهای مختلف……………….……………………… 63

 

جدول (6-3): مقایسه نمره “صلاحیت” دانشجویان سال‏های مختلف………………………………………. 64

 

جدول (7-3): مقایسه نمره “عدالت” دانشجویان سال‏های مختلف………….. ………………………………65

 

جدول (8-3): مقایسه نمره “صداقت” دانشجویان سال‏های مختلف…………………………………..66

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...