1-5- مفاهیم نظری…………………………………………………………………………………………………………. 9

 

1-6- تعاریف عملیاتی مفاهیم………………………………………………………………………………………. 10

 

 

 

فصل دوم- ادبیات پژوهشی

 

 

 

2-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………… 13

 

2-2- تعریف سبک……………………………………………………………………………………………………….. 15

 

2-3- تعریف تفکر………………………………………………………………………………………………………….. 16

 

2-4- اشکال تفکر………………………………………………………………………………………………………….. 17

 

2-5- خصوصیات تفکر………………………………………………………………………………………………….. 17

 

2-6- سبک تفکر…………………………………………………………………………………………………………… 18

 

2-6- 1- سبک تفکر قانونی…………………………………………………………………………………………. 22

 

2-6- 2- سبک قضائی………………………………………………………………………………………………….. 23

 

2-6- 3- سبک کلی نگر………………………………………………………………………………………………. 23

 

2-6- 4- سبک تفکر سلسله مراتبی……………………………………………………………………………. 24

 

2-6-5- سبک آزاداندیشی…………………………………………………………………………………………… 24

 

2-7- ضرورت توجه به سبک های تفکر……………………………………………………………………… 23

 

2-8- اصول مطالعه سبک تفکر……………………………………………………………………………………. 24

 

2-9- عوامل موثر تحول در سبک تفکر………………………………………………………………………. 25

 

2-9-1- فرهنگ…………………………………………………………………………………………………………….. 25

 

2-9-2-جنسیت…………………………………………………………………………………………………………….. 26

 

2-9-3- سن………………………………………………………………………………………………………………….. 26

 

2-9-4- سبک های تفکر والدین…………………………………………………………………………………. 27

 

2-9-5- مدرسه و شغل………………………………………………………………………………………………… 27

 

2-10- تعریف نوآوری…………………………………………………………………………………………………… 28

 

2-11- تفاوت خلاقیت و نوآوری…………………………………………………………………………………. 29

 

2-12- نوآوری سازمانی………………………………………………………………………………………………… 30

 

2-13- نوآوری و رقابت…………………………………………………………………………………………………. 32

 

2-14- استراتژی نوآوری………………………………………………………………………………………………. 33

 

2-15- فرآیند نوآوری در سازمان………………………………………………………………………………… 34

 

2-16- مولفه های نوآوری…………………………………………………………………………………………….. 35

 

2-16-1- فرهنگ سازمانی…………………………………………………………………………………………… 35

 

2-16-2-منابع انسانی…………………………………………………………………………………………………… 38

 

2-16-3- ساختار………………………………………………………………………………………………………….. 41

 

2-17- موانع نوآوری سازمانی………………………………………………………………………………………. 43

 

2-18- توصیه هایی در خصوص موفقیت نوآوری درسازمان ……………………………………. 44

 

2-19- پیشینه پژوهش………………………………………………………………………………………………… 39

 

 

 

فصل سوم- روش پژوهش

 

 

 

3-1-مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………….. 54

 

3-2- روش تحقیق………………………………………………………………………………………………………… 54

 

3-3- جامعه آماری……………………………………………………………………………………………………….. 54

 

3-4-  نمونه‌ آماری………………………………………………………………………………………………………… 55

 

3-5- ابزار اندازه‌گیری…………………………………………………………………………………………………… 55

 

3-6- شیوه جمع آوری اطلاعات………………………………………………………………………………….. 56

 

3-7- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات…………………………………………………………………………… 57

 

3-8- پایایی……………………………………………………………………………………………………………………. 57

 

س

 

 

 

 

 

 

 

فصل چهارم- تجزیه و تحلیل داده‌ها

پایان نامه و مقاله

 

 

 

 

4-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………… 59

 

4-2- توصیف ویژگی های دموگرافیک نمونه آماری…………………………………………………… 59

 

4-2-1-  جنسیت…………………………………………………………………………………………………………. 59

 

4-2- 2- سن…………………………………………………………………………………………………………………. 60

 

4-2- 3- مدرک تحصیلی……………………………………………………………………………………………… 61

 

4-2-4- سنوات خدمت………………………………………………………………………………………………… 62

 

4-3-آزمون کالموگروف اسمیرنف………………………………………………………………………………… 63

 

4-4-بررسی فرضیه های پژوهش…………………………………………………………………………………. 64

 

 

 

 

 

فصل پنجم- بحث و نتیجه‌گیری

 

 

 

5-1- مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………… 74

 

5-2- نحوه شکل گیری سوال ها و فرضیات……………………………………………………………….. 75

 

5-3- بحث و نتیجه گیری……………………………………………………………………………………………. 75

 

5-3-1- بررسی فرضیات پژوهش………………………………………………………………………………… 75

 

5-4- محدودیت های پژوهش………………………………………………………………………………………. 79

 

5-5- پیشنهادات کاربردی……………………………………………………………………………………………. 80

 

5-6- پیشنهادات برای تحقیقات آتی…………………………………………………………………………… 80

 

 

 

منابع

 

منابع­فارسی…………………………………………………………………………………………………………………….. 81

 

منابع­انگلیسی………………………………………………………………………………………………………………….. 90

 

 

 

 فهرست جداول

 

 

 

جدول 3-1- سوالات سبک تفکر…………………………………………………………………………………. 55

 

جدول3-2- سوالات نوآوری سازمانی…………………………………………………………………………… 56

 

جدول 3-3- ضرایب پایایی کل پرسشنامه های سبک تفکر و نوآوری سازمانی………. 57

 

جدول 4-1-توزیع  فراوانی و درصد نمونه نمونه بر حسب جنسیت ……………………….. 59

 

جدول 4-2- توزیع  فراوانی و درصد بر حسب  سن………………………………………………….. 60

 

جدول4-3- توزیع  فراوانی بر حسب مدرک تحصیلی……………………………………………….. 61

 

جدول 4-4- توزیع فراوانی بر حسب سنوات خدمت…………………………………………………. 62

 

جدول 4-5- گالموگراف………………………………………………………………………………………………… 63

 

جدول 4-6- ضریب همبستگی بین سبک تفکر و نوآوری سازمانی………………………….. 64

 

جدول 4-7- ضریب همبستگی بین تفکر قانونگذارانه و بعد فرهنگی………………………. 64

 

جدول 4-8- ضریب همبستگی بین  تفکر  قانونگذارانه وبعد ساختاری…………………… 65

 

جدول 4-9- ضریب همبستگی بین تفکر قانونگذارانه و بعد منابع انسانی……………….. 65

 

جدول4-10- ضریب همبستگی بین تفکر قضائی و بعد فرهنگی…………………………….. 66

 

جدول 4-11- ضریب همبستگی بین تفکر قضائی و بعد ساختار سازمانی………………. 67

 

جدول4-12- ضریب همبستگی بین تفکر قضائی و بعد منابع انسانی………………………. 67

 

جدول 4-13- ضریب همبستگی بین تفکر کلی نگر و بعد فرهنگی…………………………. 68

 

جدول 4-14- ضریب همبستگی بین تفکر کلی نگر و بعد ساختار………………………….. 68

 

جدول 4-15- ضریب همبستگی بین تفکر کلی نگر و بعد منابع انسانی…………………. 69

 

جدول 4-16- ضریب همبستگی بین تفکر سلسله مراتبی و بعد فرهنگی……………….. 69

 

جدول 4-17- ضریب همبستگی بین تفکر سلسله مراتبی و بعد ساختار………………… 70

 

جدول4-18- ضریب همبستگی بین تفکر سلسله مراتبی و بعد فرهنگی………………… 70

 

جدول 4-19- ضریب همبستگی بین تفکر آزاد اندیشی و بعد فرهنگی………………….. 71

 

جدول 4-20- ضریب همبستگی بین تفکر آزاد اندیشی و بعد ساختار……………………. 71

 

جدول 4-21- ضریب همبستگی بین تفکر آزاد اندیشی و بعدانسانی………………………. 72

 

جدول 4-22  نتایج تحلیل رگرسیون چندگانه هر یک از انواع سبک تفکر و نوآوری سازمانی

 

………………………………………………………………………………………………………………………………………… 72

 

 

 

فهرست نمودارها

 

 

 

نمودار4-1- توزیع فراوانی و درصد نمونه آماری برحسب جنسیت…………………………… 60

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...