2-2-6-1-     برنامه ریزی و هدف گذاری.. 21

 

2-2-6-2-     تجهیز و آماده سازی مدرسه. 18

 

2-2-6-3-     آموزش و تجهیز نیروی انسانی.. 18

 

2-2-6-4-     آماده سازی محتوا 19

 

2-2-6-5-     برگزاری كلاسهای آموزشی مبتنی بر محتوای چندرسانه ای.. 19

 

2-2-6-6-     ارزیابی و سنجش… 19

 

2-2-7-        مهم ترین مشکل مدیران در هوشمند سازی مدارس… 19

 

2-2-8-        ضرورت ایجاد مدرسه هوشمند. 19

 

2-2-9-        ضرورت تحوّل نظام آموزشی با استفاده از فناوری اطلاعات… 21

 

2-2-10-      مدارس هوشمند راهی برای تحوّل آموزشی.. 22

 

2-2-11-      اهداف مدارس هوشمند. 24

 

2-2-12-      بررسی چالش های توسعه ی مدارس هوشمند در کشور. 25

 

2-2-12-1-   نبود قوانین و مقررات مورد نیاز در وزارتخانه. 26

 

2-2-12-2-   فراهم نبودن زیر ساخت های مورد نیاز. 26

 

2-2-13-      عناصر اصلی مدارس هوشمند. 26

 

2-2-14-      آمادگی الکترونیکی.. 27

 

2-2-15-      پیشینه هوشمند سازی مدارس… 30

 

2-2-15-1-   پیشینه هوشمند سازی مدارس در جهان. 30

 

2-2-15-2-   پیشینه ی هوشمند سازی مدارس در ایران. 31

 

2-2-16-      شاخص های فناوری اطلاعات و ارتباطات آموزشی.. 363

 

2-3-      مبانی نظری توانمند سازی.. 35

 

2-3-1-        تعاریف و مفاهیم توانمند سازی.. 35

 

2-3-2-        اهداف توانمند سازی.. 37

 

2-3-3-        رویکرد های توانمند سازی.. 38

 

2-3-4-        مدل های توانمند سازی.. 44

 

2-3-5-        ابعاد و ویژگی های افراد توانمندی.. 50

 

2-3-5-1-     احساس شایستگی  (خود اثر بخشی). 50

 

2-3-5-2-     احساس خود سامانی.. 51

 

2-3-5-3-     پذیرفتن شخصی نتیجه. 52

 

2-3-5-4-     معنی دار بودن. 53

 

2-3-5-5-     اعتماد. 54

 

2-3-6-        عوامل مؤثر بر احساس توانمندی افراد. 55

 

2-4-      پیشینه تجربی تحقیق.. 57

 

2-4-1-        پیشینه داخلی تحقیق.. 57

 

2-4-2-        پیشینه خارجی تحقیق.. 59

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

3-1-      مقدمه. 61

 

3-2-      روش تحقیق.. 62

 

3-3-      روش و ابزار گرد آوری اطلاعات… 62

 

3-4-      مدل مفهومی تحقیق.. 64

 

3-5-      روایی وپایایی پرسشنامه تحقیق.. 64

 

3-6-      مقیاس اندازه گیری.. 66

 

3-7-      جامعه و نمونه آماری تحقیق.. 66

 

3-8-      روش‌های تجزیه و تحلیل اطلاعات… 67

 

فصل چهارم: تجزیه و  تحلیل داده ها

 

4-1-      مقدمه. 70

 

پایان نامه و مقاله

70

 

4-3-    اولویت بندی تأثیر تکنولوژی مدارس هوشمند بر ابعاد توانمندسازی دانش آموزان 71

 

 

 

فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادات

 

5-1-      مقدمه. 79

 

5-2-      نتایج تحقیق.. 79

 

5-3-      پیشنهادات تحقیق.. 82

 

5-3-1-        پیشنهادات اجرایی.. 82

 

5-3-2-        پیشنهادات پژهشی تحقیقی.. 83

 

5-4-      محدودیت‏های تحقیق.. 84

 

فهرست منابع و مأخذ. 85

 

منابع فارسی.. 85

 

منابع انگلیسی.. 86

 

پیوست ها و ضمائم. 90

 

چکیده انگلیسی.. 91

 

 

 

چکیده

 

منشأ اصلی مزیت رقابتی در فناوری نهفته نیست، بلكه در فداكاری، كیفیت، تعهد و توانایی نیروی كار ریشه دارد که این مهم وابسته با داشتن برنامه هایی راهبردی در راه ارتقاء توانمندی های این افراد دارد که نظام آموزشی نیز در این راستا قدم بر می دارد. از مهمترین منابع هر جامعه ای می توان به نتایج حاصل از تحرك و خلاقیت تحصیل کرده های آن اشاره كرد و داشتن برنامه عمل مناسب محرک توانمندی این افراد است و بنابراین باید در مورد آن دقت داشت.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...